1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Metal Gear Rising: Revengeance

Discussie in 'Games' gestart door Pegas, 1 jun 2009.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Een tijdje terug zei een van de makers van de game dat je nog steeds stealth kon gebruiken om de game door te komen, maar daar zie ik dus echt helemaal niks van terug. Toch geschrapt misschien dan?
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk niet dat ze dat gezegd hebben. Je zal wel iets van stealth kunnen doen. Maar zoals die gasten het zeggen. Is dat soms op een paar momenten dat je een enemy kan besluipen.
     
  4. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Is inderdaad gezegd ja
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Kan het even niet terugvinden van de maker zelf maareh..

    http://www.ign.com/articles/2010/06/17/e3-2010-metal-gear-solid-rising-mixes-stealth-and-swordplay

     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ah oke dat is wat anders. Je zei "dat je nog steeds stealth kon gebruiken om de game door te komen. De game heeft/had stealth elements al denk ik dat het nu wel minder is geworden. Door Platinum.
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Nice, dit ziet er vet uit.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Engelse versie van de trailer.

     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ook positief.

     
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    Metal Gear Rising krijgt lamp

    Konami heeft bekendgemaakt dat Metal Gear Rising: Revengeance en Zone of the Enders HD beide een collectors edition zullen krijgen. Die van Metal Gear Rising zal er een 'High Frequency Plasma Lamp' bij krijgen met het zwaard van Raiden er in.

    De edite van ZOE HD krijgt niet zo'n bijzonder cadeau, die krijgt namelijk een soundtrack en een honderd pagina tellend boek. Prijzen zijn nog niet bekendgemaakt maar bekijk een plaatje van de lamp hieronder.

    [​IMG]
     
  11. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Game ziet er goed uit, al is de demo nog wel wat buggy voor zover ik kan beoordelen.
    ZOE HD (met de demo) lijkt uit te zijn in ieder geval op sommige plekken.
    http://www.twitch.tv/bahagamecrazy

    Hopen dat Rising een beetje de kwaliteit van een Ninja Gaiden en Bayonetta heeft, nu Hayashi NG 3 heeft verpest en Bayonetta 2 alleen op de Wii U komt.
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het is van de makers van Bayonetta ;) dus dat zit wel goed.
     
  13. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    ZoE HD collection komt pas 30 november uit, dus we moeten nog even wachten op de demo. Van wat ik er van zie, ziet Rising er erg goed uit. Combat lijkt zeer vloeiend, grafisch sterk, erg mooie cutscenes en het ziet er afgewerkt uit. Alleen stoor ik me nu al een beetje aan de interface. Te druk naar mijn idee.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Pfff, wat een extreem vette sjit. Helemaal onboard! :cool:

    Natuurlijk heeft het helemaal niks meer met Metal Gear Solid serie te maken, maar als de actie echt zo stoer is als in deze clip hoor je mij niet klagen. Niks voor MGS puristen, Byaonetta en Vanquish fans rejoice. Gaat Rising mij die precisie over the top action bieden die ik zo heb gemist in Ninja Gaiden 3?

    Dit wordt waarschijnlijk mijn laatste game op de 360 en dan gaat die ouwe stofzuiger het museum in. Might as well go all out with a bang.
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2012
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    En wat vinden jullie van de Rising demo?

    Quicklook! _O_

    Kick ass boss battle aan het einde van de demo. Geniale muziek trouwens tijdens die battle! En natuurlijk alle actie in volledige 60 fps glorie... :cool:

    Release februari. :)
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2012
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Demo daarnet heel even gespeeld. Ging best vloeiend al vond ik het Free Sword dingen wat onhandig met twee joysticks, maar misschien moet dat gewoon wennen. Meer kan ik eigenlijk niet zeggen over de gameplay want lang heb ik de demo niet gespeeld.

    De game heeft ook wat typische MGS trekjes, zoals de codec maar dan minder saai. Jammer genoeg knielt Raiden niet als hij een gesprek ontvangt :mad:.
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Heb je de PS3 of de 360 demo gespeeld? Begreep uit de quicklook dat de PS3 demo behoorlijk (weer) is verneukt.
     
  19. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    PS3. Deze zou inderdaad flink kunnen vastlopen, maar zo ver was ik zelfs nog niet :+.
     
  20. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Dit mag niet eens Metal Gear heten, dit is totaal geen Metal Gear spel. Ze hebben het hele verhaal verneukt |:- Graphics zien er goed uit, maar deze komt niet in mijn Xdoos.
     

Deel Deze Pagina