Je moet een googleaccount hebben. Gmail accounts zijn googleaccounts net zoals hotmailaccounts passports zijn. Je kunt ook een googleaccount aanmaken op een ander adres. Als het nog niet lukt, probeer dan onestat.
Respect man, knap hoe je het doet en dat je het er voor kunt opbrengen. Dit maakt het gamen een stuk moeilijker en je zal er ongetwijfeld veel voldoening uit putten als je weet te winnen van mensen die wel 'gewoon' kunnen gamen met twee handen. Succes!
komt voor elkaar enne bedankt he voor zover! o en eigenlijk heb ik nog een sie die vertaald moet worden!
pagina's van keyboardspelen de index alleen de introductie en de pagina wat heb ik nodig, en de instellingen de reviews niet?
Ik vind het ook erg knap! Ik heb het laatst even geprobeerd maar dat lukte niet, Met 1 hand gamen. Hoop binnekort ook een keer met/tegen je te spelen met de Full Version van BF2MC. (Als je die gaat kopen)
knap dat je et kan. misschien kan je wel een controller voor een hand ontwikkelen (gat in de markt?) met de ervaring die je nu hebt. i.i.g succes met je site en veel gameplezier nog
Help ik vind dit artikel info@accessibility.n Daar wordt over ene chris gesproken Maar het is mijn website en foto(behalve dat hoofd?) Kan iemand mij even kort(vertalen)vertellen waar het over gaat? ik heet toch echt geen Chris hoor
zo dan, ik lees dit nu pas maar ik heb toch wel hee lveel respect voor je , ik denk dat als ik door een handicap een hand neit had kunnen gebruiken niet eens aan gamen begonnen was ... maar als ik me goed herrinner heb jij ook een normale xbox gehad met xbox live?... meen me te herrinderen dat je in mijn lijst stond en dit heb ik gewoon nooit geweten .... dat kan 2 dingen betekenen 1. ik was gewoon heel slecht 2. ook mensen met een handicap aan een hand kunnen goed gamen ... ga zo door iig. ps: leuke site ook trouwens.
appie21 - ze hebben een controller voor je gemaakt! Neem dus contact met hem op http://benheck.com/Games/Xbox360/controls/1hand/singlehandcontroller.htm
geniaal die gast, met de juiste middelen om zo'n case te maken moet het ook geen probleem zijn om de rest te solderen. Dus zou het zou je het best zelf kunnen maken.