1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mercenaries

Discussie in 'Algemeen' gestart door geertbargeman, 9 jan 2005.

  1. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Amras...er zit wel even een groot verschil tussen een RPG als Fable en een hardcore actie game als Mercenaries. Bij ouderwetse actie films is het verhaal ook niet van z'n hoog niveau...maar dat maakt voor mij helemaal nix uit. Ik zag in die cinematic van mercenaries met die gast die de PDA effe checked dat er wel goede humor in zit:"Does this thing play mp3's?" . Dit is gewoon een lekker action game voor tussendoor ;)
     
  2. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb geen zin om hele topic door te lezen dus... here goes:

    Mercenaries spreekt mij erg aan, maar wat is eigenlijk het verhaal?
     
  3. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spel heeft volgens mij geen echte "storyline". Maar het spel kent meer zeg maar een "situatie". Er moeten 52 leaders opgepakt worden, elke leader word als een speelkaart gezien, en je moet dus het complete "deck" zien te krijgen tijdens je missies.

    Kijk anders effe hier op de officiele site, skip de intro, ga dan linksbovenaan naar "Main Menu" --> Game Info --> Backstory voor een meer gedetaileerde beschrijving.
     
  4. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    kewle site
     
  5. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, dankje ;)
     
  6. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    :cool:
     
  7. Shammo

    Shammo Ik in dat pak

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt, dit spel wordt echt goddelijk :p:p
     
  8. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, ja. Natuurlijk zit er een groot verschil in. Maar de vergelijking met Fable was er al. Daar ging ik even op door. Want een goed verhaal is altijd heerlijk om te spelen. Het helpt je om op te gaan in de game.
    Waarschijnlijk zit er meer dan genoeg verhaal in om een reden te hebben om alles kapot te schieten. 8) En het ontbreken van meer zal echt niet zo'n ramp zijn. Zeker een mooi spel, een van de weinige die ik de komende tijd ga kopen. Het is dan wel een lang tussendoortje, 20+ tot 40 uur ;)
     
  9. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    zit er ook live in? en zoja wat voor een voertuigen kan je dan gebruiken..?en wanneer komt hij uit?
     
  10. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zit geen Live in. Misschien DC, maar die kans lijkt me klein. Hier werd gezegd dat hij 11 februari uitkomt. Maar op gcshop is hij nog niet te pre-orderen. Jammer, want dat was ik wel van plan.
     
  11. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ah jammer dat er geen live in zit daar zou dit echt perfect voor zijn ik denk niet dat ik hem dan koop
     
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Er zit (helaas) helemaal geen mp in deze game :{ Gemiste kans, ookal wordt de single player een gegarandeerde hit :)
     
  13. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog flink aan het twijfelen wat ik ga kopen. Sith Lords, Mercenaries of Stranger's Wrath. Geld voor meerdere games zit er niet in, zeker niet nieuw.
    Mercenaries klinkt erg vet, maar ik zou ook graag willen weten hoe het verhaal van KOTOR verder loopt en Munch's Oddysee was ontzettend lollig om te spelen dus Stranger's Wrath wordt ook wat voor mij.
     
  14. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Je vergeet o.a. Forza en Brothers in Arms ;) :cool:
     
  15. ff1-x

    ff1-x Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb niet het hele topic door gelezen maar er word gezegt dat Mercenaries niet echt een verhaal heeft. Maar dan moet je niet denken dat je gewoon de hele tijd domweg zit te knallen. er word wel een bepaalde sfeer neergezet en dat maakt het een betere game dan de average shooter.
    Op gamespot staan de beste fimpjes omdat daar alles tot in de details word uitgelegd aan de hand van film, alleen dit is wel voor gamespot exlusive members. Als iemand wil kan ik een filmpje doorsturen via msn ofzo, dan moet hij het maar zeggen.
    deze game kijk ik al maanden naar uit, en ik wil hem NU spelen :)
     
  16. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, niet vergeten. Die spellen trekken me wat minder. Brothers in Arms misschien nog een keer proberen. Maar die drie die ik noemde zijn 'mijn' spellen *)
     
  17. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    2.945
    uhm geen mp idd... en de singleplayer is egt goed _O_
    (spel heel lang gespeeld bij iemand op een *piep* xb0x)
     
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Het hoeft niet eens een gemodde box te zijn. Hij zou hem uit Amerika kunnen latn overkomen :)
     
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Idd dit lijkt mij echt een wrede game. Had er al een hele tijd geleden wat over gelezen. Dus hij komt volgende maand hier??? Dat is wel beter. Jammer idd van de mp maar ja maybe bij het volgende deel (als dit deel een succes wordt)

    off-topic

    Was ff die review aan het lezen op game spy, zag ik zo'n trailer van de nieuwe film van Robert Deniro, Hide and Seek. Lijkt me best een enge film man!!!!
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2005
  20. Sharpshooter

    Sharpshooter Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou voor Stranger's Wrath gaan. Dat spel is zo verschikkelijk mooi en erg komisch.. Ik ben nog maar bij het tweede level dus erg veel kan ik er verder niet over vertellen..

    Mercenaries zal in ieder geval niet te kort worden, waar iemand op dit forum bang voor was. Je moet namelijk 52 personen levend of dood te pakken zien te krijgen. De eerste personen die je moet pakken liggen overigens wel erg dicht waar jij bij bent. Voor dit spel geldt ook dat het erg goed eruit ziet. De beoordeling vind ik echter aan de hoge kant, zeker gezien de lastige besturing en wellicht de herhaling van de missies. De besturing zal wel gewoon wennen zijn neem ik aan.. ;)
     

Deel Deze Pagina