1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Metal Gear Rising: Revengeance

Discussie in 'Games' gestart door Pegas, 1 jun 2009.

  1. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik zie het niet als een soort vervolg van de hele MGS serie. Ik zie het als een hack en slash game / action adventure game die de karakters van MGS gebruikt en waarschijnlijk in een goede manier. Ik ben allang overtuigd van deze game en het wordt een day one buy. Als je eens ff loslaat dat het een MGS game is, en je kijkt dan hoe de game er uit ziet. Dan zie je (naar mijn idee) een fast paced, hack en slash die erg vloeiend loopt. Ik ben van mening dat je het dan onrecht aan doet als je het alleen al afwijst omdat het 'geen MGS game is'.

    Hetzelfde was bij Final Fantasy XIII. Die game was geen echte Final Fantasy. Dus als je de naam FF eens weghaalde, hield je gewoon een decent game over. Hetzelfde gaat waarschijnlijk gebeuren met deze game, alleen ben ik van mening dat deze game beter wordt dan FF XIII. ^^
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik denk dat hier iets anders aan hand is. Ik zie veel invloed van Platinum Games in deze titel. Het is dat je met Raiden rondrent, anders zou het weinig met MGS te maken hebben. Deze titel heeft verder dus weinig met die serie van doen en is eerder voor o.a. de Vanquish en Bayonetta fans bedoeld.
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik wijs het niet af puur omdat het geen MGS game is.
    Dit soort games speel ik normaal ook niet, daarom wijs ik het af.
    De MGS naam heeft alleen mijn ogen er af en toe op laten vallen, just in case....maar het is duidelijk dat dit niet voor mij is.


    Nee, je hield dan een crappy game over; de enige reden dat de game verkocht was omdat er FF aan vast geplakt zat.


    Precies.
     
  4. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Nah ben ik het niet helemaal mee eens dat FF een crappy game was. Hij zag er degelijk uit, verhaal was prima en combat was ook goed. Het enige was dat ie lineair was. Daarnaast had ik weinig te klagen over de game.
     
  5. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is het ook. Kojima studio had een heel stuk af,kwamen er niet meer uit. Toen is platinum ingeschakeld en al gauw was alles van de tafel gegooid en is platinum opnieuw begonnen.

    Zal de game wel willen spelen voor het verhaal, maar de gameplay vind ik echt helemaal niets.
    Beetje simpel rondrennen, buttonbashen en alles in elkaar trappen.
    Toen ik die scène zag dat ie met MG Ray aan het vechten was, en Ray z'n vleugel gebruikte als reuzen zwaard zakte m'n broek echt af...
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2012
  6. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Gameplay Tutorial

     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nice. Zie dit ook meer als een spin off. Toffe hack and slash in de MG wereld.
    Meer tussendoortje totdat we Zeroes krijgen. :)
     
  8. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Gecancelled in Japan, hoe dan :eek:
     
  10. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Denk dat het wel een logische keuze is, gezien MGS met name voor de PS3 is bedoeld. Bovendien zijn de verkoopcijfers van de Xbox 360 niet denderend in Japan. In Europe en Amerika daarentegen wel.
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.597
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Nogal logisch dat hij gecancelled is in Japan. Volgens mij verkoopt zelfs de PS2 daar nog beter dan de 360. :+
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Is de naam nu niet anders btw?
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Metal Gear Revengeance dacht ik.
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.597
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Ik vraag me af of Microsoft de volgende Xbox uberhaupt nog in Japan gaat uitbrengen.
     
  15. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Geloof dat het nu juist Metal Gear Rising Revengeance is.

    Anyhow, zal me niets verbazen dat Kojima uiteindelijk de stekker eruit getrokken heeft om mensen niet met een game op te schepen die helemaal niets met Metal Gear te maken heeft.
    Probeert de Xbox community nu aan MGS te krijgen en dan breng je zo'n game uit.
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Jammer van de annulering in Japan, maar dit wordt anders behoorlijk stoer. Ben al langer op zoek naar een bad ass maar toch skill based actie game na Bayonetta. Denk dat Reverence die behoefte prima gaat vervullen.
     
  17. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk dat velen zich in deze game zullen vergissen. Het wordt gemaakt door Platinum Games, die totaal geen verkeerde games maakt. Bayonetta, Vanquish, Madworld, Anarchy Reigns. Met name Bayonetta is een geweldige beat 'em up game. Aangezien MGS:RR dit ook gaat worden, weten ze wel waar ze mee bezig zijn. Ik heb er ook het volle vertrouwen in dat deze game echt wel top gaat worden. Ondanks dat het misschien niet in het verhaal van de originele MGS serie past. Maar zie het gewoon zo: Het speelt zich in het universum af, niet in de verhaallijn. Mensen zeuren teveel, het doet toch geen afbreuk aan de originele serie? Waarom dan moeilijk doen als zo'n titel gelanceerd wordt? Trekt het je niet, koop je het niet.
     
  18. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Zal allemaal best dat die Bayonetta prima games zijn, maar ga lekker op die ahum succesvolle series verder bouwen en blijf lekker met MGS doen wat het als beste doet!
    Ik, en met mij vele andere fans zitten totaal niet te wachten op zo'n hersendode beat 'em up waar je als een rambo op een vuurregen inrent om vervolgens 8 keer op (x) te rammen...
    Dat is geen MG(S) en zal het nooit zijn ook!

    En trekt het je niet koop je het niet gaat natuurlijk niet op. MGS heeft een ijzer sterk verhaal, hier wil ik alles van weten dus ik zal ook MG:RR moeten gaan spelen.
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Hoezo hersenloze beat'em up? Voor zover ik kan zien is Revererence juist heel technisch. Wat een emotie trouwens in je post. Het lijkt wel of deze game vloekt in de kerk. Maar ik begrijp het wel. Zelf was ik ook best teleurgesteld in. de nieuwste Resident Evil, die relatief weinig suspense en veel actie zal hebben. Verschil is wel dat de laatste RE een echte opvolger in de serie is, terwijl Reverence als een spin off van de MGS serie wordt neergezet. Dit is ook duidelijk een game uit de stal van Platinum Games en dat zijn echt wel goede games (al zal niet iedereen ze aanspreken).
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2012
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.597
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Ik vond het in het begin wel tof, tot ik die video zag waarin Raiden tegen een enorme Metal Gear (Ray?) dat ding opeens half over de kop kon gooien. Dat sloeg echt alles. 8)
     

Deel Deze Pagina