1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Met 1 hand gamen (gamen met een handicap!)

Discussie in 'Games' gestart door appie21, 24 mrt 2006.

1. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Best wel knap :eek:
    Zijn er ook games die jij niet kan doen?
    Want ik kan me voorstellen dat sommige knoppen-combinaties een beetje erg klote gaan...
    Voor de rest, veel respect hoor :)
    Zo ben je echt wel een Die-Hard, als je daardoor tog gamed!

2. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0
    Respect man _O_

Doe het zelf ook wel eens, als ik aan het bellen ben ofzow, maar dat is dan bij kotor of gta o.z.i.d.. Maar bij andere games leg ik dan toch echt ff de controller neer.

Respect _O_

3. alisum41

alisum41 L1F3 T0 G4M3

Leuk Bevonden:
    0
    precies_O_

4. Fina1rampage

Fina1rampage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Netjes :)

Hoe lang was je trouwens bezig om met de nieuwe 360 controller te kunnen spelen???
    En speel je alleen op de xbox/ en 360 of speel je ook op de playstation / Gamecube :)

PS als die engelse site klaar is moet je ff een berichtje sturen zodat we het kunnen controleren. Je kan altijd foutjes maken die je over het hoofd ziet :)
    En ik neem aan dat er op xboxworld wel een paar members tussen zitten die goed engels kunnen O-)

6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Respect :)

Race spelen zal wel niet zo probleem voor je zijn, ok zijn nog wel moeilijk maar die kun je op den duur misschien nog wel goed leren. (Naja ik deed het laatst ff maar ik lag in elke bocht tegen de vangrail aan :p) maar hoe bespeel je ooit schietspellen zoals Halo 2 bijvoorbeeld? Je hebt dan pookjes nodig om telopen en je moet dat ook nog is schieten/springen/etc.

7. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd respect *)
    maar hoe speel je shooters waarbij je met de ene stick moet lopen en de andere stick moet mikken enz. dat kan toch bijna niet met 1 hand of wel?

8. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Bijna net zo goed als die gast die html programeerd met zn voeten :)
    en er was ook nog iemand die repareerde horloges met z'n voeten!

Maar zou je niet bij voorbeeld een custom controller kunnen maken? waar je de bumpers en triggers vervangt door knopjes boven op?

9. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik zal als de demo uit is van BFMC een filmpje maken zodat jullie het (hopelijk goed ) kunnen zien hoe ik shooter speel!(ik zwl wel zeggen wanneer ik live ga dan kun je mee spelen en het zelf ervaren!

Ik vind die games niet moeilijk spelen! Het meeste probleem heb ik gehad met pes 5 op de 360! dat ging gewoon niet... ik miste zo erg het zwarte knopje (is nu linkse button?) Tiuurlijk kon en kan ik soms niet echt de snelste of de beste zijn.. maar ik heb er plezier in!

10. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Yaaa wou ik net vragen xD cool. Respect!!

11. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Eigen lijk was de sega Mega drive controller het beste ooit (3 knoppen en een D-pad). Die van de playstation 2 vind ik niet zo erg fijn, de D-pad zijn daar knopjes en daar blijven m,n vingers nog wel een haken! ook zijn de schouder buttons vlut voor mij, de knopjes zitten onder elkaar waardoor ik er niet goed bij kan! De xbox een controller was ook erg fijn met z,n zware en witte knopje! Het enige waar ik moeitew mee had was de linkse trigger! Het enigste spel wat ik tot nu toe niet echt fijn kan spelen is pes 5 ik mis het zwarte knopje (gelukkig was er een koper op dit forum die m voor een mooi prijsje als nog gekocht heeft!)

probeer het volgende maar eens!

Een shooter speel ik vrij een voudig (probeer maar eens )leg de controller op je linkse been! zet de vijs vinger maar eens op de linkse thump stick en je duim op de rechtse stick(zie afb. op de site ) leg je rechter hand in een vuist (dat is die van mij dan) voor de rechtse trigger (je duim ligt tegen de controller aan ) zo kun je dus schieten!

En over gamen met de voeten er is iemand op dit forum die er ook gebruik van maakt (ben even z,n naam kwijt.) Dit lijkt mij dan ook weer ingewikkeld!

bij mij op school zat oeen meisje die ook gehandicapt was en met haar voeten de rolstoel bediende en met haar voeten een cd hoesje openmaakte en vervolgebns het boekje er uit haalde en ging lezen? (kijk daarom ben ik dan weer blij dat ik dit dan nog maar heb! ik kan me nog prima redden!

Laatst bewerkt: 27 mrt 2006
  12. Unrealer

Unrealer Private 2nd Class.

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zo veel respect voor jou echt een Die - Hard Gamer :cool: ,

ik zou best eens een potje tegen je willen gamen gewoon split screen lkkr knallen ,:+

zwaar respect kerel _O_

13. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik wil graag om 19:00 uur online PGR 3 spelen en dan een video maken (de kans is groot dat je dan ook met je auto in de video komt!)

Wie wil mij helpen! voeg mij anders maar toe Appie21

14. JeePee

JeePee Guest

Ik wel :)
    Ik heb veel respect voor je dat je met 1 hand gamed _O_
    Ik zou wel willen weten hoe snel je kan racen met deze handicap.

Laatst bewerkt door een moderator: 27 mrt 2006
  15. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    respect, revolution komt bij jou in huis neem ik aan :p

16. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    weet ik nog iet ik ga het eerst testen.. en ik zag ook al plaatjes dat je in de rechter hand ook een controller vast moest hebben ? :mad:

ik heb nu een game open staan in pgr3 dus iedereen welkom!!!

17. theo777

theo777 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alle respect voor je heb het even geprobeerd...........dam dat viel tegen.
    Wat betreft de Nitendo Revolution contoller. Ja die is met een hand te bedienen maar volgens wat ik gezien heb, heb je toch wel degelijk 2 handen nodig. Een voor de controller en een voor een soort van afstandbediening.
    Maar ik zou het vanuit een ander standpunt bekijken is er geen contoller te maken voor de 360 die je met een hand kunt gebruiken. Zo iets als zo'n cyberhandschoen.
    Misschien een klein lichtpuntje, op pc gebied zijn ze hard aan het werk voor nieuwe controller systemen. Misschien dat Microsoft dit kan verwerken voor een one hand 360 controller.

theo777.

18. Raven Shield

Raven Shield Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey appie kom je nog online op xbox live?:)Ik wacht al een halfuur.:p

19. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    Vage vraag maar ben jij links of ben je rechtshandig? ik heb er niks aan deze vraag maar voor mensen die nieuwschierig zijn (zoals ik) is het toch intersant om het te weten.

Ik weet dat je het met je baby tijd al had maar je merk het toch wel een beetje denk ik. Of niet?

20. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    hoi
    ik ben links handig!

tuurlijk mis ik het ik zie gewoon hoe je de controller moet vasthouden bij vrienden! , maar ik weet nattuurlijk niet beter en doe het al vanan m,n 11 ongeveer zo op deze manier!

Ik ben nu een filmpje aan het uploaden (DiVX formaat)

Deel Deze Pagina