Heel simpel, vergeet die spellen en koop kingdom under fire SPREAD THE WORDT FOR THE MOST BEAUTIFULL GAME EVER
Is logisch dat je geen 34 pagina's door wilt lezen, maar als je gewoon naar de site van Xboxworld gaat en daar 'Games' aanklikt en dan Mercenaries opzoekt dan krijg je genoeg informatie, ook over het wel of niet van de multiplayer. _0/
ik ben zelf met die zweed bezig, hij verteld alles zo droog maar tog op een stoere manier met da vrouwtje zal ik denk ik nooit spelen, want ze is denk ik nogal zwak? en stealthy, ik ben meer iemand van erop af gaan alles kapot knallen wat in je weg komt en dan weer weg gaan
Ik speel wel met het vrouwtje. Heb niet met de andere personage's gespeeld en kan dus niet zeggen of ze zwakker (eerder dood) is dan anderen. Het "stealth:" gedeelte heb ik nog niet helemaal ondekt
Ik vind stealth ook niet echt in Mercenaries passen, het is meer harde actie. Ik heb ook nu eerst Chris Jacobs gekozen en hierna zal ik het misschien doen met die Zweed, maar als ik Han Solo heb dan doe ik die misschien ook wel alhoewel dat misschien ook wel snel zal vervelen.
Ik vind het idd ook niet een "stealth game" Ik gebruik overal gewoon harde actie. Gebouwen e.d. kunnen niet voor niets allemaal met de grond gelijk gemaakt worden
thanks! ik zit op 10 momenteel, dus ik ga ook nog maar even opzoek.... Maar eerst even proberen die Ace of diamonds proberen te capturen... Edit: Klote dat je niet midden in een missie kunt saven zeg! Ik ga nu voor de 7e keer deze missie doen. Dit vreet echt een hoop tijd en ik heb die gast gewoon al 3 keer in de boeien gehad!! Edit 2: mooi! eindelijk die vent verslagen Spoiler Ik zit nu in de noordelijke provincie, kan dus wisselen tussen de maps. Maar ik kan nu ook een nieuwe outfit halen voor die zweed. Nice!
ik heb um uitgespeeld...yahoo ga morgen wel ff met die nigger spelen, kijken of het spel dan nog een beetje ok is verder btw maar 17 uur over gedaan, heb ALLE mannetjes wel te pakken genomen en alle missies gedaan, niet alle dollar tekens (die zijn meestal zo dom)
Damn, 17 uur maar. Ik ben nu al iets van 11 uur bezig en ben nog niet eens op de helft. Maar ik klooi vaak ook veel rond, altijd leuk.
Bij mij hetzelfde. Helft van de tijd ben ik niet met missies bezig Beetje rond ouwehoeren is minstens zo leuk.
Ja het is ook wel gelukt nu, maar het is me ook een keer of 3 gebeurd, dat ik em in de boeien had met em op me rug wegliep, en nog even een raket in me rug kreeg van een mannetje die ik over het hoofd had gezien. Zelfde verhaal toen ik alles kapot had gesloopt me m'n tank. Ik pak die vent, loop weg, is er een noord-koreaan in me tank gekropen, en krijg ik alsnog dat die kogel in m'n rug En ook nog 2 x afgegaan tewijl ik nog bezig was om bij die uber-gun te komen. Maar ik ben nu alweer halverwege die harten-kaarten. Maar ik ga denk ik ook ff lekker free-roamen. Anders heb ik em veel te snel uit, like Lars.
Heb hem gister ook binnengekregen van play.com, en het spel is echt super. GFX zijn top, was een beetje bang dat het niet zo mooi zou zijn, maar voor een spel van deze grootte Ook de gameplay is erg gaaf, beetje lekker knallen en dingen in de lucht laten vliegen, heb al een heleboel opgeblazen Ben nog niet zo heel ver, heb er nu 2 gevangen, maar ga vandaag wel even het eerste deck compleet maken.
w00t, iemand anders al het extra (3e) set kleren gevonden voor de chick? Ik weet niet waar ik 'm nu heb gevonden, maar ik kwam d'r achter dat ik 'm had toen ik weer bij de MASH op 't 2e eiland was. Kan met Google ook niets vinden waar het zou liggen, maar ik kan wel zeggen dat 't 't zoeken waard is
ik dacht dat je die extra kleren kreeg naar een paar aantel kisten opgepakt tehebben?, maar toen ik naar het 2de eiland ging kreeg ik gewoon die 1ste set kleren