1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Metal Gear Rising: Revengeance

Discussie in 'Games' gestart door Pegas, 1 jun 2009.

  1. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Klopt. alleen is dat niet echt vernieuwend. Geloof dat ik dat al een eerder tegen ben gekomen dat je doormiddel van zo'n streep bepaald waar je snijdt.
     
  2. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    En een nieuwe Tactical Espionage Action MGS was dan wel vernieuwend geweest? :+
     
  3. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Tuurlijk, de main gameplay blijft hetzelfde, sneaken(of niet als je dat wilt) maar dat is gewoon MGS(of was).
    Maar wat ik zo sterk vind v/d MGS serie is dat ze elk deel er weer iets origineels bedenken en wat ook echt wat toevoegd in de gameplay;
    Eerste deel was natuurlijk groundbraking.
    Deelt twee had je meer overzicht, First person mikken. zo'n twee-tak verhaal.
    Deel drie had weer dat hele camo en eten gebeuren, Dempers op je wapens en CQB
    Deel vier Snake eye, dat kruipen(op je rug liggen etc) je wapens flink kunnen opgraden.
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    FPS, twee-tak verhaal, ... allemaal niet vernieuwend. MGS ging en zal ook nooit gaan om vernieuwende gameplay.

    Natuurlijk waren die elementen wel vernieuwend voor de MGS reeks, maar als je het zo bekijkt dat is het deze keer een veel grotere vernieuwing voor de MGS reeks in plaats van al die kleine vernieuwingen.
     
  5. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    De gameplay zag er zeker goed uit!
    Ik vraag me af of je alleen dat precisie snijden kan doen wanneer je de "slomotion-mode" toggled, ook de manier waarop hij die meloen sneed en precies op het juiste moment stopte. Erg benieuwd naar de controls en dit word voor mij 1 van de titels waar ik het meest naar uitkijk.
     
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    E3 trailer in een deftigere resolutie, maar afkomstig van de GT stream van de conferentie (dus geen scherpe HD kwaliteit):

    [GT]101272[/GT]
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Inderdaad, niet iets wat wij gewend zijn natuurlijk, maar dat was te verwachten. Het ziet er wél super vet uit. Ik kan niet wachten.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Aan de animaties te zien en waarop Raiden rondloopt lijkt het al een STUK minder houterig dan MGS4. Want dat was gewoon zo'n raar gezicht hoe Snake liep.
     
  9. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
  10. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Hebben we een richtlijn voor een release??
     
  11. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Nope.


    Ben benieuwd wat de 3de game gaat zijn :eek:. Het gerucht gaat dat het om een MGS4 Subwhatever gaat zijn voor de 360 (en PS:cool: . Al hoop dat ik te maken heeft met zijn volgende titel waar ie onlangs wat liet over vallen op zijn Twitter (en het zou wel eens ZoE3 kunnen zijn :D).
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ja, met Afro Samoerai.
    Rising is dus net Afro Samoerai met mooiere graphics.
    En vast met meer cut scenes ;)
     
  13. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat gerucht was er ook over deel 3 alleen kwam ook dat helaas niet uit:mad:
    Zou wel te awesome zijn!
    Zit er nog altijd aan te twijvelen een ps3 te kopen met als voornaamse reden MGS4. Als er zo'n 'remake' komt hoeft dat ook niet meer!

    Mocht het waar zijn, dan ben ik wel benieuwd hoe ze dat gaan doen om 'm speelbaar te krijgen op de xbox. En dan doel ik voornamelijk op de disc's:+
     
  14. J-E-N-O-V-A

    J-E-N-O-V-A Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het jammer dat ze deze richting op gaan met MGS. Dit zou eigenlijk geen Metal gear Solid meer mogen heten. Misschien wordt de game erg cool maar het heeft niks meer met MGS te maken. MGS is geen hack & slash game met veel gore maar een stealth game..
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Zou vet zijn! Metal Gear Solid 4: Subsistence.

    Idd, al heeft Kojima wel al een keer Metal Gear Solid 4 gedraaid op een Xbox 360.
     
  16. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Waarschijnlijk door een hoop compressie van de tussenfilmpjes zoals bij FFXIII.

    Nee, Subsistence is al gebruikt. Iedere MGS game krijg een andere subnaam.
     
  17. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Zou zonde zijn. Dat is juist wat MGS maakt; het verhaal!
    Maargoed, weet niet wat ik prefereer. Iets lagere kwaliteit filmpjes, of zo'n 4cd box8)
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Maar is het bevestigd dat je alleen maar zal lopen hakken met je zwaard op objecten en vijanden? Ik denk dat dat er eeeeeeecht nog wel sneaking in zal zitten hoor. Ik geloof echt niet dat het nu ineens op een Ninja Gaiden gaat lijken.
     
  19. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik vind het er iig gruwelijk uit zien. Kan niet wachten! (Raiden is iig niet zo gay meer als in deel 2 =P)
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Precies; het is maar 1 filmpje, niet de hele game.

    En het is toch zonder twijfel dat er een goed verhaal in zit?
    Het is Kojima! Hij zal er zeker van zijn dat zijn kindje een goed vervolg krijgt.:thumbs:
     

Deel Deze Pagina