Klopt. En bij die bruggen ten oosten van de mash kun je er heel makkelijk eentje hijacken.
Vroeg me eigenlijk af hoever iedereen al is en of iemand nog speciale dingen heeft meegemaakt.
Ikzelf ben met het laatste deck bezig. het wordt steeds lastiger om bij een missie de faction status van de tegenpartij niet al te laag te laten gaan zodat jezelf dan een definitieve vijand bent. ik probeer dat altijd en het heeft effect. Voornamelijk met $$$. Want als je na iedere missie na een ander HQ gaat en je moet dokken($250.000) dan schiet het ook niet op. En het is een heerlijk gevoel als je je missie volbracht hebt en niemand weet dat jij het was...En sommige missies worden daardoor een eitje. En je spullen die je besteld worden ook goedkoper als je goed ligt bij de Maffia.
Oh ja: Toen ik met mijn bij de maffia bestelde Allied helicopter landde bij het Allied HQ voor de Ace of Hearts missie gebeurde het volgende: Ik kom binnen en die generaal is aan de telefoon en is woedend!: "I don't care what the russians says., if he won't bring back that choppper inmedatelly i'll bring down somuch pain!!!....nevermind...."
Toeval???
Geweldig spel , ben nog niet veel foutjes tegengekomen(eigenlijk maar eentje), sfeer is goed (met dank aan de omgeving en de muziek)!
Mensen laat iets van je horen over dit geweldige spel!
Laatst bewerkt: 22 apr 2005