Eigen lijk was de sega Mega drive controller het beste ooit (3 knoppen en een D-pad). Die van de playstation 2 vind ik niet zo erg fijn, de D-pad zijn daar knopjes en daar blijven m,n vingers nog wel een haken! ook zijn de schouder buttons vlut voor mij, de knopjes zitten onder elkaar waardoor ik er niet goed bij kan! De xbox een controller was ook erg fijn met z,n zware en witte knopje! Het enige waar ik moeitew mee had was de linkse trigger! Het enigste spel wat ik tot nu toe niet echt fijn kan spelen is pes 5 ik mis het zwarte knopje (gelukkig was er een koper op dit forum die m voor een mooi prijsje als nog gekocht heeft!)
probeer het volgende maar eens!
Een shooter speel ik vrij een voudig (probeer maar eens )leg de controller op je linkse been! zet de vijs vinger maar eens op de linkse thump stick en je duim op de rechtse stick(zie afb. op de site ) leg je rechter hand in een vuist (dat is die van mij dan) voor de rechtse trigger (je duim ligt tegen de controller aan ) zo kun je dus schieten!
En over gamen met de voeten er is iemand op dit forum die er ook gebruik van maakt (ben even z,n naam kwijt.) Dit lijkt mij dan ook weer ingewikkeld!
bij mij op school zat oeen meisje die ook gehandicapt was en met haar voeten de rolstoel bediende en met haar voeten een cd hoesje openmaakte en vervolgebns het boekje er uit haalde en ging lezen? (kijk daarom ben ik dan weer blij dat ik dit dan nog maar heb! ik kan me nog prima redden!
Laatst bewerkt: 27 mrt 2006