1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Metal Arms: Glitch in the System

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 21 jan 2004.

  1. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Iemand hem al uitgespeeld op Nut's of Steel? Fucking ondoenbaar ik zeg het je :+
     
  2. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    18 euro is echt geen geld voor dit spel :)
    Alvast veel plezier toegewenst ermee. Denk wel dat dat gaat lukken :)

    hehe me watje. heb hem alleen nog maar op het normale level uitgespeeld..
    En dan vind ik hem op sommige punten al verrekte lastig :)
     
  3. degged

    degged Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand hem al in een winkel zien liggen? dus niet via internet. ik heb nu even vakantie en wil hem eigenlijk vandaag gaan kopen. alleen ik kan hem zo snel even nergens vinden.
     
  4. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb er ook over gelezen maar ik kan hem nergenst kopen. niet bij dixons, e-plaza, intertoys en free ricord shop.
     
  5. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Hij ligt bij Media Markt voor €60..
     
  6. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    :mad: kreeg mailtje terug van play dat ze het niet meer hebben. vind het niet eerlijk :'-( ik bestelde het en toen was het nog in stock :mad:
     
  7. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Bij DVDCrave is hij nog steeds 15 euro! Snel bestellen dus!
     
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Super game!

    De characters zijn koel, grappig en af en toe wat grof.

    :)
     
  9. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Zo, ik ben net uit bed (8)) en zie dat het spel binnen was! Woohoo :D Ik post jullie een dezer dagen mijn bevindingen.
     
  10. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    veel plezier ermee :)
    Maar ik denk eerlijk gezegd zelf dat dat wel zal lukken.
    Zeker voor dat geld is het echt een koopje..
     
  11. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    YesYesYes! :D Ik heb sinds kort Metal arms ook, en kan met een gerust hart zeggen dat ik het echt een topgame vind! De characters zien er goed & gedetaileerd uit, en de gameplay is lekker soepel, veel afwisselend, en voelt zo'n beetje nooit repetief aan. :)

    Topspel, ten zeerste aan te raden :)
     
  12. Netwin

    Netwin Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu een tijdje maar hij verveelt nog steeds niet! De multiplayer is ook leuk zelfs ondanks dat je met zijn vieren op één scherm zit.

    Ik hoop ook echt dat er een vervolg op komt. Hopelijk met systemlink en Xbox Live natuurlijk (maar een vervolg zonder systemlink en Live zou ik ook nog wel halen denk ik gezien de lol die ik er nu van heb).

    Hopelijk wordt het spel snel weer nog wat bekender en kopen veel mensen het alsnog zodat een deel 2 interessant wordt voor de makers.
     
  13. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    vertel eens wat over de multiplayer (levels, modes enzo)
    *denkt dat hij deze game gaat halen*
     
  14. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Het is toch niet helemaal mijn soort spel, na een paar levels had ik het al gehad. jammer :mad:

    Maar voor mensen die van Halo en andere goede shooters houden is het een aanrader.

    De Multiplay is ook te vergelijken met Halo alleen dan met betere voertuigen en veeeel leukere levels :)

    pssst..what...ja kan em van mij kopen ;)
     
  15. Netwin

    Netwin Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Over het multiplayer gedeelte, er zijn een paar ingebouwde speltypen. Uit het boekje overgenomen:

    Bot Brawl - The first bot to destroy a certain number of other bots wins.
    Timed Bot Brawl - The bot with the most points after a certain amount of time wins.
    Possession Melee - This is a form of Bot Brawl with only Control Tethers and Recruiter Grenades.
    King of the Hill - The first bot to capture and hold the hill area for 2 minutes wins.
    Moving Hill - This is a form of King of the Hill where the hill area changes positions periodically.
    Reverse Tag - Be IT for 2 minutes to win. Become IT by destroying the current IT bot or by destroying any bot when no bot is currently IT.
    Tag - Avoid being IT. The bot with the least time being IT wins. The first bot to be it for 2 minutes ends the game. You become IT if you're destroyed by the bot who's currently IT.

    Je kan per speltype in teamverband spelen of individueel. Je kan speltypen aanpassen en zelf speltypen maken en bewaren. Er zijn voertuigen. Over de levels, er is bijv. een level met een groot kanon dat lastig te bereiken is. Een gedeelte van het stuk over possession en recruitment:

    "Multiplayer games can allow possession of NPC bots and recruitment of NPC and player bots! Tether into a Titan, for example, and pummel your apponents. Or steal away the Titan your apponent is in. Recruit an NPC and have him fight by your side. Or recruit a player bot and you'll recieve points when he does."

    Tijdens het spelen zie je de naam van de andere spelers boven ze in beeld als je op ze richt (dit lijkt misschien voor de hand te liggen maar bijv. bij Unreal Championship is dit niet zo bij splitscreen). Het enige wat ik jammer vind aan de multiplayer is dat het met maximaal vier personen op één Xbox is via splitscreen. Het probleem is niet het aantal personen, want de levels zijn er op gemaakt en je hebt de NPC's, maar het is meer dat je maar een kwart scherm hebt. Maar dat laatste zegt misschien meer over de grootte van mijn tv dan over het spel. :)

    @tha-d, ja jammer. Maar goed smaken verschillen. Het is alleen wel zonde dat je dan Level 25 mist; "Mil Spy Factory: Unhandled Exception". Die zou ik voordat je hem wegdoet nog wel spelen via een cheat als die er is, of anders bij iemand die het verder gespeeld heeft. Het is zonde om te vertellen wat er in gebeurd maar het is echt een bijzonder level. :)
     
  16. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    is er ook een soort team dm?
     
  17. Netwin

    Netwin Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan bij Bot Brawl of Timed Bot Brawl instellen dat je met teams wilt spelen.
     
  18. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    k bedankt voor de info
     
  19. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Misschien goed nieuws voor ons.
    In de nieuwe OXM staat ik geloof bij "the mole" (ergens verscholen in ieder geval) dat er misschien een 2e glitch spel komt.
    Van mij mag het in ieder geval. Glitch is wat mij betreft de verrassing geweest dit jaar.
     
  20. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Maar dan moeten ze echt wat doen aan reclame en marketing. Want niemand kent dit spel, en het wordt nergens verkocht :'-(

    P.S: Waar blijft je aankondiging nemesis? :)
     

Deel Deze Pagina