Leaked trailert: http://www.zshare.net/video/97220726500bf054/ Noooh, Platinum! Waarom je verlagen naar Metal Gear. Geef me Bayonetta 2! Revengeance...
Rot op met je Bayonetta, geef Metal Gear! Hmpf, ik vind de trailer niet meer zo stijlvol als oudere trailers. De muziek is crappy, de kreten zijn cheesy en de actie doet me vooral denken aan middelmatige 3rd party games. Ik mis de Metal Gear touch aan dit geheel. edit: Oh, dat was Vamp?
Ik dacht het, maar nu weet ik het ook niet meer zeker. We zijn het er iig over eens dat dit meer als een Ninja Gaiden spinoff voelt dan een Metal Gear spinoff. Maar het is ook logisch, aangezien hij door Platinum Studio wordt gemaakt. Vond het al een beetje die over-the-topness hebben van Bayonetta en Vanquish.
Ja, dat is zonder twijfel Vamp. Ik wil weer een legendarische battle zoals in MGS4 tegen Vamp. Voor de rest lijkt het eerder op Vanquish meets DMC.Hoeft niet slecht te zijn, vooral omdat ik altijd al verwachte dat het niet op MGS zou gaan lijken. Wanneer is de release, 2015? Zijn al zo lang bezig.
Lijkt me niet waarschijnlijk. De game wordt niet meer in house gemaakt, maar is uitbesteed aan Platinum games. De studio van Devil May Cry en Bayonetta. Denk dat ze gewoon de engine van Bayonetta gaan gebruiken. Zo zag het er in de trailer iedergeval wel uit. Bayonetta in een MGS setting. Denk niet dat dit mijn soort game gaat worden. Devil May Cry en Boyonetta waren dat ook al niet.
Platinum is een top studio, de ontwikkeling van de game ziet er nu ineens een stuk rooskleuriger uit.
de topic titel kan nu Metal Gear Rising : Revengeance worden, is revengeance uberhaupt een woord? revenge of vengeance
Mwhaaaaaa, Ik moet zeggen ik heb nu wel VEEL meer zin in metal gear. En ik heb liever een compleet nieuwe IP dan een Bayonetta 2. (al was deel 1 geniaal) Toffe battle idd. (ik heb hem 20x dood gemaakt >< voordat ik het door had)
1. Revengeance -the act of gaining revenge at a rate of at least 2.54 times greater to that of standard revenge and 1.61 that of standard vengeance. 2. Revengeance n: causing or inflicting damage in return for damage done to oneself. Combination of revenge and vengeance, a more profound and severe statement statement 3. Revengeance The act of poking a large, bearded man in the eye after being poked yourself. http://www.urbandictionary.com/define.php?term=revengeance
http://tweakers.net/nieuws/78707/metal-gear-solid-rising-krijgt-nieuwe-titel-en-ontwikkelaar.html Hmm... Begin het steeds somberder en somberder in te zien tbh...
Je weet dat Platinum verantwoordelijk is voor Madworld, Bayonetta en Vanquish en dat dat allemaal games zijn van minstens goede kwaliteit?
Maar dat zijn totaal andere games dan MGS. Wat dat betreft begrijp ik het wel, maar ik heb vertrouwen in zowel Platinum (want dat zijn inderdaad goede games) als in Konami dat ze de feel van de serie trouw zullen blijven. Op zich wel logisch dat ze Solid uit de title halen; Die heeft hier namelijk niets mee te maken, dus logisch dat ze zijn naam uit de titel halen.
Goed, maar legendarisch? Metal Gear staat voor een stijl en feel die uniek is. Als dat niet goed zit, voelt het niet aan als Metal Gear en ik kan me voorstellen dat mensen (waaronder ik) dat moeilijk gaan vinden. Zoiets kan uiteindelijk de beleving van een game verpesten, ook al is de game op zichzelf prima. MGS is een licentie waar je voorzichtig mee moet omgaan.