1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mercenaries

Discussie in 'Algemeen' gestart door geertbargeman, 9 jan 2005.

  1. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb ik wel een vraagje aan je Metzman, eigenlijk twee.
    Waarmee kun je het gebied van Mercenaries vergelijken, kwa grootte?
    En is het wel afwisselend genoeg en niet te herhalend?
    Alvast bedankt. :p
     
  2. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    hands-on

    Dan zou ik het spel een lange tijd gespeeld moeten hebben, maar kan nu al zeggen dat ik de game veel leuker vind dan elke GTA game. De Havoc Physics zorgen gewoon dat je zelf Action hero acties gaat doen. Bijvoorbeeld als er een aantal jeeps met ventjes je weg blokkeren er gewoon doorheen beuken met je wagen en dan de wagens realistisch zien weggebeukt worden a la Half-Life 2 (Krijg je de kans voor in de torturial/start missie). Je kan bijvoorbeeld ook tnt op je jeep planten, die ergens naar binnen rijden en laten ontploffen, het is namelijk zo dat als je niet remt en tijdens het rijden uit je auto springt de auto nog door blijft rijden. Je kan dus helemaal zelf bepalen hoe je bepaalde situaties aanpakt en de game is dus niet zo statisch als GTA. Qua grootte moet ik dus nog even op verkenning gaan. Het feit dat alle objecten physics based zijn en alles opgeblazen kan worden word de replay value gewoon erg hoog. Je kan de start missie al op zo veel manieren spelen dat ik gewoon jeukende handen krijg als ik weet dat de game 20 tot 30 uur gameplay bied als "standaard". Dus die 20 of 30 uur mag je weer gaan vermenigvuldigen met het aantal manieren waarop je een alle situaties kan aanpakken. Ik ben ook enthousiast over de sfeer. De muziek is filmish orchestral a la Hitman/Medal of Honor (Medal of Honor muziek composer trouwens). En de voice acting is erg goed en past goed bij de game waardoor humor voor een glimlach zorgt ipv een sarcastische "ha ha".
    Ik kan niet wachten tot ik met rocketlaunchers jeeps en andere voertuigen kan omverblazen of ze natuurlijk jatten ;). Wat bijvoorbeeld wel leuk is om te vertellen is dat als een wagen op z'n kant ligt je em handmatig weer recht moet beuken, dit kan met een melee attack bijvoorbeeld door X te drukken. De wagen word dus niet magish op z'n kant gezet zoals bij Halo/Halo 2. Door de physics heb je dan echt het gevoel dat je met een voertuig te maken heb ipv een ingame model.

    Wat ook leuk is is de cashmeter die steeds word aangevuld bij elke kill/destruction. Geeft een lekker gevoel. want daarvan kan je leuke dingetje gaan kopen die je voor je missies kan gebruiken.

    Meer hands-on zodra ik meer gameplay-uren erop heb zitten.
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2005
  3. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Das leuk Metzman dat je die dingen wilt vertellen, ik ga 'm waarschijnlijk bestellen en heb er nu al zin in. :cool:
    Succes ermee. _0/
     
  4. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    2.945
    jah ongeveer vice city.. alleen het is iets groter alleen wat minder officiele wegen...
     
  5. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Klinkt allemaal erg sweet :9
    'k Weet voor 80% zeker da'k 'm ga halen :)
     
  6. Valorite

    Valorite Information = Power

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    goed uitgelegt metzman ;)
    Ik heb het nou zo'n 4 uurtjes gespeeld bij elkaar, Enne Het is echt zo vet.. Als je gebouw opblaast zie je hem zo mooi in elkaar storten _0/ zoals in mechAssault , grond trilt als een rietje. Echt een GTA sfeer en op sommige stukken beter uitgewerkt dan in de gta series, auto rijden , ontploffingen bijv. :+
     
  7. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    is het niet zo dat je "zicht" niet zo groot is...want op filmpjes leek het wel alsof je draw distance niet erg groot was, dus mijn vraag is: kan je ver kijken? of zie je overal mist om je heen....want als je wilt sniperen (ik verwacht dat dat er in zit) dan kan je natuurlijk niet echt je best doen als je niet een goed uitzicht hebt...
     
  8. 4pk

    4pk Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je kan wel sniperen er is zon missie waar je zelfs met een sniper 4 mannetjes moet doodschieten (je kan ze ook overrijden maar dan komen zijn vriendjes op je af, en is niet zo leuk dus :p) er is wel veel mist als je hoog gaat vliegen met je heli.
     
  9. Valorite

    Valorite Information = Power

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah idd er is wel veel ''mist'' bijv als je vliegt ja.. maar als je gewoon loopt of rijdt is het allemaal niet erg , vindt ik athans :)
     
  10. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zojuist 'n stukje bij metzman op de webcam gezien. Geweldig spel! Ik kan echt niet wachten tot ik 'm kan spelen.
     
  11. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    hm... lijkt me wel geinig spel, maar koop em denk k niet. Heb al genoeg van dat soort games.
     
  12. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Dit spel kan nogal gemeen uit de hoek komen. Sommige mensen denken dat dit spel niks gaat worden, maar ik denk dat dit spel nogal een aardige hoge score kan krijgen.
    Grafisch vind ik het spel wel wat tegenvallen, maar dat is niet het belangrijkste aan een spel.
     
  13. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Krijgt ook hele goeie cijfers!
    Gamespot 8.8
    IGN 9,1
    Team XBOX 9,1
    Gamespy 100
    (Al eerder gepost door Duo Maxwell) _0/

    Kan echt niet meer wachten op deze game, de verscheidenheid aan wapens is echt super, het spel is heel erg groot, veel verschillende voertuigen, een hele hoop missies en side-missions. Deze game kan in mijn ogen niet meer stuk. Tis alleen nog even de vraag wanneer ie precies komt, want op play.com staat 4 februari, maar op andere sites zie ik 18 feb staan. Hoop natuurlijk op het eerste :9
     
  14. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand ook hoeveel wapens en voertuigen er in het spel zitten?
    Volgens de PU zaten er ruim 30 wapens in maar het aantal voertuigen ed. weet ik niet. :)

    PS: Hij is te pre-orderen: Mercenaries :)
    PPS: 18-02 pas? Klote. |:-
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2005
  15. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    2.945
    Bij mij 29 voertuigen... wapens nooit getelt..
     
  16. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    2.945
    Je vliegt binnen 2 min naar de andere kant van het level... het is 1 map... alhoewel ik een missie had op een appart eiland met een stadje... (helicpoters vliegen redelijk snel,, want map is iets groter dan vice city)...

    edit... als je te ver uit het level gaat komen er F16's... en je kunt al raden wat er dan gebeurd :9
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2005
  17. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    2.945
    strangers wrath vind ik saai.. (wel mooi trouwens) en over Mercenaries vind ik de besturing helemaal niet wennen... gwoon normaal volgens mij :confused:
     
  18. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Loop niet zoveel te dubbel posten, en hoe kan jij dat al weten :+
     
  19. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    2.945
    import
     
  20. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Jahaha je zit inderdaad aardig te (drie)dubbelposten, maar bedankt voor je antwoord in ieder geval. :D

    Omdat hij waarschijnlijk die Amerikaanse versie heeft. :9
    -Edit- Hij heeft 't al gezegd. :p
     

Deel Deze Pagina