1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mercenaries

Discussie in 'Algemeen' gestart door geertbargeman, 9 jan 2005.

  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Neen op de cover van dit spel staat niet dat het Online Enable is dus....
     
  2. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel simpel, vergeet die spellen en koop kingdom under fire

    SPREAD THE WORDT FOR THE MOST BEAUTIFULL GAME EVER
     
  3. Victor

    Victor Guest

    [wannabee mod]Fijn maar daar gaat deze thread niet over.[/wannabee mod]
     
  4. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Is logisch dat je geen 34 pagina's door wilt lezen, maar als je gewoon naar de site van Xboxworld gaat en daar 'Games' aanklikt en dan Mercenaries opzoekt dan krijg je genoeg informatie, ook over het wel of niet van de multiplayer. _0/
     
  5. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben zelf met die zweed bezig, hij verteld alles zo droog maar tog op een stoere manier :cool:

    met da vrouwtje zal ik denk ik nooit spelen, want ze is denk ik nogal zwak? en stealthy, ik ben meer iemand van erop af gaan alles kapot knallen wat in je weg komt en dan weer weg gaan 8)
     
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik speel wel met het vrouwtje. Heb niet met de andere personage's gespeeld en kan dus niet zeggen of ze zwakker (eerder dood) is dan anderen. Het "stealth:" gedeelte heb ik nog niet helemaal ondekt :)
     
  7. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind stealth ook niet echt in Mercenaries passen, het is meer harde actie.
    Ik heb ook nu eerst Chris Jacobs gekozen en hierna zal ik het misschien doen met die Zweed,
    maar als ik Han Solo heb dan doe ik die misschien ook wel alhoewel dat misschien ook wel snel zal vervelen.
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik vind het idd ook niet een "stealth game" Ik gebruik overal gewoon harde actie. Gebouwen e.d. kunnen niet voor niets allemaal met de grond gelijk gemaakt worden :)
     
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    op welke manier kun je han solo eigenlijk unlocken?
     
  10. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet dan 20 national treasures zien te vinden, volgens mij heb ik er nu iets van 12. :)
     
  11. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    thanks!:) ik zit op 10 momenteel, dus ik ga ook nog maar even opzoek....

    Maar eerst even proberen die Ace of diamonds proberen te capturen...

    Edit: Klote dat je niet midden in een missie kunt saven zeg! Ik ga nu voor de 7e keer deze missie doen. Dit vreet echt een hoop tijd:mad: en ik heb die gast gewoon al 3 keer in de boeien gehad!! :'-(

    Edit 2: mooi! eindelijk die vent verslagen:)
    Ik zit nu in de noordelijke provincie, kan dus wisselen tussen de maps. Maar ik kan nu ook een nieuwe outfit halen voor die zweed. Nice! :)
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2005
  12. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb um uitgespeeld...yahoo

    ga morgen wel ff met die nigger spelen, kijken of het spel dan nog een beetje ok is verder

    btw maar 17 uur over gedaan, heb ALLE mannetjes wel te pakken genomen en alle missies gedaan, niet alle dollar tekens (die zijn meestal zo dom)
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2005
  13. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, 17 uur maar. Ik ben nu al iets van 11 uur bezig en ben nog niet eens op de helft.
    Maar ik klooi vaak ook veel rond, altijd leuk. :9
     
  14. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Bij mij hetzelfde. Helft van de tijd ben ik niet met missies bezig :) Beetje rond ouwehoeren is minstens zo leuk.
     
  15. Ruud

    Ruud Guest

    Huh, die was bij mij echt gruwelijk makkelijk?
     
  16. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja het is ook wel gelukt nu, maar het is me ook een keer of 3 gebeurd, dat ik em in de boeien had met em op me rug wegliep, en nog even een raket in me rug kreeg van een mannetje die ik over het hoofd had gezien. Zelfde verhaal toen ik alles kapot had gesloopt me m'n tank. Ik pak die vent, loop weg, is er een noord-koreaan in me tank gekropen, en krijg ik alsnog dat die kogel in m'n rug;)

    En ook nog 2 x afgegaan tewijl ik nog bezig was om bij die uber-gun te komen. Maar ik ben nu alweer halverwege die harten-kaarten. Maar ik ga denk ik ook ff lekker free-roamen. Anders heb ik em veel te snel uit, like Lars.
     
  17. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb hem gister ook binnengekregen van play.com, en het spel is echt super. GFX zijn top, was een beetje bang dat het niet zo mooi zou zijn, maar voor een spel van deze grootte _O_

    Ook de gameplay is erg gaaf, beetje lekker knallen en dingen in de lucht laten vliegen, heb al een heleboel opgeblazen :cool:

    Ben nog niet zo heel ver, heb er nu 2 gevangen, maar ga vandaag wel even het eerste deck compleet maken.
     
  18. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zojuist de Jack of Diamonds gevangen, wat is die moeilijk zeg..
     
  19. Ruud

    Ruud Guest

    w00t, iemand anders al het extra (3e) set kleren gevonden voor de chick? Ik weet niet waar ik 'm nu heb gevonden, maar ik kwam d'r achter dat ik 'm had toen ik weer bij de MASH op 't 2e eiland was.
    Kan met Google ook niets vinden waar het zou liggen, maar ik kan wel zeggen dat 't 't zoeken waard is :9
     
  20. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht dat je die extra kleren kreeg naar een paar aantel kisten opgepakt tehebben?, maar toen ik naar het 2de eiland ging kreeg ik gewoon die 1ste set kleren
     

Deel Deze Pagina