Spoiler :| Anders unlock ik net perongeluk ff een cheat! Zat gewoon in m'n email dus ben geen cheat0r. Ik kan nu spelen met Peng. Maffe chinees *gaat nu ff uitproberen //edit. En nu ook met russisch maffia poppetje (y)
kijk dat zou best kunnen, heb het spel verder niet meer aangeraakt eigenlijk maar das alleen omdat ik zoveel moet werken (zoals nu je ziet )
Ik heb em ook uitgespeeld nu Wel erg vette game hoor... ik heb me er zeer goed mee vermaakt Nu nog even wat rondkloten, met een ander poppetje, nog even wat zooi halen, en dan pleur ik em op de bazar
Ik vroeg me af he, kanje die bunkers waar die tanks uit respawnen ook mollen? Want er blijven maar oneindig tanks uit komen.
Volgens mij niet want ik heb al zo veel dingen op die factory gegooit waar die tanks uit komen, gaat maar niet stuk
Ja, dat kan wel. Heb 't ook al heel vaak gedaan maar in verloop van tijd komen ze ook weer terug. Maar het is dus wel mogelijk. Het hangt er natuurlijk vanaf, misschien hebben ze bijna alleen maar missies gedaan en weinig rondrijden ed. Dan kun je er makkelijk 30 uur mee bezig zijn.
Vraag me af hoeveel hij kost bij de media markt? Weet iemand het anders rij ik daar naar toe voor nop
Hangt ervan af hoe ver je moet rijden, zo heel veel scheelt het niet met de andere prijzen volgens mij.
Naja laat maar, ik heb gewoon een Helicopter besteld, ben er naartoe gevlogen, sloeg 'm ko en ben snel weg gerend *).
ik heb hem bij de mediamarkt in rotterdam voor 55 euro gekocht. dus hij zal wel 55 euro kosten bij elke mediamarkt.
eeh hij was 49,99 bij de MM heb hem voor de xbox gekocht en ze hadden Soul Calibur 2 voor de PS2 voor 8 euro.
lol, ik ging net voor de grap de ace of diamonds doen en had 'm in 1x gehaald. Echt makkelijk. Heb geen airstrike oid gebruikt.
Is dat met die 2 super guns? Spoiler dat je de ene gun moet gebruiken om de andere te slopen? Zoja.... respect... Ik ging steeds dood bij het stelen van een tank
Ja dat is die missie, had ook wel geluk hoor. Had op veel momenten maar 1 hp over en vond net op tijd een health pack of kon net op tijd een tank hijacken.