Merkleding een must?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Kombat, 15 okt 2006.

  1. Kombat

    Kombat Nico Swinkels

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Op school zie ik allemaal van die 'vooral niet ultra-gay'-merkgeile gasten...
    Met de G-star garderobes en die allemaal met die BjornBorg boxers een meter boven hun modieuse truitjes en broeken. je weet het nu wel. :)

    Dan denk ik fok! waar halen ze het geld vandaan? Ik koop zelf ook wel die merken maar alleen als ik het echt heel mooi vindt of in de uitverkoop.
    Ik noem een paar idiote voorbeelden: een jas die één seizoen in de mode is G-star: 220 € ,een klote kwaliteit Gsus shirt 40€, een simpele muts met vijf letters erop G-s-t-a-r: 30€.

    Begrijp me goed, ik ben niet arm maar ik vind het zonde van mijn geld om het uit te geven aan zulke modegevoelig kleding.
    Wat ik wil zeggen is: Vinden jullie ouders het al oké dat je zulke dure kleren koopt?
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    mij kan het niet boeien wat voor merk het is, zolang het er maar goed uitziet + goedkoop is :D
     
  3. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ik verdien zlef dus geld is niet het probleem. merkkleding is gene must. Ik vind zelf echter wel dat G-star, erg mooie shit heeft. Vaak zitten die shirt me perfect.
     
  4. daantjuh_15

    daantjuh_15 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    mij maakt ook niet echtuit, merken boeit me niet zo..als het der maar mooi uit ziet, beetje matche met klere mag ook wel zonder merkleding;)
     
  5. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn ouders vinden het niet erg als ik merkkledng koop tgaat er toch om wat ik mooi vind? Ik heb best veel G-Star, Nudie, Gsus maar dat vind ik gewoon mooie kleding ent is meestal wel verdraaid goede kwaliteit, en ik koop het echt niet omdat ik dan misschien ergens ''bijhoor'' ofso :confused:

    Ik erger me wel aan kinders die die Bjorn Borg boksers (€40,- per 2:eek:) hoog boven hun broek uit dragen en er bij iedereen mee lopen te patsen.
     
  6. basovich

    basovich Guest

    naja, zolang ik geen kleedgeld krijg vind ik alles goed.
    Ik koop niet asociaal dure kleding, maar broeken van €100,- vind ik gewoon vrij normaal.
    en t-shirts zijn bij mij nooit boven de 50 euro, dat vind ik idd zonde van het geld. Maargoed, je moet je geld toch ergens aan uitgeven hè ;).
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Helemaal mee eens.

    Koop zelf de t-shirts van Scapino , die zitten het lekkerste van allemaal.
     
  8. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Mwah, je moet kleren dragen waarin je jezelf prettig voelt en als ze dan iets meer kosten, swah, geen probleem.

    Ik koop zelf graag goede spullen (heb shirts die 5 jaar oud zijn en die ik minstens 2x in de week draag, maar nog steeds als nieuw zijn) die er ook nog wat modieus uitzien.
     
  9. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    De titel is een beetje misleidend, eigenlijk heeft alles een "merk".
     
  11. Paolo®

    Paolo® Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Ìk koop altijd wel g-star broeken ze zijn wel duur maar als je een beetje ruim koopt gaan ze heel lang mee, ik koop ze voor de kwaliteit en omdat ze mooi zijn!
     
  12. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    G-Star broeken zijn ideaal. Voor derest vesten, shirts mutsen enz. vind ik niks. Iedereen loopt erin, ga een discotheek in en je ziet 6 verschillende mensen met zelfde g-star shirt, kan toch niet de bedoeling zijn neem ik aan. Nee, alleen g-star broeken zijn goed. En gsus dat is al helemaal fout. Kansloze patsertjes veels te strakke shirts zie ik erin lopen, nee doe mij dan maar diesel of replay, deze merken zijn veel aparter en tijdlozer.
     
  13. alisum41

    alisum41 L1F3 T0 G4M3

    Berichten:
    218
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vrienden zeggen precies hetzelfde over spellen terwijl ze allemaal in G-sus troep rond lopen. ik koop echt pas om de zoveel maanden weer een lading kleren wat nooit over de 200 komt ofzo

    Zoals Dulle al zei "mij kan het niet boeien wat voor merk het is, zolang het er maar goed uitziet + goedkoop is". Dit is toch de quote van het jaar lijkt me:thumbs:
     
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja, mijn ouders vinden het oké als ik met deze kleding thuiskom...

    En de reden waarom ik in Gstar broeken loop is, omdat het gewoon 10x fijner zit al een opruim broek van de C&A :)

    En ik vind 50/60 € voor een mooi vest of trui dus niet duur...
     
  15. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Waarom post nu iedereen dat je moet dragen wat je wil terwijl dat op school/straat er heel anders aan toe gaat.. Beetje krom.
     
  16. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    Euhh ja voor mij wel een must... ik vind het fijn om merk kleding te kopen en ik vind het mooi ! en ik wil wel een BEETJE met de mode mee gaan.. als je uitgaat of eigenlijk zoizo wil ik er niet als een een of andere nerd/sukkeltje uitzien... ik verzorg mezelf gewoon goed en daar hoort bij mooie kleding en dan koop ik al gauw merk kleding als Chasin' en Replay...
     
  17. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    GSUS wás vet toen het net begon. Hadden ze allemaal relaxte loungy kleding. Tot ineens iedereen het wou hebben :emo: . Die shirts zijn al gauw 40/50 euro, en ik meot zeggen vind ze vaak nog lelijk ook.

    Ik koop niet op merk, kijk gewoon rond wat ik leuk eruit vind zien. Zie ik vaak meteen al. Dan kijk ik ook wel meteen naar prijskaartje, als het te duur is laat ik em gewoon hangen.. dan haal ik em wel keer met uitverkoop oid. Met t-shirts bijv ga ik eigenlijk nooit boven de 30 euro.
     
  18. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Gisteren gewoon een jas bij de H&M gekocht hoor... 50 euro en even leuk als die Score/Men At Work jassen van minimaal 100 euro...
     
  19. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik koop soms wel eens een broek of shirt van g-star, maar vaak is dat in de uitverkoop.
    Heb meestal broeken van jack&jones en verder haal ik shirts en vesten overal vandaan!
     
  20. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Replay en Diesel zijn de enige merken die ik draag, simpelweg omdat de kleding altijd past.
     

Deel Deze Pagina