Deze game is echt dope, ik heb hem van dit weekend in mijn x-doos gedaan en heb er al weer heel wat uurtjes opzitten. Beetje knallen rondrijden en met c4 klooien echt heel vet gedaan. Vind de game er ook best mooi uitzien. Dit wordt echt een toppertje voor 2005!!! Jammer dat er geen multiplayer opzit dat is echt een gemis. Maybe voor deel 2!!!
Na een tijdje is deze game toch wel saai aan het worden als je geen missies doet. Maar het heeft ook leuke kanten,Vooral het vrijspelen van nieuwe auto's bij russische webshop is erg gaaf *) Het mooie vind ik dat je missies op meerdere manieren kan oplossen (airstrike,rambostijl) Grafisch zit de game erg strak in elkaar. Edit: mijn cijfer een 9,2
Ga maar naar de mercenaries site, daar kan je alle voertuigen van de factions zien. Ik tel er in totaal 62, en ongeveer 40 verschillende.
ooowh gelukkig ik wouw net al naar de winkels glijden (ja rennen ken niet echt met dit weer) tog nog maar ffkes wachten dan
Je moet ff dat filmpje skippen en dan bij één van die voertuigen die je kunt opblazen op meer info drukken in dat kleine schermpje erboven, dan kom je bij een overzicht van alle voertuigen, wapens e.d.
heey heey, ik ben geen dikke amerikaan ! Ben een lucky dutch boy *) En wachten word beloond bij deze game, dus nie zeuren! Ik heb de game ook bij gcshop gepreorderd. Effe Lucas Arts extra steunen en ze aanmoedigen deel 2 in de planning te zetten MET multi-player.
Ja, ik zie 't nu. Dat is hetzelfde scherm als wat jellejelle gaf, damn dat zijn echt wel aardig wat voertuigen.
hoeveel missies gaat het spel eigenlijk hebben, en volgens mij kwam hij op 18 februari uit. ik kan net zo goed eerst deze kopen en daarna brothers in arms want die is toch een maand uitgesteld. lijkt me een vette game te worden.
Je moet allerlei kopstukken van het deck van 52 cards ofzo verzamelen/killen. Daarnaast zijn er nog veel zij-missies, de replay-waarde schijnt in ieder geval hoog te zijn.
Ja inderdaad, die is zeker wel leuk. Ik kijk ze altijd op gametrailers.com Een andere leuke commercial is "I'm a mercenary and I love my job" of iets dergelijks. Daarin zegt die Britse merc dan ook: "I flip a coin to decide which building to destroy, and then blow them both up anyway."
Je kan soms ook een card "zo-maar" tegen komen..het zijn gus niet 52 missies alleen voor de grote jongens moet je altijd een missie doen (Boer,Koning,Aas enz.) voor sommige kleinere ook. Maar je hebt 4 partijen waar je missies kan doen...ik moest van de zuid-koreanen bv. een spion ophalen op een chinese basis. Je kunt ook nog allemaal "national-treasures"verzamelen, als je er daar 20 van hebt zeggen ze dat je met Indiana Jones kunt spelen Je kunt volgens mij ook auto's unlocklen door kratjes te verzamelen. Je hebt gebieden waar altijd standaard verschillende parijen oorlog met elkaar voeren waar jij vervolgen fijn aan mee kunt doen Kortom genoeg te doen