Meh, bij de game mania zeiken ze altijd om de prijs. Als je 'm nieuw voor 45 kan krijgen lijkt me dat een betere deal..
Hoezo? Lijkt me toch vrij duidelijk dat je gewoon iets in moet leveren met een verkoopwaarde van 25 euro. Je kan het zelfs zien op de website. Het gaan om de prijs waarvoor zij het in de winkel hebben liggen he, niet om de prijs wat ze ervoor zouden geven..
MG Rising kan je ook voor €44 pre-orderen. (zie budgetgaming). Zonder dat je 2 games hoeft in te leveren.
Misschien wel handig om daarbij te vermelden dat dit ook inclusief game is. Oftewel een America-only special edition, als ik het goed had begrepen. Ziet er wel vet uit trouwens, maar nooit voor 150$
Die CE staat op Amazon.com Wat je erbij krijgt: -Limited Edition 2-sided Steelbook -Game -Soundtrack -Plasma Lamp Maar de verzendkosten zullen wel torenhoog zijn. Daarnaast moet je waarschijnlijk ook douanekosten betalen. Wordt een duur grapje zo
Wel cool bedacht, maar zo'n lava lamp kost tegenwoordig maar een tientje ofzo.. echt weer belachelijke prijzen.
Zo'n product zal mogelijk een tientje in productiekosten zijn geweest (wat ik eigenlijk niet verwacht), maar het wel eens een keer iets unieks. Het is niet een keer je standaard statue o.i.d. Het enige wat ik wel vond is dat je voor 150$ wel wat meer qua extra's kon geven dan alleen de lamp, steelbook en soundtrack. Doe er nog een artbook bij, dlc, etc.
https://www.videogamesplus.ca/product_info.php?products_id=20720 Hier issie 120,- excl verzenden en deze mensen zetten als je ze vraagt een lagere prijs op de factuur..
Re: Metal Gear Solid: Rising Aangezien ik (een van de weinigen) de gameplay best matig vond ga ik zelf niet voor een CE. Maar die figure is ook nice
Mensen die deze games vergelijken met Metal Gear SOLID delen...... zegt meer over hun dan over de game