1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Metal Gear Rising: Revengeance

Discussie in 'Games' gestart door Pegas, 1 jun 2009.

  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    8)
    Tering zeg, als je dat volhoud, dan MOET je een PS3 aanschaffen voor MGS!
    Dat bedoelde ik ook; ik kijk naar die game uit, mocht er nu Snake in zitten of niet.

    Als je dat doet moet je de game niet spelen, want dan snap je de bedoeling van de game niet.
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik las dat Metal Gear Solid: Peace Walker een direct vervolg is op Metal Gear Solid 3. Echter heb ik MGS 3 nog nooit uitgespeeld. Ik kwam tot ongeveer de battle tegen die grijzaard, The End. Nu wil ik graag aan Peace Walker beginnen, maar ik denk dat ik eerst Metal Gear Solid 3 ga uitspelen. Heeft iemand van jullie Peace Walker al gespeeld?
     
  3. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het jouw gelukt om een MGS game naast je neer te leggen zonder hem uit te spelen. Dat is knap. Weet nog goed dat ik als jong nintendo-knulletje met m'n zuurverdiende centjes een playstation (1) had gekocht (je wou toch weleens mee kunnen lullen op school) maar ik had geen enkel spel, dus had ik op de gok toevallig MGS gehuurd voor een weekje. Ik had nog nooit van die game gehoord, maar het hoesje zag er wel tof uit. Kwam ik er thuis achter dat je een memorycard nodig had om op te slaan. Had ik heel MGS in 1 ruk uitgespeeld. Toen ik klaar was was het alweer een tijdje licht buiten. Maar ik wist echt niet wat ik meemaakte toen. Ik was Mario 64 gewend, dat vond ik toen leuk.
    Er is geen game geweest die zo onwijs veel indruk op me heeft gemaakt als die. Iedere gamer moet die game gespeelt hebben.

    Maarre dat snipergevecht met The End is trouwens wel fantastisch. Maar ja, de hele game is vet. Uitspelen die shit.

    Denk dat dit de beste serie kwa games aller-tijden is.
     
  4. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Fixed.
     
  5. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    The end @ Extreme. Holy crap wat zit je dan met samen geknepen billen te snipen zeg_O_
     
  6. J-E-N-O-V-A

    J-E-N-O-V-A Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    zou wel eerst deel 3 uitspelen. Na deel 3 kwam Portable Ops op de PSP welke verder gaat waar deel 3 ophield. Peace Walker is weer een vervolg daarop.
     
  7. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb The End eigenlijk nog nooit echt gedood in battle. :+
    Meestal kill ik hem bij die Warehouse of zet ik de datum van mijn ps2 een week naar voren zodat hij aan zijn leeftijd doodgaat. :9

    Mja, dom van me. Ik moet eens een keer het hele gevecht uitspelen. :9
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Heheheh, goed gefixed.:thumbs:
     
  9. J-E-N-O-V-A

    J-E-N-O-V-A Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had een gruwelijke hekel aan dat gevecht. Met PS3 graphics op een CRT Buis was het te moeilijk om hem te spotten vond ik.
     
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Nee, zo je verslaag je hem zoals het moet: Kojima style :cool:. Daarbij kan je hem beter afmaken als ie nog in de rolstoel zit, want een second te laat en je krijgt dit:

     
  11. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha echt weer Kojima! :lol:

    Altijd met z'n Easter Eggs... :9
     
  12. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Filmpje ziet er tof uit :)

    Nooit in het spel gezien helaas , weet wel dat die ouwe lastig te pakken was in het bos.
    Had volgens mij ook een papegaai ofzo.. te lang geleden.
     
  13. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Komt ook niet uit het spel. Dit is één van de grappige filmpjes die in de Subwhatever verise van MGS3 waren toegevoegd als extra.
     
  14. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah zo , subsistence ;)
     
  15. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Goh wat apart. Ik ging juist MGS3 voor de eerste keer spelen met Subsistence en heb dat filmpje nooit gevonden, wel super lachen zeg. En wat een geweldige game. Ik heb er echt van genoten, het eind was ook echt fantastisch. Ik vond MGS3 : S echt veel beter dan de normale MGS3, die third person camera maakt zooooooooooooooooveel goed, echt cool. Ineens zag je de omgevingen heel anders dan met zo'n vaste camera view.
     
  17. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar een MGS game hoort imo gewoon met zo'n vaste topdown view.
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Is deze brute trailer al gepost?

    Dus je kunt tegenstanders in slow motion horizontaal, verticaal en diagonaal door midden snijden. Zoiets heb ik eerlijk gezegd nog nooit gezien...

    [GT]101271[/GT]

    De manier waarop je met Raiden door balken, auto's, mensen en niet te vergeten meloennen heen kunt slaan (inclusief preciezie cuts) is behoorlijk bizar. One to watch.
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2010
  19. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet gepost, wel al heel vaak gezien. (Ik teminste)
     
  20. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Is al gepost hoor (ten tijde van de E:cool:, staat zelfs in de OP ;).
     

Deel Deze Pagina