1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Metal Gear Rising: Revengeance

Discussie in 'Games' gestart door Pegas, 1 jun 2009.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Haha ja dat zegt al genoeg :D. Ik heb wel gehoord dat de laatste delen minder zijn.
     
  2. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zit altijd wel supergoed inelkaar kwa verhaal en graphics.

    Alleen in deel 1 had je echt veel sluipwerk en dat is in de latere delen iets minder.
    Desondanks een zeer welkome aanvulling voor de 360!
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Bron: Eurogamer

    Nu is het dus officïeel een multi-platform game.
     
  4. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Van wat ik begreep is die game die op de PSP komt, peace walker(?) verder ging met het MGS verhaal en dat deze game er wat meer naast ligt.
    en is dit niet officeel deel 5
     
  5. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Yup, dat klopt. Kojima beziet de PSP game als de echte sequel waaraan hij dan ook actief meewerkt (hij schrijft heel het verhaal).
     
  6. J-E-N-O-V-A

    J-E-N-O-V-A Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt het echt jammer dat een officieel vervolg op een handheld wordt uitgebracht... zoiets hoort gewoon op een echte console uit te komen. handhelds zijn er voor af en toe even snel een spelletje te spelen of voor op vakantie, niet om serieuze spellen zoals metal gear op te spelen. er zijn vast mensen die het doen natuurlijk maar ik denk dat je meer mensen bereikt met een normale release..
     
  7. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    wat hij zegt:
     
  8. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Nu kijk ik er al meteen minder naar uit :x. Waarom maakt hij de echte sequel in vredensnaam op de PSP?!
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Rising komt dus niet voor 2011 gok ik
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoe tof het natuurlijk ook is dat Metal Gear nu ook gewoon voor Xbox 360 is, het blijft zeer jammer dat het over Raiden gaat. Persoonlijk vind ik niet echt boeiend en had liever Snake gezien. Maar ja...je moet natuurlijk wel een keer met iets nieuws komen na een tijdje, dat is wel weer zo.
     
  11. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Bron: Metal Gear Scholar

    Lees vooral het eerste en derde puntje.
     
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Mijn grote vraag is: Moet ik deel 4 kennen om dit te kunnen spelen? Ik weet gelukkig nog geen enekel spoiler uit het laatste deel. Ik heb nog steeds de hoop dat ik ooit de kans krijg de game zelf te kunnen spelen, maarja, als Rising al uit komt...
     
  13. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Hoe moeten wij dat nu weten? :+ Maar in denk het niet aangezien de game ook op de 360 komt en de 360-gamers hebben (in theorie) nooit MGS4 hebben kunnen spelen.

    Natuurlijk zal het hopelijk wel een paar dingen die in MGS4 vaag waren ophelderen, tenminste als de game gaat over de periode ik denk/hoop (tussen MGS2 en 4, dus moet je 4 ook niet gespeeld hebeen).
     
  14. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Geloof dat dit verhaal los stond van de andere games. Op zich jammer maar ik heb dan ook nog geen 1 metal gear solid gespeelt dus tja ik zal dan niks missen
     
  15. Hanzo187

    Hanzo187 Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    denk wel degelijk dat je shit gaat missen moet je maar niet alleen op je xdoosje spelen
     
  16. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Geheheheh fanboy praat :+ Trouwens maakt dat uit als het een stand alone is ga ik toch niks missen ;)
     
  17. Hanzo187

    Hanzo187 Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die mgs gespeeld heeft zou dit zoiezo niet zeggen.
     
  18. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je MGS nooit gespeeld hebt, heb je toch echt wel iets gemist hoor:+
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Vraag me af hoe iedereen tot het besluit komt deze game te halen terwijl er eigenlijk niks bekend over is?
     
  20. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Omdat het Metal Gear :+.

    Al wordt de game gemaakt door een nieuw team, het is nog steeds een spel van Kojima Productions en ik betwijfel ten zeerste dat ze de game gaan releasen als die niet perfect in orde is. Ook denk ik, dat als Peace Walker af is dat Kojima zelf zich waarschijnlijk een beetje meer met deze game gaat moeien.
     

Deel Deze Pagina