1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Metal Gear Rising: Revengeance

Discussie in 'Games' gestart door Pegas, 1 jun 2009.

  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Al is het maar een gerucht, bedankt voor het maken van mijn dag. _O_ Het is me nog steeds gelukt geen spoilers over deel 4 te lezen. Alles in de hoop dat ik hem ooit nog kan spelen. :+

    Het hakken zit er overigens gaaf uit. Ik vond die vrije zwaardbewegingen uit deel 2 al tof.

    Edit: Er staat een sikkel achter dat vraagteken op die site. Gaan we MGS: 3 krijgen op de Xbox? 8)
     
  2. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het een MGS game voor de 360 is, kan elke andere game weg voor mij. Dat word dan 3 MGS games kopen dit jaar. :cool:

    Echt blij dat ik nu ook nog een PSP heb.

    Rising word hoop ik wel vet, ondanks dat de stealth weg is. :)
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Balen, maar ik zat goed met mijn hamer en sikkel. :+ Ik weet niet of dit zo'n geschikte handheld game is, maar ik ben benieuwd.
     
  5. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    WTF!

    Zelfs freakin Nintendo krijgt meer MGS games als de Xbox....
     
  6. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    MGS op Nintendo? WTF?!

    Zo heeft de MGS franchise ook niet veel waarde meer als het op elke console komt...
     
  7. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Je weet dat er al een MGS op de GameCube is uitgekomen right?
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Wat een onzin.

    Dat je baalt, prima, maar dit slaat nergens op.|:-
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Omg die trailer en gameplay. :eek:
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Las vandaag op IGN dat Rising, Sword action + Stealth zal zijn. Je kunt gewoon nog sneaken als je wilt en het zal uiteraard voor een andere ervaring zorgen dan. Dus het is niet eens Ninja Gaiden geworden ofzo ;)
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dikgedrukt wat interessant is.
    Nu zullen we er dus achter komen wat er met Raiden gebeurt is na het gevecht met Solidus (wat hij overigens won) in MGS 2. Ook hoe hij is getransformeerd tot een bad-ass ninja, en hoe het komt dat hij delen van zijn lichaam heeft vervangen door metaal. (Kaak, enzovoort).
     
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Vet! Hopelijk mogen we ook
    Sunny gaan redden.
     
  13. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Daar gingen de eerste geruchten wel over ja.
     
  14. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Bron: IGN
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2010
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Sunny, is toch het kind van Olga? Ik heb MGS 4 niet gespeeld, wel wat cutscenes gekeken, en veel gelezen. Dat kind werd toch vastgehouden in MGS 2 door de Patriots, toen Olga haar leven gaf voor Raiden en haar kind?

    Oh ik lees ook dit:
    Sunny was later rescued by Raiden, who was badly tortured in the process and converted into the fourth Cyborg Ninja. After escaping, Raiden left Sunny in the care of Solid Snake and Otacon, who raised her aboard the Nomad.
     
  16. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb deel 4 wel gespeeld alleen helaas maar één keer. Verhaal van een MGS game heb je pas echt door als je 'm 3/4 keer gespeeld hebt.
    Zo heb ik geen idee wat je bedoelt met The fourth Cyborg Ninja. Wie zijn die andere 3 dan? De bosses van MGS4?
    Grey Fox?
    Zal me niets verbazen als er ooit nog boeken uit gaan komen van MGS. Verhaal leent zich er perfect voor.
     
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Klopt.
    In MGS4 wordt ze opgevoed door Snake en Otacon nadat Raiden ze had gered zoals Olga vroeg. Het moment dat Raiden Sunny aan Snake en Otacon gaf, was de laatste keer dat ze hem zagen. Toen had die blijkbaar nog geen Android onderdelen. Dus ik hoop dat het toch in het spel zit.
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Frank Jaeger aka Gray Fox, Olga (bekend uit Metal Gear Solid 2) & Kyle Schneider, afkomstig uit de eerste "Metal Gear".
    Kyle Schneider was de eerste "Cyborg Ninja", eigenlijk een soort test. Hij droeg in de game een zwart experimentele armor suit waarmee hij lenig was en gebruikte "Reflex Enhancements Drugs". Daarna in Shadow Moses, Metal Gear 2, kwam het gevecht tussen Gray Fox en Snake, in een mijnen veld, wat ook herinnerd wordt in Metal Gear Solid 1. En dan heb je Olga die je kent uit Metal Gear Solid 2.

    En klopt, zou erg tof zijn als er boeken uit komen van Metal Gear Solid, ik ga ze dan ook gelijk kopen. :)

    I see, ik hoop het! Eigenlijk moet ik 'ff MGS 2 binnenkort opnieuw spelen.
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2010
  19. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben echt ontzettend blij dat er nog veel stealth in de game zit.

    Wel ben ik bang dat ik misschien niet veel van het verhaal snap, aangezien ik MGS4 niet heb gespeeld. Het verhaal is juist waar ik geintresseerd ben in MGS games. Maarja, ik wacht wel op meer informatie. :)
     
  20. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Olga een cyborg?! Zij was toch juist in 'dienst' van 'The Patriots' toen ze haar dochter gekidnaped hadden.

    Ik heb trouwens echt zin om binnenkort in de vakantie een MGS weekend te houden. In een weekend MGS 1/2/3/4 spelen8)

    Deel 1 kon ik in anderhalf uuur en deel 2 ook zoiets uitspelen8) Kon (nu nog wars) die lvl's echt dromen!
    Was dan wel alle cutscene's skippen though:+
     

Deel Deze Pagina