1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Metal Gear Rising: Revengeance

Discussie in 'Games' gestart door Pegas, 1 jun 2009.

  1. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    Eigenlijk de reden dat ik eigenlijk de HD collectie niet eens wil, waarom deel 1 er niet in :/
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.597
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Op Raiden en Vamp na geeft dit me totaal geen MGS feeling. 8)
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Rot op met je Bayonetta, geef Metal Gear!

    Hmpf, ik vind de trailer niet meer zo stijlvol als oudere trailers. De muziek is crappy, de kreten zijn cheesy en de actie doet me vooral denken aan middelmatige 3rd party games. Ik mis de Metal Gear touch aan dit geheel.

    edit:
    Oh, dat was Vamp? 8)
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.597
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Ik dacht het, maar nu weet ik het ook niet meer zeker.
    We zijn het er iig over eens dat dit meer als een Ninja Gaiden spinoff voelt dan een Metal Gear spinoff.

    Maar het is ook logisch, aangezien hij door Platinum Studio wordt gemaakt. Vond het al een beetje die over-the-topness hebben van Bayonetta en Vanquish.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ja, dat is zonder twijfel Vamp. Ik wil weer een legendarische battle zoals in MGS4 tegen Vamp. _O_

    Voor de rest lijkt het eerder op Vanquish meets DMC.Hoeft niet slecht te zijn, vooral omdat ik altijd al verwachte dat het niet op MGS zou gaan lijken. Wanneer is de release, 2015? Zijn al zo lang bezig. :emo:
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Draait die Rising nou op de FOX engine dan?

    [yt]O3onAuTSSo4[/yt]
     
  8. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Lijkt me niet waarschijnlijk. De game wordt niet meer in house gemaakt, maar is uitbesteed aan Platinum games. De studio van Devil May Cry en Bayonetta. Denk dat ze gewoon de engine van Bayonetta gaan gebruiken. Zo zag het er in de trailer iedergeval wel uit.

    Bayonetta in een MGS setting.

    Denk niet dat dit mijn soort game gaat worden. Devil May Cry en Boyonetta waren dat ook al niet.
     
  9. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Platinum is een top studio, de ontwikkeling van de game ziet er nu ineens een stuk rooskleuriger uit.
     
  10. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    de topic titel kan nu Metal Gear Rising : Revengeance worden, is revengeance uberhaupt een woord? revenge of vengeance:confused:
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Mwhaaaaaa,

    Ik moet zeggen ik heb nu wel VEEL meer zin in metal gear.

    En ik heb liever een compleet nieuwe IP dan een Bayonetta 2. (al was deel 1 geniaal)


    Toffe battle idd. (ik heb hem 20x dood gemaakt >< voordat ik het door had)
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    1. Revengeance
    -the act of gaining revenge at a rate of at least 2.54 times greater to that of standard revenge and 1.61 that of standard vengeance.

    2. Revengeance
    n: causing or inflicting damage in return for damage done to oneself. Combination of revenge and vengeance, a more profound and severe statement statement

    3. Revengeance
    The act of poking a large, bearded man in the eye after being poked yourself.

    http://www.urbandictionary.com/define.php?term=revengeance
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2011
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Overduidelijk de laatste betekenis.
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja, nu heb ik al helemaal moeite dat woord serieus te nemen. 8) Sorry, maar deze game is al gedoemd zo!
     
  15. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    http://tweakers.net/nieuws/78707/metal-gear-solid-rising-krijgt-nieuwe-titel-en-ontwikkelaar.html

    Hmm... Begin het steeds somberder en somberder in te zien tbh...
     
  16. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Je weet dat Platinum verantwoordelijk is voor Madworld, Bayonetta en Vanquish en dat dat allemaal games zijn van minstens goede kwaliteit?
     
  17. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Maar dat zijn totaal andere games dan MGS. Wat dat betreft begrijp ik het wel, maar ik heb vertrouwen in zowel Platinum (want dat zijn inderdaad goede games) als in Konami dat ze de feel van de serie trouw zullen blijven.

    Op zich wel logisch dat ze Solid uit de title halen; Die heeft hier namelijk niets mee te maken, dus logisch dat ze zijn naam uit de titel halen.
     
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Goed, maar legendarisch? Metal Gear staat voor een stijl en feel die uniek is. Als dat niet goed zit, voelt het niet aan als Metal Gear en ik kan me voorstellen dat mensen (waaronder ik) dat moeilijk gaan vinden. Zoiets kan uiteindelijk de beleving van een game verpesten, ook al is de game op zichzelf prima.
    MGS is een licentie waar je voorzichtig mee moet omgaan.
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.688
    Leuk Bevonden:
    17.896
    Kojima heeft nu toch gezegd dat het helemaal geen MGS game is? Dus wat is het probleem.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Extended versie



    Laatste seconden. :D
     

Deel Deze Pagina