1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Metal Gear Rising: Revengeance

Discussie in 'Games' gestart door Pegas, 1 jun 2009.

  1. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb geen een probleem gehad met de camera. Ik stoor me er niet eens aan. Ik heb games gespeeld waarbij de camera slechter was, dus ik vind dit nog echt meevallen. Nee hij is niet perfect, maar hij verhinderd voor mij de gameplay niet.
     
  2. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    zo beginne met de game ben benieuwd, hoe lang is de singleplayer eigenlijk?
     
  3. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    5 uurtjes ongeveer.
     
  4. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    pff ben nu bij blade wolf in ch1 maar wat een tering boss is dat
    iemand tips voor hem?
    ik wou dat ik kon dodgen!
     
  5. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik moet de game zelf nog binnenkrijgen en spelen, maar volgens mij is er wel een bepaalde dodge move.

    deze heeft alleen inputs als ware het een special move. misschien even op youtube naar zoeken? het moet kunnen in ieder geval, maar de focus van de game van wat ik uit de demo haalde is toch echt dat je aan je timing met de parry moet werken.

    op zich wel eens verfrissend (en uitdagend) vond ik bij het spelen van de demo
     
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    Konami heeft de releasedatum van de derde Metal Gear Rising: Revengeance DLC bekendgemaakt. De Blade Wolf-uitbreiding verschijnt op 14 mei voor Xbox 360 en op 15 mei voor PlayStation 3.

    Aan de DLC hangt een prijskaartje van 560 Microsoft Points op Xbox 360 en 6,99 euro op PlayStation 3. Blade Wolf draait om het personage LQ-84i en vertelt zijn verhaal, voor de samenwerking met Raiden en zijn transformatie in Blade Wolf.
     
  7. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    deze week verder gegaan met de game, en vind t een retegave game!! Bij t begin wel ff hard.. maar zodra je het block/counter systeem onder de knie krijgt word t echt vet!!!

    nu zijn er al 2 DLC voor deze game, heeft iemand ze al gedwonlaode en zijn ze het waard??
     
  8. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Van de week ook maar eens begonnen aan de game maar ben het eens dat de camera in de meeste gevallen niet optimaal is.
    Ik speel veel van dit soort games maar ik heb in tijden niet zo veel last van een camera gehad,,,,

    Verder is het een toffe game...

    Iemand nog tips voor Monsoon?
    Ik zit al ff vast bij hem..
    Irritante batte;)
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Bij welke fase zit je vast? Bij Monsoon geldt: blijf zoveel mogelijk bij hem in de buurt en blijf aanvallen. Tuurlijk, hij ontwijkt in bepaalde fases zowat alle aanvallen, maar zolang hij ontwijkt valt hij niet aan. Na een bepaald punt is hij kwetsbaar en kun je zijn hoofd eraf slaan. Ren naar zijn hoofd toe (ligt ergens een stukje verderop) en verkoop hem een aantal tikken. Monsoon raapt zichzelf daarna bij elkaar, maar zijn gave om jouw klappen 100% te ontwijken is een tijdje weg.
     
  10. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Bij zn laatste fase ongeveer,,
    bij 20%,
    Net weer tijdje geprobeerd maar op 1 of andere verneuk ik het daar steeds..
    Kwam er net ook pas achter dat ik nano's kan gebruiken voor wat extra leven(beetje laat maargoed) maar dat ga ik morgen dan wel proberen.
    Ben er nu ff klaar mee.
    Word wel steeds beter in het blocken van aanvallen zo:p
     
  11. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Ik heb de gisteren de game uitgespeeld Zif:p..
    Maar de laatste baas vond ik echt kut omdat ik ook niet wist hoe ik moest verslaan.
    Ben wel een tijdje bezig geweest,
    Ik verneukte het ook steeds met die grote blokken dat ik later er gewoon om heen rende..

    Verder vond ik het een toffe game maar weet nog niet of ik verder ga met proberen alles te halen..:confused::b:
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ben zelf redelijk ver doorgegaan, maar op de hoogste niveaus (en in de latere missies) wordt het irritant moeilijk. Dat was het me niet waard.
     
  13. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    haha, ja..
    Ik twijfel nog steeds..
    Het is wel weer die uitdaging he om alles te S ranken wat ik altijd leuk vind..
    Maar ben bang dat het te pittig gaat worden voor me..
    Wie weet binnenkort eens een poging wagen,,
    Ik zag dat we even veel achievements hadden nu;)
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Dat heb je snel gedaan... of ik heb Revengeance een tijdje niet gespeeld. ;)

    Kon het niet opbrengen meer chievo's binnen te halen. De rest leek te lastig of was te irritant, of viel onder DLC. Laatst nog gespeeld voor de codecs (toen was jij ook online) en daarna Revengeance verkocht, samen met andere titels, voor Tales of Xillia.

    Ooit Bayonetta gespeeld? Lijkt me helemaal iets voor jou. Ik denk dat de meesten het er wel over eens zijn dat Bayonette toch wel één van de beste titels in het genre is deze generatie.
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2013
  15. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Oh echt?
    Heb je hem verkocht?
    zonde man.
    ik was toen volgens 1 van de eerste die Bayonetta op 1000 had

    Toffe game en belachelijk dat deel 2 alleen op wiiu komt.
    vond dmc alleen veel toffer als ik eerlijk ben.

    Ben nu ff bezig met final fantasy.
    ga erna wel weer fg MGR proberen:)
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik wil deze game nog steeds een keer halen, is nu vast wel tweedehands of nieuw voor €15,- te halen. Zal binnenkort eens kijken of ik 'm ergens kan scoren. :)
     
  17. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Eerder "nu pas". Hij lag al een tijdje stof te happen nadat ik hem een keer had uitgespeeld. ;)

    Xillia speelt ook erg relaxed btw.
     
  19. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Is 12game betrouwbaar?
    En hoe wordt er geleverd?
    En komt het uit nederland?
     
  20. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    1. Ja, vaak genoeg daar besteld.
    2. Per post
    3. Komt uit Nederland.
     

Deel Deze Pagina