1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Metal Gear Rising: Revengeance

Discussie in 'Games' gestart door Pegas, 1 jun 2009.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  2. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    ik vind live action filmpjes maar stom :x
    past ook totaal niet bij metal gear.

    als je dat plaatje van vorige pagina ziet heeft het wat weg van vanquish, dat was dan wel weer fijne game, heeft alleen geen reet met Metal Gear te maken...
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    .............past echt to-taal NIET bij Metal Gear inderdaad.:confused:

    Live Action filpjes kunnen best leuk zijn (die van Halo bv zijn verdomd goed) maar bij een serie als MG past het niet daar het te karakter gericht is.....Halo deed dit is eigenlijk best slecht...
     
  4. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Bij sommige past het wel maar bij MG totaal niet... hooguit wat beelden van steden en jungle ofzo, maar niet met spelers zoals in dit filmpje |:-
     
  5. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  7. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    _O_

    Je moet deze game ook niet zien als een genummerde MG titel(zelfs gezegd in de docu), of in iedergeval niet de overeenkomsten zoeken in de gameplay noch de cinematische stijl. Het is een over the top hack en slash action game gemaakt door Platinum Games.

    Durf het bijna niet te zeggen, maar kan deze titel de NG fans weer blij maken? :+
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik denk wel dat het een spel is wat de NG en DMC fans ook in de gaten moeten gaan houden.

    We hebben het wel over platinum games
     
  9. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Wat is er nou alleen geteased in die trailer die Dulle eerder gepost heeft? Je zou denken dat er iets zou komen op 30 april...
     
  10. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Net gelekt. Release 13 november.


    Sent from my iPad using Tapatalk HD
     
  11. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Vind het nog steeds erg jammer de ze deze weg zijn opgeslagen en het nu ook na mgs4 laten afspelen ipv tussen 2 en 4. Dus dat we te zien en spelen krijgen hoe Jack die cyborg wordt. Zal nu nog wel gebeuren maar wars doormidden van flashbacks cutscenes.

    Zal vast wel een goede game worden, bajonetta en DMC zijn geloof ik ook van deze developer en dat zijn geloof ik ook wel goede games.
    Alleen het is zo niet MGS... En vind het dus zeer jammer dat het onder de noemer MGS gaat uitkomen.
    MGS had altijd wel een knipoog naar realiteit met mensen als vamp, psycho mantis etc alleen over het was over het algemeen gewoon zonder al te gekke dingen en het pasde altijd in de wereld van MGS.
    Nu, in dat interview filmpje zie je een bossfight tegen MG Ray, waarin zijn vleugels ineens in reuze zwaarden veranderen... Kommop zeg..Dat gaat echt te ver imo...

    Ik zal m heus wel kopen dit spel, maar dat zal dan voornamelijk vanwege het verhaal zijn.
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.688
    Leuk Bevonden:
    17.896
    Ik heb geen reet met MGS maar na het zien van de trailer van deze vind ik dit wel tof..gewoon hack en slashen alles.
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Die trailer laat inderdaad niet veel zien, maar ik kijk nog steeds ontzettend uit naar een nieuwe technische slasher.
     
  14. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit zegt al genoeg helaasch....
     
  15. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Hoe kom je daar eigenlijk bij? Heb wat zitten zoeken op het internet, maar kom nog nergens echt de release date tegen. Terwijl je zou verwachten dat meerdere websites daar wel aandacht aan zouden besteden.

    EDIT: Volgens mij zit je gewoon op 't verkeerde topic. Waarschijnlijk bedoelde je dit voor CoD.
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2012
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313


    Vreselijk.
     
  17. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    om te huilen dit soort trailers :x
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.597
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Dat moet Raiden voorstellen? 8)
     
  19. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb zo'n idee dat dit Raiden moet voorstellen voordat hij de cyborg werd? Maar weet ik niet zeker. Ben niet helemaal thuis in het MGS universum.
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Omg wat slecht zeg!
     

Deel Deze Pagina