1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mercenaries

Discussie in 'Algemeen' gestart door geertbargeman, 9 jan 2005.

  1. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Mercenaries is gewoon een heel goed spel, een spel die een xboxgamer wel een keer gespeeld moet hebben. Er zijn veel missies om te spelen, met een ruime keus aan wapens, ook helicopters (met deze moet je oppassen dat je niet gezien word door luchtdoel raketten want anders ben je zo weer dood)

    Je moet gewoon zorgen dat je allen partijen met wie je moet samenwerken te vriend houdt (wat niet makkelijk zal zijn). De leukste missie vind ik dat je boven op een berg met een zeer groot afweergeschut(die je zelf kan besturen) de vijanden kan ombrengen.

    Het zal niet makkelijk zijn om alle gezochten personen te vinden en op te kunnen pakken (doden gaat makkelijker) En elke mercenarie waar jij mee speelt in het spel heeft andere wapens bij zich en heeft ook andere vaardigheden.

    Nogmaals een spel die je niet mag missen als je van actie en schietgames houdt.
     
  2. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Heb hem gisteren binnen gekregen. Heb het ongeveer 15 min. kunnen spelen voordat ik weg moest. Wat mij opviel in deze 15 min. is dat het spel er heel erg goed uitziet. Alles loopt/bestuurt lekker, de guns voelen krachtig aan en de airsupport is geweldig imposant. Aan het begin een beetje verwarrend voor mij dat je meteen langs elke 'zijde' gaat voor missies. Alles staat verder in het spel wel duidelijk op de kaart rechtsboven aangegeven?
     
  3. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    is dat laatste nou een vraag, of moest het eigenlijk een punt zijn? O-)
    in ieder geval, Mercenaries is in het begin even wennen (vond ik) maar je went snel aan de sfeer en het hele gebeuren van mercenaries. Ik vind het er wel goed uitzien, al dat grauw en grijs in de omgeving, alles is namelijk chrisis daar zeg maar. Wat ik wel jammer vind is dat er verder niet echt afwisseling in omgeving zit. Alles is grauw en grijsachtig. Is natuurlijk niet slecht en het is zeker wel mooi, maar afgezien van de belichte delen van het 'speelgebied' is er verder niet echt veel afwisseling.
    Maar ach, wat zeur ik ook :)
     
  4. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Was een vraag inderdaad ;). Is er trouwens een daadwerkelijk verschil in speelervaring tussen de figuren?
     
  5. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Nou er zijn wat andere eigenschappen.
    Chris Jacobs kan bijvoorbeeld Koreaans geloof ik, en die kan dus dingen verstaan waar bij de andere Mercs als ondertiteling zou staan *Foreign Language* (of iets in die koers). (ik geloof dat hij ook meer kogels kan vangen, maar dat weet ik niet zeker)
    De punker (heh :cool:) is een stuk sneller dan de rest en ten slotte Jennifer is goed in infiltreren, wordt minder snel gedetecteerrd.

    Misschien zijn er nog wat verschillen, maar dit zijn de meestel wel denk ik.
    Ik heb niet met allemaal echt veel gespeeld, voornamelijk met Jennifer en Chris, en dan vooral Chris.

    edit:
    en over de map, er staat genoeg info op hoor. Je hebt rechts een klein mapje wat je gezien hebt, en je kan ook een grote openen. Op die grote kan je je weg wel vinden hoor. Als je bij een Ace in de buurt zit wordt die plaats ook aangegeven, dus je hoeft niet allemaal te zoeken enzo.
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2006
  6. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed spel, maar je word TE depressief van die grauwe kleuren, en het sfeertje is ook slecht neergezet. Daarom ben ik er na een paar uurtjes maar mee gestopt.
     
  7. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Wat betreft de grauwe kleuren vind ik ook, er had wel wat meer afwisseling in gemogen, maar ach, het ziet er nog steeds goed uit vind ik. De sfeer vind ik niet verkeerd, en de muziek speelt daar ook een rol bij; ik vind het wel een leuke deuntje :cool:
     
  8. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het ook een topper, moet het gedwongen overnieuw doen, omdat vorige Xbox met save crashde.
    Maar het is goed genoeg om het nogmaals te doen. :+
    Kleuren zijn inderdaad beetje grauw en afwisseling in dag/nacht en weersomstandigheden was ook leuk geweest.
    Desalniettemin een topper, net zoals hun KOTOR reeks. _O_
     
  9. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    En wat dacht je van MonkeyIsland? ;). Totaal onderschat, meesterlijke serie dat!
     
  10. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ken het wel, vond het nogal saai. ;)
     
  11. SWYV_MHAGTA

    SWYV_MHAGTA MHAGTA pwned jou ^^

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb eigenlijk een probleempje, ik heb een X360 en dit spel Mercenaries maar die is voor oude xbox beschikbaar, hoe krijg ik hem te werken op de X360?

    had vroeger ook ooit gespeeld, vond altijd vet spel!! nooit sta de wereld stil vind ik toch, altijd maar acties op elke straten :D :D :D
     
  12. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet compatibel

    @ SWYV_MHAGTA

    De game Mercenaries is (nog) niet compatibel met de xbox 360, dus je kan em zowiezo niet op je xbox 360 spelen.

    Hieronder staat een link naar een lijst met alle xbox 1 games die op de xbox 360 draaien. Houd die lijst in de gaten, dan weet je of ze backwards compatibel zijn.

    http://www.xbox.com/nl-NL/games/backwardcompatibilitygameslist.htm
     

Deel Deze Pagina