1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Metal Gear Rising: Revengeance

Discussie in 'Games' gestart door Pegas, 1 jun 2009.

  1. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dat is jammer. Wordt het dus repetitief na de helft bedoel je?
     
  2. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    ik was er wel klaar mee richting het eind,.. het valt vrij snel in herhaling.

    vond het wel tof dat sunny voorbijkwam,.... dat jochie met dat rare accent had van mij niet gehoeven.
    normaal luister ik elk gesprek wel af in een meltal gear,. maar ook die gesprekken heb ik richting het eind geskipt, cutscenes blijven wel tof :)
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2013
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    Revengeance-DLC zijn prequels


    Metal Gear Rising: Revengeance krijgt binnenkort twee stuks DLC die je de mogelijkheid geven met twee eindbazen te spelen: Jetstream Sam en Blade Wolf. De DLC moet gaat meer licht schijnen op het verleden en de motivaties van deze personages.

    Etsu Tamari van Kojima Productions onthulde deze informatie in een interview met Polygon. “We don’t directly explain why Sam works with Desperado in the main story. So that content goes a little bit more into detail on it. The Blade Wolf sub-story depicts a mission it’s running with Mistral before the encounter with Raiden. Both of them serve as prequels to their roles in the main game.”

    Tamari geeft ook een opmerkelijke verklaring voor het feit dat Blade Wolf je partner wordt. “I told people that a cyborg needs a canine partner, and I stood really firm on that. I had trouble figuring out what sort of position it would take in the game, and eventually I came up with the idea that Raiden would take over the ‘teacher’ role for Blade Wolf, the way that Snake was his mentor in MGS2.”

    Wanneer we de DLC precies mogen verwachten is niet bekendgemaakt.
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Het hele spel doet me denken aan Afro Samurai.. Ook een PS3 titel, die ik persoonlijk best kon waarderen. De camera verneukte het hele spel echter, dat was zonde. Maar de gameplay lijkt zo op het eerste gezegd op die van Metal Gear Rising.
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    Revengeance DLC-trailer toont 'Snake'-wapen

    De eerste DLC voor MGR: Revengeance wordt volgende week uitgebracht. Het bevat dertig nieuwe VR-missies en een nieuw zwaard genaamd Hebi Damashi. Het beste nieuws is dat de DLC gratis zal zijn tot en met 3 april.

    Nog even over dat zwaard: wanneer je cyborgs ermee mept hoor je Solid Snake commentaar geven. Hieronder kun je de alvast de Japanse Snake horen.

    [yt]lXfygtfkQ2M[/yt]
     
  6. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn... die 6e VR missie, waar je eerst 3 enemies moet killen en vervolgens een robot en nog 6 enemies.. Hoe haal je dat in godsnaam binnen 40 seconden?! Echt ziek gewoon.:p
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Dat zwaard lijkt op een re-skin van het houten zwaard, maar dan met een extra stem erbij.
     
  8. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    6e VR missie is nog niets vergeleken met VR18 en VR19. Ik heb eerst de moeilijkste missies gedaan. De rest is een eitje vergeleken met die 2. Gisteren mijn revengeance playtrough uitgespeeld met alle battles op S ranking. Ik had persoonlijk meer moeite met die 2 VR missies aangezien je in story mode tenminste nog vaak kan saven. Nu nog ff 2 kleine achievements wegwerken en ik heb hem gecomplete op de aankomende DLC na natuurlijk. :p
     
  9. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
  10. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Echt geweldig hoe hij dit (en andere video's) weet te maken. Toffe video!
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Grappige vid.
     
  12. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    DAMN twijfel nu erg deze game te halen
    nu voor 25euro bij zavvi.......
    Die VR missies trekken me niet zo.. is de campaign opzichzelf cool genoeg om te spelen en t geld waard??
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    25euro issie waard.. niet veel meer iig
     
  14. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Dat klinkt niet erg positief, is dat vanwege de speelduur of valt de game tegen?
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Speelduur en de slechtste camera in een game van deze generatie
     
  16. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Wat een onzin over de camera. Zo slecht is ie echt niet. Zeker niet de slechtste camera in een game van deze generatie...
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    UpInSmoke0611 heeft wel vaker de neiging het negatieve te overdrijven.

    @casper018: het is een goede game. Niet de beste van Platinum Games, maar verder prima speelbaar. Combat is goed en leuk, camera is soms minder. Beetje korte game, tenminste als je MGR niet gaat replayen voor achievements e.d. Voor 25 euries een goede aankoop.
     
  18. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat merk ik inderdaad...

    Voor de rest ben ik het eens met je mening over de game.
     
  19. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Verwacht geen goed Metal Gear verhaal en spendeer niet teveel van je aandacht aan de omgevingen die vooral grauw en kil aanvoelen.
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Onzin man.. ja je kan jezelf goed positioneren enzo om de camera wat minder frustrerend te maken.. Maar dat maakt de camera zelf niet beter
     

Deel Deze Pagina