mgs....tanker chapter 6x uitgespeeld, big shell 2x uitgespeeld, 49,1% bij de vr missions, nog geen snake tales... al heel veel uren...volgens mij al wel 50...en ben nog lang niet klaar heb nu net UFC gehaald voor 19 euro...nog steeds de beste beat em up ooit imho
Doe maar Vice City, bijna volledig uitgespeeld in 3 maanden tijd. Verder momenteel moto gp/ghost recon live en vanaf morgen RTCW.
Misschien Morrowind, ik wil hem gaan halen maar pas als die classic is, weet iemand misschien of hij binnekort classic zal worden.
thps 4, helemaal uitgespeeld, echt een leuk spel, fifa 2003 is echt het beste, heb ik van december af elke dag wel een half uur gespeeld en soms nog wel meer
pfff..Kung fu chaos is best wel pittig, zit nu op 79% Maar ik krijg hem wel uitgespeeld! Wel klote khad net een level 5 sterren gehaald en toen had ie hem niet opgeslagen..
Ik heb toch wel de meeste uren aan Amped besteedt ik zal dat spel toch echt een keer uitspelen, maar ik heb geen zin om die irritante sneeuwpoppen te zoelen.
OP het momen allen maar: Enter the matrix baldurs gate dark aliance project zero burnout 2 en red faction 2
Ik heb hier ff over zitten nadenken, maar volgens mij verdeel ik m'n tijd erg goed....Amped, Mech Assault en Unreal heb ik denk ik 't meeste gespeeld, maar Ghost Recon en Splinter Cell zullen daar dicht achter zitten....dus echt iets wat ik veel meer heb gespeeld dan de rest heb ik niet denk ik...