ik heb nu een video online gezet hij is in DivX en 40 mb potje PGR 3 laat me horen of het wat is klik onder aan op de site!! wat je daar ziet is dus ook echt live (online ) en met 2 camera,s!
Ben hem nu aan het downloaden, zallaten weten wat ik ervan vind //Je ownt me... Maar vraagje: als iets nietlukt, omdat je bijvoorbeeld een knoppenkombinatie niet goed in kan tikken, word jij dan niet FLINK pissig...? Ik zou in een rage komen als een gek eerlijk gezegt... Maar kan je echt helemaal niksmet je rechter hand of weinig?
echt het komt zelden voor dat mij het niet lukt! Alleen pro evo 5 op de xbox 360 was een probleem de rest gaat mij aardig af zie je trouwens in het filmpje dat ik m nog wel win die race? ) ik kan met mijn rechter hand nog wel grote groffe dingen pakken maar een pen op rapen zou mij niet lukken! de motoriek(of hoe heet dat! ) werkt gewoon niet goed!
Ik weet er dan niks van maar zou je dat niet kunen oefenen? Als ik het zelf zou hebben en het kon maar niet lukken denk ik dat ik me erg.. ERG klote zou voelen.. Ik vind het dan ook erg knap dat je gewoon (bijna) alle games speeld 0_0 //Maar zoals eerder vernoemt, zou een arcade achtige stick niet makkelijker zijn? niet om je te beledigen ofzo...
oefenen heeft geen nut om dat ik niet weet hoe de ik de vingers moet aansturen (hersenbeschadeging!) en hoe meer ik mijn linker hand gebruik hoe dichter mijn rechter hand gaat zitten .. dus knijp ik met links in bijv m,n been dan gaat mijn rechter hand automatisch dicht!
ik ga zo de demovan BF MC spelen.. kijken of mij dit gaat lukken zal er morgen eev video van plaatsen!
dude ik heb ff je site gecheckt en echt respect, ik vind het echt gaaf dat je zo gamed, en dan nog goed bent ook, echt respect
Erg knap van je moet ik zeggen. Maar heb zelf keer stukje ergens gelezen weet niet of hier was. Maar was dus zo gast uit Amerika die schijnt heel goed in beat em up games te zijn maar hij is wel blind en speelt het dus puur op geluid vond ik ook wel knap. Hier is de link van dat bericht: http://www.powerweb.nl/nieuws.jsp?rubriek=282730&id=1064925
ik heb nu een stukje BF MC demo gefilmd en gespeeld Kijk zelf!!!! P.s het beeld was niet optimaal voor mij! daarom raak ik niet zoveel
Hey appie! Ik heb net even dat filmpje gechecked en ik blijf het erg knap vinden om te zien hoe jij dat nou aanpakt. en zoals ik ook al via live zei: heel mooie site. en filmpjes zijn mooi bewerkt. nou ik zie je wel weer op live, later
Haal je nedstat teller weg, die zorgt voor popups. Voor de rest: goede site, alleen is het menu niet overal hetzelfde, vooral mbt engels/nederlands.
ik wil wel tellen uiteraard! of is er 1 gratis! zonder reclame! p.s zou iemand mij kunnen helpen met een soort patiti (of hoe noem je dat) temaken die juyllie kunnen tekenen ?
hoi ik ben nu met die van google bezig maar hij vraagt om een code! als ik mijjn email en naam in vul gebeurt er verder niks iemand tips!