merktrouw tov je console?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kevf, 23 okt 2006.

1. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Tja ik geef voorkeur aan de Xbox omdat de games me meer aanstaan. Vooral voor een aantal titels eigenlijk. Maar als morgen bekend wordt dat Halo 3 op de PS3 uitkomt en exclusief daarvoor is zou ik daarvoor mijn 360 bijv. inruilen. Meer trouw aan bepaalde games dus dan aan de console zelf..

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.891
    Cubewood is mn nieuwe idool! \o/ (natuurlijk mede door zijn masta ace avatar)

3. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ben niet echt merktrouw, alleen ik ben een online gamer (offline vind ik niet echt fantastisch). Helaas heeft sony mij nog niet kunnen imponeren met hun online diensten.

4. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben zelf behoorlijk merktrouw...

- hou niet van gamen op de pc, en wel van on-line gamen...
    dan blijft er nog maar 1 goede mogelijkheid over: xbox360
    - heb eigenlijk diep van binnen wel iets tegen op sony :9 en zal eigenlijk nooit aan een playstation gaan
    -nintendo is ook wel leuk, maar de spellen spreken mij niet genoeg aan om een console van hun te halen... maar vindt het wel altijd leuk om even te spelen bij mijn broertje of ergens anders....

Maar tot nu toe ben ik trouw bij de xbox gebleven \o/

5. LaVey

LaVey Cheri Cheri Lady

Leuk Bevonden:
    0
    NES --> Master System --> Megadrive --> Playstation --> Playstation 2 --> Xbox --> Xbox360

Neuh, niet echt dus.

6. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb mijn voorkeuren. Nintendo en Xbox dus. Van beide merken heb ik alle consoles gehad. Ik koop geen Playstation (meer). Sterker nog, kocht vroeger alles van Sony (tv, stereo, etc.). Langzaam ben ik Sony m'n huis uit aan het werken. En ja, het zou kunnen dat ik daardoor een geweldige gameervaring ga missen. Maar ja, gedurende de jaren ben ik Sony zat geworden. Ik heb nog wel een PS2 gehad. Maar de speeltijd daarop is meegevallen en de games waar ik het toen voor kocht (GTA en PES) zijn nu ook op de 360 te spelen. Bovendien is een Xbox met Live al voldoende (qua tijd die ik er in steek). Dan is de Wii een soort toetje... en de PS3 overbodig...

Deel Deze Pagina