1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mercenaries

Discussie in 'Algemeen' gestart door geertbargeman, 9 jan 2005.

  1. Victor

    Victor Guest

    Dus je wilt zeggen dat je vooral op close combat vecht?
     
  2. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhmm, nee daarvoor is de RPG om tankie's enzo te knallen.
     
  3. Victor

    Victor Guest

    Nee wat ik bedoel is: je draagt altijd een tommy gun bij je. Vandaar.
     
  4. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat wel standaard. Want alleen maar die kaarten hebben die gun en ik vind hem berhoolijk relaxt. Welke wapencombinatie heb jij dan of altijd verschillend. Welke ik klote vind is die anti-tank gedoe.
     
  5. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Meestal heb ik ook zo'n close-combat gun en een rocketlauncher, maakt me van beide niet zo heel veel uit welke ik dan heb. Assault rifle is wel goed en de RPG ook wel, ook dat prototype geval is wel cool, alleen de sniper functie erop vind ik niet zo goed werken.

    Nog even zo'n vraagje over die mode Playground of Destruction.
    Naarmate ik nu telkens met het spel vorder komen er steeds ook wat meer kleine oorlogjes op bepaalde gebieden waar het eerst veel rustiger was. Heb je bij die nieuwe mode dan nog meer oorlog gebieden? Want nu is 't af en toe nog wel rustig en als er eenmaal een battle voorbij is dan moet je weer even verder zoeken, het ouwehoeren vind ik namelijk erg leuk en dan hoop ik wel op nog meer van die kleine/gemiddelde battles, zeker omdat ze nu ook wat vaker en grootschaliger voorkomen. :)
     
  6. Herman

    Herman The guardian ©

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb standaard de prototype rifle en de RPG bij me.

    @Mika Kimi, Over de "Playground of Destruction" mode.

    Je speelt het spel eigenlijk overnieuw (dus wat je nu in de 'normale' mode tegenkomt zoals losse gevechten/oorlogjes (onder een missie of gewoon als je los rond loopt), kom je ook tegen in Playground of Destruction mode) en je speelt precies dezelfde missies bij de verschillende fracties, alleen heb je nu genoeg geld om bijvoorbeeld op elke vijand een clusterbom of een andere luchtaanval te deponeren :cool:
     
  7. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus als je overnieuw speelt, dan heb je zeker ook eerst alleen nog de eerste map?
     
  8. Herman

    Herman The guardian ©

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah, je kunt niet meteen switchen van map naar map.
     
  9. carlito

    carlito Active Member

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe krijg ik die wedsite shop aan de praat? ik kan nu niks kopen?
     
  10. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    eerst paar missies oplosse voor de maffia
     
  11. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Of meteen 100.000 storten op hun site.
     
  12. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Mercenaries nu uitgespeeld, echt heel vet.
    Even twee vraagjes over die laatste missie:
    Onderweg naar General Song werd er een brug opgeblazen, was het de bedoeling dat je met een jeep er overheen moest scheuren of via een helikopter? Ik heb namelijk dat tweede gedaan na veel moeite.
    En aan het eind moet je ook een aantal kernkoppen onschadelijk maken, ik had er al een paar klaar totdat zo'n oetlul een granaat gooide en die computer molde, kreeg ik anders ook geld voor het onschadelijk maken van álle kernkoppen?

    Verder ben ik direct weer begonnen met "Playground of Destruction". In principe kun je eigenlijk oneindig lang doorgaan, General Song vangen, overnieuw, General Song vangen, overnieuw, enz. Zo kun je eigenlijk dikke miljardair worden, na heel wat speeluurtjes natuurlijk.

    Enne...Mercenaries is echt top! _O_
     
  13. Victor

    Victor Guest

    Fokking hoe ben je voorbij dat stuk gekomen waar er allemaal helipads staan en er een oneidige tank en helikopter aanvoer is? Daar ga ik ALTIJD dood. De rest van de missie is een makkie. Dat wel.:D
     
  14. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet zowiezo niet op die lui gaan knallen (zoals je zegt, ze blijven maar komen), je kan beter een zo snel mogelijk of een zo sterk mogelijk voertuig pakken en dan zo snel mogelijk weg bij dat stuk. :)
     
  15. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Overigens vond ik het einde een tikkeltje tegenvallen, er was niet echt sensatie dat die Song was gevangen enzo, dat had ik eerlijk gezegd wel verwacht. :)
     
  16. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog even een vraagje (sorry voor de drie posts maar anders moet ik 'm editen en merkt nog niemand 't),
    hoe kun je eigenlijk een tank oppakken met een helikopter? Het kan logisch niet met zo'n normaal klein dingetje maar ik heb op een plaatje gezien dat het wel kon maar zelfs met die transport-heli van de Allies lukt 't niet, weet iemand hoe het wel kan? :)
     
  17. Gold Elite

    Gold Elite Guest

    Tanks zijn te zwaar. Apc's kunnen door de Allied UH-60 worden opgetild, de Chinook, de M-60 Cargo en de MI-17 Transport. Die kleine heli's kunnen alleen maar cargo optillen en mischien een burgerauto.:)
    Oh en voordat je het hopeloos gaat proberen; de Chinook en de M-60 Crago zijn niet te besturen. Ik heb het geprobeerd maar het lukte niet.:)
     
  18. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    ik heb het spel ook en het is top!!!!
     
  19. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    idd vette shit :cool:
     
  20. Suffihannes

    Suffihannes L

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu ook maar heb net die eerste kaart gevangen genomen en ging wat rond rijden want ik wou graag in een heli zie ze wel steeds rondvliegen maar dan kan ik er niet in dus weet iemand waar ik in een heli kan?of kan dat in het begin nog niet
     

Deel Deze Pagina