Nope, Han Solo is van orgineel een Mercenarie die nie eens in Jedi's en The Force geloofde, heb ik liever dan een Cowboy met een sweepje ....brrrr.... Ach, zijn gewoon leuke Lucas Arts verwijzingen, beide Harrison Ford, beide Lucas personeel.
Indiana Jones en Han Solo zitten in beide versies, LucasArts gaat nog bekendmaken hoe je de andere unlocked (dus hoe je Jones voor de Xbox vrijspeelt en Solo voor de Ps2).
overigens merk je nou niet echt het verschil tussen de verschillende characters, ik vind alleen de zweed er toffer uitzien. Maar qua skills merk ik niet veel..das wel jmmr had de replay kunnnen verhogen :{
Ik heb dit spel vandaag voor het eerst gespeeld, echt een super spel heeft een beetje dat vrijheids gevoel wat gta ook heeft .zelfs al even gevlogen in een heli maar die werd vrij snel neergeschoten :{
wow toch veel gemodde xboxen hier... noujah, leuk voor ons: kunnen we vragen stellen hierbij: De wapens klinken volgens enkele reviews nogal duf, klopt dit of valt dit wel mee? en is er trouwens sprake van Muziek in dit spel? kan je als in GTA een radio () opzetten of hebje gewoon door het spel heen muziek, die maybe verschilt van gebied tot gebied?
Zephyrus, het spel heeft muziek gecomponeerd door Michael Giacchino, die ook de muziek voor de Medal of Honor serie heeft gemaakt. Het is een doorlopende soundtrack die veranderd als er iets in de situatie veranderd. Bijvoorbeeld als er een gevecht is word de muziek actierijk, als je in een rustig gebied rijd/vliegt/loop hoor je een rustige melodie. Qua muziek is het een kruising tussen Hitman en Rambo, erg filmisch met soms koorstemmen a la Hitman en geeft de game een echt action hero thema. Ik vind dit persoonlijk veel mooier dan radio/songs als bij GTA, maar bij GTA past het wel weer veel beter natuurlijk, ik ben gewoon erg filmmuziek fan.
Dat stond op Gamespot en zij zeiden dat beide characters in beide versies zitten verborgen alleen dat Lucasarts nog moet zeggen hoe je de andere unlocked.
aangezien ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag heb gekregen, en er al aardig overheen geluld is. quote ik mezelf maar is
Hoe (en waar) bewaar je dan je voertuigen? Want je kunt ze ook kopen en dan heb ik ze liever wel 'veilig'.
ff een vraagje aan diegene die het spel al spelen: Blijven de wagens die je hebt gekocht/ gestolen staan? Dus als je een hummer bij een locatie zet waar je hem later wilt ophalen, dat hij er nog steeds staat? Of dat het spel de wagens 'random' laat spawnen?
ja das een goeie, en dan heb ik een beetje een aanvulling op die vraag, want als je een gebouw kapot maakt in 't spel (ik las dat dat kon, dus als dat niet kan...zeg het maar meteen ff) blijft dat gebouw kapot, of word dat gewoon als je er van wegloopt weer vanzelf gerepareert/opnieuw gerespawnd