Metal Arms: Glitch in the System

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 21 jan 2004.

  1. halo_fan

    halo_fan Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt ik heb hem verslagen
     
  2. Gold Elite

    Gold Elite Guest

    General Corrosive is best kut.
    voor de rest: topspel!!
     
  3. soepkoe

    soepkoe Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    4
    Weet iemand ook of dit spel nog ergens te vinden is? Dacht dat ie bij veel winkels in de aanbieding is geweest voor 10 of 20 euro. Maar ik kan hem nu nergens meer vinden (dacht eerst dat ik em niet wou, denk nu van wel maar waar is ie?)
     
  4. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag het spel voor het laatst in de zomervakantie. Voor 20 euro bij Bart Smit. Ik ben eraan gekomen via Xbazar. Moet je dan misschien ook ff proberen. Ik verwachte er in eerste instantie niks van, maar het is cool en speelt heerlijk
     
  5. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik moet hem ook nog steeds hebben, maar haal hem dan wel voor de Cube.
     
  6. Gerben_S

    Gerben_S Alias gerben

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    hij heeft wel veel gelijk gekregen... toch lijken de meeste 'hardcore'games (die meer als 10 spellen in hun kast hebben staan in mijn opinie en uitgespeeld hebben) als spellen goedkoper worden, beyond good and evil en deze, lijken ineens wel hitjes te worden. Alleen maakt de uitgever bijna geen winst meer waardoor vervolg meestal uitblijft. Best jammer eigenlijk...(ik wil zooooo graag een vervolg op beyond good and evil )
     
  7. Johnny_anoniem

    Johnny_anoniem Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb ik, als mede BG&E liefhebber, goed nieuws voor je want er ging al een hele tijd geleden een gerucht rond dat (meerdere) vervolg(en) op BG&E al in de maak waren!
    On topic: Ik heb Metal Arms ook een tijdje terug ergens uit de koopjesbak gegraaid en ben eigenlijk nog niet echt begonnen... dat moet ik dus eigenlijk binnenkort toch maar eens gaan doen :D
     
  8. boogje

    boogje Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, zit nu aan die eerste eindbaas : giant robot. Op één of andere manier ga ik steeds bij de allerlaatste keer dat ik de bom in zen muil gooi dood? oO

    tactiekjes, hints? :)

    (na zorgen dat hij met zijn sloopbol die roosters weghaalt in de grond zodat ik aan power ups kom ^^ )
     

Deel Deze Pagina