1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mercenaries

Discussie in 'Algemeen' gestart door geertbargeman, 9 jan 2005.

1. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt hem zelf nergens heen brengen, je zult altijd een helicopter moeten bestellen. Die brengt hem vervolgens naar een gevangenis buiten de map (waar jij normaal niet kan komen :) )

2. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ow :'-( jammer, maar toch bedankt

3. Vens

Vens stoer!

Leuk Bevonden:
    0
    waarom zou je hem zelf weg willen brengen, als die ook binnen 10 seconden opgehaald kan worden??

4. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet een vlak oppervlak zonder te veel bomen etc. zoeken waar je dan extraction kan oproepen.

Nog een vraagje aan Herman;
    moet je al die lui levend inleveren of mogen ze ook dood als je die wapens wilt hebben? :)

Laatst bewerkt: 6 mrt 2005
  5. Ruud

Ruud Guest

Dat antwoord staat er al duidelijk.

6. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, je hebt gelijk. :eek:

sorry

7. Victor

Victor Guest

Ik heb gisteren deze game binnengekregen via gcshop en DAMN wat een game! Het is heerlijk om een RPG te bestellen en vervolgens even wat Jeeps af te knallen.
    Ik heb al bijna het eerste deck maar ik wacht nog even met de aas.
    Ik heb tot nu toe alleen nog maar één minpunt ontdekt: het savesysteem. Ik save bij de Chinese basis en als ik load ben ik bij het MASH camp van de VN. Komt dit omdat ik het beste bij hen ben of is dit gewoon standaart? Beetje vreemd systeem. Maar voor de rest een van de beste spellen ooit!_O_

8. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja je load altijd bij de dichtbijstaande MASH omdat dat schijnbaar een veilig gebied is

9. Sander Sander

Sander Sander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje, kan je als je het spel helemaal hebt uitgespeeld gewoon doorspelen net zoals GTA bijvoorbeeld?
    Alvast bedankt

10. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het savesysteem is idd een beetje omslachtig uitgewerkt,

@ sander sander

zover ik begrepen heb kun je gewoon doorspelen, zo kun je nog dingen uitzoeken en gewoon rondkloten in het spel en de mini opdrachten doen

11. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, als je het spel hebt uitgespeeld is het spel ook over. Maar nu unlock je wel de "Playground of Destruction" mode voor je net gespeelde mercenary. Dit is een zeer leuke mode, je begint gewoon opnieuw maar je behoud nu al je spullen wat je van de russische website kunt kopen, en al je verdiende geld. Het enigste wat anders is dat je de nummer kaarten niet meer hoeft op te pakken, je hoeft alleen maar de gewone missies te doen. Of gewoon met je geld zitten te spelen :)

Edit: iets toegevoegd

Laatst bewerkt: 7 mrt 2005
  12. Sander Sander

Sander Sander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, bedankt.

13. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Oohw dat wist ik nog niet eens, bedankt. ;)

14. Tha real gamerr

Tha real gamerr casual gamer

Leuk Bevonden:
    10
    ik ga deze game gwoon halen als hij €30,- is..
    volgens mij gaat dat toch wel vrij snel gebeuren bij deze titel..
    ook al is hij heel goed..volgens mij weten ook niet veel mensen van deze game.. |:-

15. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    Nou...lijkt mij dat er op xboxworld genoeg aandacht is besteed aan deze titel met de feature week en deze thread heeft ook een hoop geholpen voor de bekendheid. De meeste leden van XBW.nl zullen iig wel van de titel gehoord hebben denk ik. Anders moet ik beter me best gaan doen ;). het is gewoon een erg goede titel, die ook in veel games bladen op de cover heeft gestaan en in bijna alle reviews op de grote games sites rond en boven de 9 heeft gekregen, vind dat de game behoorlijk aanwezig is geweest rond de release hoor en mensen die de titel niet bekend in de oren klinkt hebben of onder een steen gelegen of zijn niet geïntereseerd in games in het algemeen.

16. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    hij verkoopt wel heel goed hoor! check the charts 8)

17. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd, Mercenaries verkoopt errug goed.

18. Victor

Victor Guest

Ik heb een vraag: wat vinden jullie eigenlijk de beste wapencombo? Zoiets als sniper en carbine enz.

19. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb altijd een ak-47 en een RPG, goed voor close combat en mocht er ineens een tank om te hoek komen knal ik 'm kapot.

20. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik een tommy-gun en een rpg voor de zelfde reden als metal wolf :).

Deel Deze Pagina