Ik kijk ook niks meer. Heb laatst Playstation All-stars gekocht en ben alleen maar bezig met Raiden. Ik vind z'n hele outfit en houding zo vet. Ook in die game heeft ie ook echt ontzettend strakke moves. Can't wait!
Demo komt deze maand en die ga ik spelen. Niet om mezelf te overtuigen want de game komt er toch wel. Dat Platinum Games de game ontwikkeld vind ik zelf een pluspunt.
Re: Metal Gear Solid: Rising Hoe dodge je precies. Er staat LS en X maar er gebeurt niks. Moet ik dat timen tot moment van impact ofzo. Ook vind ik de camera slecht, moet ik dit spel claw gaan spelen ofzk
Je hebt geen dodge. Als een vijand je aanvalt moet je de LS + X indrukken zijn kant op, zo voer je een parry uit.
Re: Metal Gear Solid: Rising Ok... alsnog lijkt het alsof ik deze game claw moet spelen. Camera centered niet goed
Nice demo, erg leuk dat je bijna alles kapot kan slicen. Vond de boss-fight best pittig, moet ook eerlijk zeggen dat ik hem niet heb kunnen verslaan. Wel een titel die ik pas veel later ga kopen, geen haast.
Kan het me ook niet herinneren in de demo. Al is het nog steeds een must-buy, spel speelt heerlijk weg en de actie is geweldig!