1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mercenaries

Discussie in 'Algemeen' gestart door geertbargeman, 9 jan 2005.

  1. Ruud

    Ruud Guest

    Tja, dat stuk:
    De kunst in dat level is om zo weinig mogelijk te schieten. Je wint toch niet, dus waarom zou je proberen :) Gewoon rustig rondcruisen en niemand aanrijden. De mensen die je kunnen ontmaskeren kun je makkelijk ontwijken. Level is eigenlijk een piece of cake, op het eind moet je ook gewoon alle barakken slopen en je kunt op je dooie gemak die king neermeppen.
     
  2. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht, ik red deze dode topic maar even van de ondergang :).

    Als ik nu de Ace of Spades ga doen he, start ie dan automatisch overnieuw en saved ie of kan ik altijd nog load game doen? En wat kanje doen als je na het uitspelen een nieuw spel start?
     
  3. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had laatst een review en een filmpje gezien en wow ik dacht dat hij heel anders was*) hij is wel cool maar ik weet niet of ik de game haal.
     
  4. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij (hier moet je dus niet vanuit gaan) is het spel dan afgelopen en kom je weer in het hoofdmenu.
    Ik zou van tevoren dan ook even saven.
    En als je dan een nieuwe game kiest met diezelfde persoon dan heb je wel die 100 miljoen.

    Volgens mij dan. ;)
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Kan je onbeperkt save files maken? Of is er maar 1? Om het in mijn geval duidelijk te maken. Kan ik onbeperkte/veel savefiles maken of moet ik er 1 delen met mijn broertje? Want dat haat ik zo in games.
     
  6. Gravedigga

    Gravedigga On the move again

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt meerdere savegames aanmaken, ik dacht zo'n stuk of tien. Je hoeft dus niet te delen met je broertje, nee.
     
  7. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha nee inderdaad, dat heb ik ook zoveel gehad dat je zo'n save moet delen, erg irritant.
    Maar het is net als Gravedigga zegt, meerdere saves. Net als GTA. :)
     
  8. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje:
    Ik heb net de eerste Ace gevangen. Ik heb alleen niet gecontroleerd of er ook Bounties in dat gebied lagen. Kom je deze alleen in het grote speelveld tegen of ook tijdens een Ace missie?
     
  9. Herman

    Herman The guardian ©

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij alleen in het grote speelveld. Heb er eerlijk gezegt niet echt op gelet in een ace missie, maar ben ze niet tegen gekomen.
     
  10. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat ze ook bij zo'n Ace missie voorkomen, je bent immers bezig met het gevangen nemen/doden van zo'n persoon en niet naar het zoeken naar pakjes. Ik weet het haast wel zeker eigenlijk. :)
     
  11. Vens

    Vens stoer!

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb alle clubs incl aas gevangen genomen. Als je dit met al die knapen doet, unlock je dan nog iets extra's? Of kan ik ook gewoon de mannen afmaken? En als ik nou een 8tje ofzo mis?
     
  12. Herman

    Herman The guardian ©

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je elke member van een deck oppakt of dood maakt,
    unlock je de cheat crate. Waarin 3 zeer leuke wapens inzitten voor een tweede keer spelen in "Playground of Destruction" mode }:] (die je na het uitspelen van het spel unlockt.)
     
  13. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet jij wat die wapens kunnen? :9
     
  14. Herman

    Herman The guardian ©

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    ja :cool:


    Er zitten er dus 3 in:

    De ene is een mini-gun met een magazijn van 3000 kogels, waar je nog een extra magazijn van mee draagt.

    De ander een draagbare artillery gun... (in de vorm van een pistooltje 8) )

    En de derde een raket lanceerder die automatisch lokt op voertuigen en helicopters, en de raketten zijn zeer krachtig! Ohja je hebt 999 raketten in 1 'magazijn', en je draagt 1 extra magazijn mee. }:]
     
  15. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoow, dat is aardig wat. Volgende keer ga ik er dan zeker voor om ze allemaal te pakken. :)
    [Voor de zekerheid even een spoilertag gebruikt. :cool: ]
     
  16. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    lol

    maarre...

    ik zit tussen mercenaries-oddworld te twijfelen... maar welke houd je nou het meeste vast???
    en voor welke zou jij gaan??? en waarom??????????

    alvast bedankt!!!
     
  17. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou voor Mercenaries gaan. Heeft langere houdbaarheid en zorgt naar mijn mening voor meer pure fun.
    Maar dat ben ik. ;)
     
  18. Herman

    Herman The guardian ©

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    zekers, maar met die wapens wordt het spel wel wat te makkelijk. (misschien ook wat saaier op den duur) daarom gebruik ik ze ook niet al te vaak O-). Het is gewoon _O_ om een paar NK jeeps vol met kogelgaten te schieten met die mini-gun.
     
  19. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, daar heb je wel gelijk in. Ik vind een tank al dikke lol dus zoiets lijkt me helemaal cool. :)
     
  20. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had gister een member van het kaartspel gevangen genomen, en in mn hummer gezet maar waar moet ik hem dan heen brengen ?
    ik was naar het gebied van de Amerikanen gereden, maar daar kon ik hem nergens afzetten dus heb ik alsnog maar een helikopter besteld.
    mijn vraag is dus waar je de card dan heen moet brengen als je hem zelf vervoert
     

Deel Deze Pagina