Sneaken? In deze Metal Gear kan je helemaal niet sneaken Dit is een Hack 'n Slash game, zoals Devil May Cry. Voor het betere sneakwerk kan je het beste de klassieker uit 1998 spelen, Metal Gear Solid. Beste deel van de gehele serie, beste sneak/stealth game ooit. *)! Echt waar, die reacties die ik hier teruglees zijn echt wtf Ga jezelf beter informeren voor je een game koopt -.-
uhh niet iedereen zoekt alle informatie op over een game. Misschien veel mensen op dit forum wel. Maar zijn misschien ook meer casual gamers die deze game weer op pikken na zoveel jaar. Ik heb zelf jaren niet om gekeken naar MG reeks. En dan is een trailer kijken wel erg verrassend. Stel je eens voor dat je deze game op pikt en de oude classic verwacht...
Je hoeft niks op te zoeken. Als je in de winkel staat en je leest achterkant weet je ook precies wat voor game het is.
Eerste chapter uitgespeeld en wat ontzettend vet zeg! Gigantisch over-the-top, precies wat ik verwacht van Platinum Games. Speelt heerlijk weg, ziet er goed uit en het verhaal spreekt me ook aan. Tot nu toe nog erg tevreden!
Eerste twee levels vandaag op hard gespeeld en hij is errug vet. Stond trouwens 1.48 uur op de teller, maar ik heb ongeveer van 21:00 tot 0:45 uur gespeeld. Of het nu in het replayen, of VR Missions spelen zit, er klopt weinig van die teller.
Hij telt denk ik puur je gameplay van je story en daar de beste tijden van bij de einduitslag. Zelf heb ik net de game op hard voltooid op 4:56 volgens het eindscherm. Al met al was het een goede action adventure maar ik ben wel licht teleurgesteld door het verhaal, de laatste boss en uiteindelijk de korte speelduur van de game.
Maar wanneer er al zoveel extra content is (VR Missions, codecs), dat ik gisteren bijna vier uur heb gespeeld, terwijl er nog niet twee uur op de teller stond, dan kan de speelduur toch geen probleem zijn? Rest kan ik nog weinig over zeggen. Ik begreep dat sommigen de laatste boss geweldig vonden en anderen juist erg teleurgesteld zijn. Verhaal tot nu toe is ontzettend over the top, maar dat had ik wel verwacht.
Een hack & slash moet ook niet te lang duren. Dan wordt het uiteindelijk te langdradig, saai en eentonig.