1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Metal Gear Rising: Revengeance

Discussie in 'Games' gestart door Pegas, 1 jun 2009.

  1. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Hah tof ik vind Raiden er veel en veel toffer uit zien dan Snake. Snake is in MGS4 zo oud geworden dat hij zijn besten tijden wel heeft gehad.

    Ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken.
     
  2. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat denk ik ook, zo zien we hoe Raiden het meisje uit de "klauwen" van de Patriots redt en hoe en waarom hij Cyborg wordt.

    Wat natuurlijk ook kan is dat het MGS4 wordt, maar dan uit het perspectief van Raiden. Maar aan de titel te zien zal dit het wel niet worden (al kan het er natuurlijk ook wel in zitten, Raiden doet namelijk niet super veel in MGS4).
     
  3. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Je weet idd maar nooit met die gekke kojima!
     
  4. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog nooit wat van gespeeld, maar misschien als de recenties goed zijn dat ik het ga spelen. Wel lachen dat er weinig overblijft waar de PS3 trots op kan zijn,
     
  5. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Met een beetje emulator kan je de resolutie omhoog gooien waardoor je de pixels niet meer ziet.

    Verder: Goed nieuws dat er een MGS naar de xbox komt! heb zelf alleen deel 1 en 2 gespeeld (en nog een MGS voor de gameboy color) maar verder niet meer, ben benieuwd of ik het verhaal kan volgen zonder deel 3 en 4 gespeeld te hebben.
     
  6. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat we tot Raiden zijn veroordeeld, die heeft imo nog niet half het charisma als dat snake heeft. Door hem is MGS2 het slechtste deel uit de reeds gebleken.

    @Iedereen die MGS 1 nooit gespeeld heeft: shame on you

    Niet getreurt het is nooit te laat om deze game te spelen, het is als een film.
    Die mag ook 10 jaar oud zijn en nog steeds geweldig.

    Ik twijfel nog steeds wat ik de beste game ooit vind, Ocarina of Time of MGS.

    MGS 3 is ook onwijs, vooral als je deel 1 en 2 ook gespeeld heb. In deel 3 vallen alle puzzelstukjes in elkaar.
    De trilogie eindigde helemaal perfect.
    Hij had deel 4 nooit moeten maken, dat is echt net zoiets als dat er nu een 4de Lord of the Rings-film uitkomt.
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2009
  7. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben ik het niet met je eens. Dit vond ik een beetje net zoals deel 3. heel veel dingen vielen ineens op zn plaats. De gameplay vond ik verder ook geweldig. niet echt MGS like, maar ondanks dat alsnog een top game.
     
  8. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    |:- Wat een fanboy gedrag,erg dat die gasten nog bestaan
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2009
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    :):
    Ach, als hij daar blij mee is.. want ik ben ook blij! (en nee, ik ben géén fanboy.)
    Blij met de komst van MGS: Rising ofcourse.
     
  10. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    lol.. inderdaad.. zijn meestal mensen die geen 2-3 consoles kunnen kopen en daar wat bitter over zijn trouwens.

    Raiden.. tja, niet mijn favoriete karakter om mee te spelen in een MGS game.. dan zal het wat actie gerichter worden dunkt me.. maar goed, als ze er maar wel wat gadgets en sluipwerk erin laten, ben ik wel te porren voor een nieuwe MGS met raiden in de hoofdrol.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    MGS met raiden. Kan het nog beter worden.
     
  12. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het game komt ook op ps3 dus lijkt me zot om zo te doen,ik ben hevige mgs fan maar met raiden spelen,daar ben ik niet echt blij mee.Hopelijk morgen mgs 5 op ps3
     
  13. Zer0 Hiro

    Zer0 Hiro In the digital flesh

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moest meteen hieraan denken toen ik Kojima zag verschijnen
    [yt]P2ZFA4me4iw[/yt]
    EPIC!
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    :lol:

    Ook echt die Cliffy B: Teh fuck?
     
  15. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Wel raar dat het nog Metal Gear Solid: Rising heet. Het is toch zonder Solid Snake?
     
  16. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Stel je voor metal gear raiden
     
  17. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Kan toch, de eerste 2 heette ook alleen Metal Gear. Mischien zit Snake er nog in :).
     
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Als het gaat over de periode tussen MGS2 en 4 dan zouden we Snake toch nog terug moeten zien (of toch zeker Otacon). Maar er mee spelen waarschijnlijk niet.
     
  19. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Is MGS: Rising nou Xbox 360 exclusief of is dat nog niet bekend?
     
  20. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Nog niet bekend, maar ik ga er vanuit dat hij geen exclusive is. Anders was het wel expliciet op de conference vermeld.
     

Deel Deze Pagina