Dat is zeker zo, daar mogen ze echt wat aan gaan doen. Wat dit spel tegenhoudt om een regelrechte topper te worden is ook die marketing. zonde.. Maar wie weet veranderd dat nog. Uiteindelijk kom je met mond op mond reclame ook een heel eind. En bij veel sites en mags die een jaaroverzicht/awards houden zie je toch vaak dat deze als verrassing van het jaar uit de bus komt of een andere award krijgt. Hoe dan ook, ik hoop in ieder geval dat die gebrek aan marketing niet het maken en uitkomen van 2 tegen houdt. Want 1 ding weet ik zeker net als dat Halo2 een must have voor mij is is deze dat ook. p.s. die komt nog wel
Hmmm..uit deze thread kan ik het niet precies opmaken maar heeft deze game bots in multiplayer? En een co-op?
De feiten: Play as Glitch, a droid with a mysterious past, and fight against a robot army on an alien planet Battle through more than 40 missions while sniping, sneaking, puzzle solving and more Hack into and take control of enemy robots with Glitch's control tether device Blow the opposition to pieces -- literally -- using 17 unique and deadly weapons that can be powered up Hijack vehicles and use them to destroy the enemy Take part in seven different multiplayer modes Game runs in progressive scan Dolby Pro Logic II Surround Sound Bron: IGN Zie niks over bots of co-op... (ook niet in de review)
bij een vriend heb ik het ff gespeeld, en bij de gamecube versie heb je voor vier mensen multiplayer op z'n hoogst en je kan neutrale bots overnemen en die aan je zeide laten vechten verder is er geen co-op ofzo maar wel een uitgebreide singleplayer en het ondersteund dacht ik geen xbox live maar dat weet ik niet cker...
de besturing he, k heb een demo gespeeld, maar daarin is de besturing y-inverted (zo heet dat toch??) kan je de besturing ook anders zetten (niet y-inverted)?
In het hele spel wel, de demo heb ik nooit gespeeld. @halo_fan: Zeker doen! Dit spel is zeer ondergewaardeerd. Ik heb er meer plezier van gehad dan aan Halo. Als je het spel hebt, post jouw bevindingen hier dan eens
het spel is echt enorm leuk en als je het ergens kan kopen voor een leuke prijs, moet je het echt meteen doen....idd veel leuker dan Halo en besturing is erg goed.....
Hij ligt voor 20 euro nieuw bij Eplaza in Haarlem. Kan wel voor je halen als je bereid bent 21.56 te storten.
ik heb nu net een dag dat spel en het is wel leuk maar de eerste eindbaas een reusachtige robot die kan ik niet verslaan weet iemand hoe ik die kan verslaan
op em blijven schieten tot ie stilstaat met zn bek open en dan een granaat in zn bek gooien (keer of 5 volgens mij)