1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Metal Gear Rising: Revengeance

Discussie in 'Games' gestart door Pegas, 1 jun 2009.

  1. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhhh nee. Het komt niet alleen door de skin.
    Het komt door dat hele Jack / Rose gebeuren waardoor Raiden 100x minder was dan Snake in deel 2.
     
  2. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    @hierboven.
    hier ben ik het wel een beetje mee eens. door dat hele jack/rose verhaal lijkt raiden veel kwetsbaarder. waar snake juist de bad ass held was die door niets en niemand aangeraakt kon worden.

    Maar alsnog. heb blijft leuker om het echt te spelen.
    Ga nu zelf denk ik gewoon ook weer v.a deel 1 spelen, en elke keer als ik een deel heb uitgespeeld, direct daarna die filmpjes kijken(heb ze al 2X gezien:+) om het verhaal echt te begrijpen.

    God wat heb ik deel 1 en 2 vaak uitgespeeld zeg beide iets rond de 60 X ofzo. mn record van deel 2 was geloof ik 1,5 uur(cutscenes geskipped uiteraard).
    Had ook in beide games Stealth & Bandana. Hoewel het leuker was zonder te spelen.
    Het is me ook een keer gelukt deel 2 uit te spelen zonder een enkele kill te maken. Op de kills na waar je echt niet onderuit kan dan.
     
  3. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik ook beide minstens 50x :p
    Deel 3 en 4 daarentegen eigenlijk maar 1x, weet ook niet waarom :x
    Wist op een gegeven moment bijna alle korte dialogen van deel 1 uit m'n hoofd.
    Deel 1 ook op moeilijkste niveau geprobeerd maar kwam niet eens voorbij Raven in z'n tank. |:-
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Had in deel 2 alle dogtags :cool:. Daarvoor moest je de game uitspelen op iedere moeilijkheidsgraad en ieder mannetje verdoven en oppakken. God, wat was die European Extreme leuk!

    Deel 3 heb ik maar 1x uitgespeeld omdat ik die eigenlijk de minste van de reeks vond. Deel 4 heb ik toch ook al een keertje of 3 uitgespeeld :).
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik dacht juist dat deel 3 weer beter was dan deel 2? Tenminste, zo begreep ik uit reviews.
    Ik heb enkel deel 1 en 2 gespeeld. Helaas, want het eerste deel staat wel met stipt op 1 als het aankomt op beste games allertijden. Het zijn Japanse characters en dramatiek gebracht in een westerse setting van politiek en misdaad. Prachtig!
     
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Deel 3 deed het inderdaad beter in de reviews. Maar vond het verhaal en de setting gewoon niet zo interessant als bij deel 2. Het is nog wel een geweldige game though want het is en blijft een MGS game :+. Gewoon al de manieren om The End te verslagen, typisch Kojima _O_.
     
  7. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb deel 1 en 2 ook op de aller hoogste moeilijkheidsgraad uigespeeld. wat was dat een bitch zeg.
    deel 3 heb ik 3/4 keer uigespeeld en deel 4 helaas nog maar 1 keer. Deel 1 blijft het beste deel. maar moet zeggen dat ik deel 4 ook erg facking dope vond. deel 2 en 3 waren natuurlijk ook geweldig, maar niet zo goed als 1.
    vond de setting in deel 3 eigenlijk ook wel erg dope. vond het ook wel leuk dat het zo divers was. van de jungel tot de bergtoppen tot dat fort.
    vond de Metal Gear boss fight uit deel 3 echt wel de minste van de 4.
     
  8. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    :eek:
    deze is gewoon terug gevallen naar pagina 3!

    anywho.. op marketplace staat een trailer(tje) van Rising



    deze dus. dacht dat ie nieuw was alleen is dus kennelijk nog v/d E3

    En wat nieuwe info:
    Bron
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2009
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Nieuwsbericht is ook niet nieuw hoor :+. Het is hier al vermeld op 13 juni dat Rising gebruik zal maken van een nieuwe en beter engine.

    Verwacht voor de TGS niet veel van deze game te horen en op de TGS zelf verwacht ik ook niet veel, hoogsten een trailertje.
     
  10. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    werd toch ook gezegt dat ze weinig vrij zullen gaan geven?
     
  11. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Jah, ze zeiden dat ze niet veel gingen laten zien voor de E3 van volgend jaar dacht ik. Dus met wat pech zelfs geen trailertje op de TGS.
     
  12. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Is er eigenlijk al een indicatie waneer ie uit gaat komen?
    Zal wel een jaar of 2 duren gezien dat meestal met mgs games het geval is geweest.
     
  13. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Nope, nog geen indicatie van een releasedatum. Maar aangezien ze niet veel voor de E3 van 2010 willen laten zien zullen we de game ten vroegste mogen verwachten in Q4 2010. Al zal het wel eerder 2011 worden.
     
  14. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij http://www.game.co.uk/ zag ik net dat hij 24 september uitkomt! Kan echt niet wachten, Metal Gear Solid is de geniaalste game franchise.
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Tof! Ik kan ook niet wachten, Metal Gear Solid is gewoon dé shit voor mij. Nu maar eerst wat screens / informatie zien.
     
  16. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Wil alleen een release datum weten.
    Wil voor de rest compleet verrast worden tijdens het spelen.
    September lijkt me een beetje sterk though...
    Duurde elke keer rond de 2 jaar na bekendmaking tot release
     
  17. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoewel er nu staat 'Lightning Bolt Action', hoop ik toch dat het nogsteeds stealth is en niet gewoon domweg actie. MGS heeft gewoon een geniale gameplay met een goed verhaal en grappige Easter Eggs. Heb ineens zin om MGS2 en MGS3 weer opnieuw te spelen. :p

    EDIT: Ben het eens met Flix, maar ik word zoals gewoonlijk weer té nieuwsgierig en dan ga ik toch de screens, videos etc. bekijken... :p
     
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Die datum zegt niet veel. Misschien is het wel de goede datum of misschien is het gewoon een voorlopige datum die ze van Konami hebben gekregen of misschien is het gewoon een datum die Game er random heeft opgezet. Denk dat we zullen moeten wachten tot de E3 voor wat meer info.

    En uit een quote van Kojima toen de game werd aangekondigd:
    Dus misschien is het nog gewoon stealh, maar eens je in een gevecht geraakt wordt het meer hack & slash ofzo (onder de aanneming dat we met Raiden als Cybory/ninja spelen).

    Of Lightning Bolt Action verwijst naar (MGS4 spoiler)
    de bliksem die Raiden op het einde van MGS4 gebruikte.
     
  19. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Vind dat Ninja/Cyborg wel wat minder...
    Ook met Raiden spelen vind ik jammer. Ik wil gewoon weer met snake en een FAMAS of M4 huishouden
     
  20. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben denk ik de enige die het niet erg vind om als Raiden te spelen...hij ziet er best vet uit, vooral in zijn nieuwe ninja form. Heb helaas MGS4 niet gespeeld...

    Maar toch ben ik het met bijna iedereen eens. Ik wil liever Snake. Mijn favoriete videogame personage, zeker weten.
     

Deel Deze Pagina