Heb je de demo gespeeld toevallig? Want ik heb namelijk ook die indruk. Je moet toch wel erg opletten wat je doet, anders krijg je bakken met schade. En bovendien zit er geen auto regeneration in voor je HP.
Ik ben normaal gesproken niet zo van de hack-and-slash games maar deze gaat er denk ik toch wel komen De laatste slash game die ik kocht was X-MEN Origins : Wolverine op de 360. Heerlijk om vijanden in stukken te hakken om vervolgens als een baas de afgrond in te jumpen ... en te sterven als een motherfucker.
Ja, het doet mij allemaal erg aan NG denken. Overigens kun je wel gewoon counteren en zelfs projectielen door midden slaan wanneer je timing goed is.
Erg vet dat je die projectielen ook door de midden kan hakken. Dat counteren wist ik wel, heb ik meerdere malen gebruik van gemaakt. Moest ook wel eigenlijk, anders overleefde je t echt niet
Platinum games heeft niet de best verkopende spellen gemaakt. Jammer want games zoals Vanquish en Bayonetta waren echt ontzettend goed.
Dat is waar. Bayonetta en Vanquish zijn beide nogal under the radar binnen gekomen maar wel goed beoordeeld. Toch is daar nauwelijks een marketing strategie ingezet. Aan de ene kant is het jammer. Maar als het weer zo'n ontzettend populaire game werd, werd t aan de andere kant ook waarschijnlijk weer uitgemolken of versimpeld om de westerse wereld aan te spreken. Gelukkig gebeurd dat niet.
Ik kijk ook uit naar dit spel. Bayonetta blijft voor mij de beste hack 'n slasher of hoe je het ook wilt noemen. De combat is zo verdomd soepel en heerlijk. Helaas komt deel 2 niet uit op de PS3. Ik heb er iig vertrouwen in dat dit spel ook goed gaat worden. Ik vind de setting dope, de characters awesome en de actie geweldig, dus ik kan niet wachten. Ben benieuwd naar de demo, die volgens mij begin Januari uitkomt .
Er is voldoende markt voor, anders zou de game niet worden released in het westen. Een "acquired taste" zullen we het maar noemen. De marketing van dit soort spellen is inderdaad ook bedroevend slecht. Maar goed, fans genoeg hier zo te zien.
Voor degene die niet genoeg kunnen krijgen of de demo niet kunnen spelen, bij deze nogmaals een demo playtrough door een andere speler. Mijn handen jeuken voor deze game.