1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mercenaries

Discussie in 'Algemeen' gestart door geertbargeman, 9 jan 2005.

1. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt dat je ze wilt jatten als ze in de lucht zijn? Zoja, dan moet je wachten totdat ze laag genoeg zijn totdat er staat hijack vehicle. En als je bedoelt als ze gewoon op de grond staan moet je aan de rechterkant in stappen :).

2. Suffihannes

Suffihannes L

Leuk Bevonden:
    0
    ok thx maar waar staat er bijv een heli gewoon op de grond?

3. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Uhmm dat weet ik niet echt volgens mij staat er 1tje ten zuiden van het AN gebied.

4. erik1978

erik1978 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt. En bij die bruggen ten oosten van de mash kun je er heel makkelijk eentje hijacken.
    Vroeg me eigenlijk af hoever iedereen al is en of iemand nog speciale dingen heeft meegemaakt.
    Ikzelf ben met het laatste deck bezig. het wordt steeds lastiger om bij een missie de faction status van de tegenpartij niet al te laag te laten gaan zodat jezelf dan een definitieve vijand bent. ik probeer dat altijd en het heeft effect. Voornamelijk met $$$. Want als je na iedere missie na een ander HQ gaat en je moet dokken($250.000) dan schiet het ook niet op. En het is een heerlijk gevoel als je je missie volbracht hebt en niemand weet dat jij het was...En sommige missies worden daardoor een eitje. En je spullen die je besteld worden ook goedkoper als je goed ligt bij de Maffia.

Oh ja: Toen ik met mijn bij de maffia bestelde Allied helicopter landde bij het Allied HQ voor de Ace of Hearts missie gebeurde het volgende: Ik kom binnen en die generaal is aan de telefoon en is woedend!: "I don't care what the russians says., if he won't bring back that choppper inmedatelly i'll bring down somuch pain!!!....nevermind...."
    Toeval???
    Geweldig spel , ben nog niet veel foutjes tegengekomen(eigenlijk maar eentje), sfeer is goed (met dank aan de omgeving en de muziek)!

Mensen laat iets van je horen over dit geweldige spel!

Laatst bewerkt: 22 apr 2005
  5. Victor

Victor Guest

Nee geen toeval. Dat heb ik ook gehad maar toen had ik nog geen chopper besteld.

6. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Heb dit spel zojuist op marktplaats gekocht. Even een paar vraagejes voor de mensen die hem hebben:

-Kan je echt lekker Free-Roamen zonder dat je gebonden bent aan missies etc? Zoals in GTA bijvoorbeeld.
    -Loopt het spel lekker soepel? Niet zo langzaam als Operation Flashpoint maar niet té snel zoals Unreal o.i.d.
    -Kan je je eigen soundtracks toevoegen?

7. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Blanqua, ik zal je vragen beantwoorden:

1- Ja, je kan Free-Roamen zoals in GTA. Er vinden door de 2 grote omgevingen van de game (de 2e later te unlocken) altijd ergens wel random battles plaats die je kan meevechten of je veroorzaakt zelf herrie. Ook leuk om te weten is dat bijna alle stuctures en gebouwen stuk kunnen. Je hebt zo lang je geldbuidel vol genoeg zit altijd toegang tot de de verschillende airstrikes, ammo drops en vehicle drops en je kan dus lekker rondscheuren in een humvee en dingen opblazen of aankloten. TNT op de motorkap van je wagen planten, op een gebouw afrijden, eruit springen en laten ontploffen zijn 1 van de dingen die ik wel eens doe :p. Er zijn ook geen restricties in de 2maps. Maar ik vind zelf missies toch leuker om te doen, geeft soms echt zo'n "military hero" gevoel uit actiefilms als je iemand moet redden uit een kamp ofzo. Verder zijn er in de maps ook mini challenges te vinden zoals tijdraces voor geld of dat je een barrel met melee attack zo ver mogelijk binnen een bepaalde tijd moet rammen.

2- Het spel loopt volledig vloeiend. De engine is gemaakt voor de consoles en de xbox versie vertoond geen framedrops zo ver ik weet. Ook niet tijdens drukke battles of het opblazen van enorme (of meerdere) gebouwen.

3- Nee, je kan niet eigen soundtracks gebruiken. Al vind ik de soundtrack van de game zelf erg goed. Geen GTA radio tracks, maar een filmische score door een orkest gespeeld, met rustige sfeermuziek en natuurlijk de bombastische action hero muziek.

Ik ben erg blij met de game (1 van me favoriete xbox titels) en kan zelf niet wachten op Deel 2 op de 360.

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Is deze game eigenlijk BC? Ik heb hem wel een x gehad. Weet eigenlijk niet waarom ik hem wegdeed. :eek:

9. metzman

Leuk Bevonden:
    0
  10. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Metzman:
    Hartstikke bedankt man! Ben een beetje opzoek naar een spel waarmee je dus ent als GTA het volgende doet:

Je stopt de disc erin, je blaast een hoop dingen op, veroorzaakt een hoop gelazer, rijdt lekker rond in verschillende voertuigen en je hebt de mogelijkheid om dus missies te doen. Zo te horen klinkt dit spel dus perfect, en dat voor €10,0 incl.

11. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    het is alleen niet zo slim om alles aan gort te knallen; volgens mij gaat het respect, of hoe goed je 'bevriend' bent met een zijde dan snel naar beneden (dacht ik, weet ik niet zeker), en als je steeds bvb de Mafia aan stukken knalt, heb je straks alle bendeleden tegen je, schieten ze meteen op je en moet je dus betalen om de 'bevriendheisbalk' (zo noem ik het maar even) omhoog te krikken.
    Maarja, het kan wel fun zijn hoor :)
    Verwacht alleen geen spectaculaire achtervolgingen ofzo.
    Maar zeker een gaaf spel, vind het nog steeds leuk om te doen!

12. metzman

Leuk Bevonden:
    0
    Is idd een goede keuze.

De eerste missie is wel vastgesteld, maar das als introductie van het spel, als je die gehaald heb word je losgelaten in de zuidelijke helft van de game. Als je de eerste 2 Ace missies hebt gehaald komt er een Noordelijke helft bij en je kan dan tussen de 2 heen en weer reizen.

Maar de eerste missie is al erg cool vind ik. Leuke van deze game is (net als GTA) dat ze ook zelf gepaald hoe je de missies speeld en wat je gebruikt. Het leuke van de game vind ik zelf hoe alles aanvoelt. Een jeep met een rocketlauncher opblazen voelt gewoon elke keer weer geweldig. En alle losse objecten en vehicles hebben ook een physics model. Dus als je een jeep van de zijkant raakt met een rocket rolt ie een kant op en andere lichte wagens beuken is ook heerlijk.

Hier nog een trailer die het gevoel van de game goed overbrengt:
    http://www.gametrailers.com/player.php?id=3022&type=wmv&pl=game

13. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Thnx voor de info. Tevens nog een vraagje dan:

Als je een gebouw opblaast (zomaar één), en je savet het spel, en komt over bijvoorbeeld 6 uur spelen later terug, is deze dan nog steeds kapot? Heb je dan niet na een tijdje een heel kapot level waar niks meer in op te blazen valt?

14. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    geen ide. ik heb het spel. wil je het hebben, kun je even kijken of het zo is;)

15. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    je zal niet zo snel alles opblazen lijkt me, airstrikes en alles in die koers kosten centjes. Natuurlijk krijg je na verloop van tijd wel een hele dikker portemonnee, maar je hebt ook geld nodig voor sommige missies waar je gewoon airstrikes nodig hebt om dingen op te blazen.
    Verder weet ik niet precies het antwoord op je vraag, want ik weet niet of je echt elk huis kan opblazen (nog nooit geprobeerd, alleen voor missies waarbij je gebouwen naar de fillestijnen moest helpen :) ), en of het dan kapot blijft of dat het weer 'terug komt'.
    Ik zou het voor je uit kunnen testen, maar ik denk dat het niet nodig zal zijn omdat je het spel al wel snel op de deurmat hebt liggen.

Anders kijk ik nog wel even voor je als je dat graag hebt.

16. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Bedankt voor je aanbod, maar ik heb het spel morgen als het goed is al. Ach, lijkt mij een zeer leuk spel. Maar Free-Roam rondrennen en stampei veroorzaken is er dus wel bij :).
    Bedankt trouwens voor je duidelijke info altijd, weet nog wel dat ik ook altijd ontzettend veel vroeg voordat ik Operation Flashpoint kocht, dankzij jouw info voor een groot deel ;) :thumbs:

Laatst bewerkt: 23 jun 2006
  17. heeft iemand nog intresse in mercenaries? ik vindt er namelijk geen reet aan

18. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    tot u dienst :cool:

--> Xbazar, heb je meer kans om hem te verkopen he ;)

19. hier gaat het over het spel mercenaries:p

20. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Maar zoals je misschien wel doorhebt is dit niet een hele drukke tread meer.
    Er komt zo nu en dan vast nu wel wat volk, maar in de Xbazar heb je gewoon een grotere kans om Merc te verkopen.

Overigens: --> PM

Deel Deze Pagina