1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Metal Arms: Glitch in the System

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 21 jan 2004.

  1. LYNX

    LYNX easy to peel, sweet.

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de cameraview is idd niks mis. Hoewel ik alleen nog maar de demo heb gespeeld, vind het echt te gek , door de vrij pittige moeilijkheidsgraad is dit spel vrij uitdagend, iets dat je tegenwoordig in veel games mist . De gfx zijn zwaar oke, vooral de ontploffingen en smoke effecten zijn top _O_ Een minpuntje is dat als je eenmaal midden in de actie zit en je word geraakt word het vaak zo'n chaos, dat er moeilijk uit te ontsnappen valt.
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2004
  2. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Hij is idd vrij pittig..
    Ik ben nu voor de 2e keer bij General Corrosive en die is toch erg lastig.
    Leuke van dit spel vind ik wel dat je echt niet steeds run & gun hoeft te spelen.
    Ik heb toch aardig wat levels gedaan door met een emp granaat zo'n grote droid uit te schakelen en hem dan over te nemen.
    Of ook wel eens een wat meer stealthy benadering.
     
  3. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ok metal uitgespeeld :)
    Nu bezig een beetje met het verzamelen van alle secret chips.
    Gelukkig kan je eerdere velden gewoon overspelen..

    Eind battles zijn wel vreselijk leuk gedaan vind ik .
    Moet hem nu alleen nog een keer op een hoger nivo spelen. Volgens mij halen ze namelijk een "Halo" uit. i.e. niet bepaald uitgebreid einddemo'tje op de niet hard settings.
     
  4. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ruilen tegen GTA 3 voor de xbox? :p

    Ik ga em denk ik nog wel ff koope :)
     
  5. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    hahahaha nee deze gaat nog niet eens voor Halo2 de deur uit (ok dat is misschien een beetje overdreven :+ )

    Ik kan hem je zeker aanraden. Ik geloof dat ie bij play.com ook nog steeds redelijk goedkoop is. En voor dat geld is het helemaal een topper.

    Maar hij is verdomd lastig om aan te komen heb ik gezien. Meeste winkels hebben hem niet eens liggen. erg zonde.
    Ik hoop alleen niet dat dat zou betekenen dat er geen deel 2 van komt. Want wat mij betreft mag die er zeker komen.
     
  6. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ja en dan moeten ze dit keer wat meer reclame maken en mag Microsoft en wel Excl. maken zodat ie wat meer publiciteit krijgt :)
     
  7. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Er zou zeker wat meer reclame mogen zijn voor dit spel.

    Vreemde is dat ie op geen enkele platform goed verkrijgbaar is en dat terwijl ie op alle platforms goede reviews krijgt.
    Wat ik tot heden gezien heb heeft ie minimaal een 8.5 (o.a. PU) gekregen maar bij de meeste krijgt ie een 9+.

    Ben een beetje bang dat dit spel dezelfde kant op gaat als Otogi en PDO. :mad:
    Iedereen vind dat fantastische spellen alleen worden ze nauwelijks verkocht.
     
  8. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Dat betekend dus ook dat ie snel in de Budget bak komt :) en dat vind ik niet zo erg... maar dit is zeker een veelbelovend bedrijf want dit is hun eerste spel :eek: :D
     
  9. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Die kans is denk ik wel aanwezig.
    Nee als koper is dat ook niet erg natuurlijk ik heb hem ook liever voor minder geld als voor veel.
    Ik hoop alleen dat de verkoopcijfers niet tegen gaan vallen waardoor er misschien geen deeltje 2 komt.
    En idd dit ziet er erg goed uit voor een eerste spel.
     
  10. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    bij play staat dat ze 12 januari hebben gepost en tot nu toe nog nix :mad:
     
  11. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    ff een reply sturen op die email die ze sturen als ze het verzenden.
    Mijn GTA DP was ook nog niet binnen nu sturen ze een nieuwe.

    Hopelijk heb je hem dan snel binnen, ik had hem in ieder geval zo.
     
  12. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    ff reply van dat die nog steeds niet is aangekomen?
     
  13. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Yep idd.. heb ik ook gedaan.. volgende dag kreeg ik een bericht van dat ze er 1 opnieuw hadden gestuurd..
    Hun klantenservice is erg goed moet ik zeggen..

    Wel zonde dat het uitgerekend met metal moet gebeuren.
     
  14. Netwin

    Netwin Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem na het doorlezen van deze thread gehaald en er geen spijt van! Bedankt!

    Iets wat me tegenstond was de schijnbaar kinderachtige stijl. Maar het spel komt tijdens het spelen helemaal niet kinderachtig over.

    Ik vond het jammer dat er geen systemlink en Xbox Live optie is, alleen een splitscreen optie. Dat was een reden om hem te laten liggen. Maar het singleplayer gedeelte blijkt zo goed dat ik hem zelfs zonder de splitscreen mogelijkheid nog de moeite waard zou vinden. Ik vind het echt een goed spel.
     
  15. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Het is idd zonde dat er geen system link of live in zit.
    Zou toch een aardige toevoeging geweest zijn, net zoals een co-op mode. Maar ja misschien komt er wel een Metal2

    Ik had hem zelf al gespeeld op een demo dus ik wist wel dat het meeviel met dat kinderachtige.
    Eigenlijk is ie verre van kinderachtig met die vloekende mechanic etc.
    Wel tof dat je hem zo goed vind.
     
  16. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik heb me mail gecheckt maar er is geen mail van dat metal arms is gestuurd, maar op de website staat er wel dat die opgestuurd is :confused:
     
  17. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Zou dan een screenshot maken .. of het order nr opschrijven en ze even een mailtje sturen....

    In principe had je hem allang moeten hebben natuurlijk. Maar er kan wel eens wat fout gaan..
     
  18. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Zo, ik heb hem net besteld op DVDCrave.com (+- 18 euro incl porto!). Het spel lijkt me echt vet :D Over een tijdje post ik mijn bevindingen!
     
  19. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Yep ik ook, alleen heeft Gotic em voor me besteld. :)
     
  20. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, heb het ook bij dvdcrave besteld:9. Bij play is die al 1 maand uitverkocht. De ps2 versie hadden ze nog wel, maar die schijnt geen stabiele framerate te hebben, op de xbox ziet het er ook mooier uit.

    Kan in ieder geval niet wachten:+
     

Deel Deze Pagina