1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Met welke game maak je veel game uren

Discussie in 'Algemeen' gestart door XTM, 14 mei 2003.

1. Adema

Adema Tha Rocker

Leuk Bevonden:
    0
    mgs....tanker chapter 6x uitgespeeld, big shell 2x uitgespeeld, 49,1% bij de vr missions, nog geen snake tales...
    al heel veel uren...volgens mij al wel 50...en ben nog lang niet klaar:D

heb nu net UFC gehaald voor 19 euro...nog steeds de beste beat em up ooit imho

2. odebeijer

odebeijer A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    Doe maar Vice City, bijna volledig uitgespeeld in 3 maanden tijd. Verder momenteel moto gp/ghost recon live en vanaf morgen RTCW.

3. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien Morrowind, ik wil hem gaan halen maar pas als die classic is, weet iemand misschien of hij binnekort classic zal worden.

4. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    thps 4, helemaal uitgespeeld, echt een leuk spel, fifa 2003 is echt het beste, heb ik van december af elke dag wel een half uur gespeeld en soms nog wel meer

5. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij de Bart Smit is ie 29,95. toch wel voor de prijs van een classic lijkt mij zo ;)

6. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    pfff..Kung fu chaos is best wel pittig, zit nu op 79% Maar ik krijg hem wel uitgespeeld! Wel klote khad net een level 5 sterren gehaald en toen had ie hem niet opgeslagen..:confused:

7. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ik heb toch wel de meeste uren aan Amped besteedt ik zal dat spel toch echt een keer uitspelen, maar ik heb geen zin om die irritante sneeuwpoppen te zoelen.

8. Koenjo89

Koenjo89 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
  9. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    8) vorig jaar ofzo speelde altijd pkmn games op mijn gba ik had meer dan 400 uur aan gespeeld8)

10. nielzo

nielzo Guest

OP het momen allen maar:
    Enter the matrix
    baldurs gate dark aliance
    project zero
    burnout 2
    en red faction 2

11. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier ff over zitten nadenken, maar volgens mij verdeel ik m'n tijd erg goed....Amped, Mech Assault en Unreal heb ik denk ik 't meeste gespeeld, maar Ghost Recon en Splinter Cell zullen daar dicht achter zitten....dus echt iets wat ik veel meer heb gespeeld dan de rest heb ik niet denk ik...:confused:

12. Ricardovic

Ricardovic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Championship manager is niet uit te spelen. Heb dat echt 2 jaar aan een stuk gespeeld.

Deel Deze Pagina