Ben het idd ook niet helemaal eens met deze keuze, alleen heb wel de verwachting dat het een achterlijk vet spel gaat worden. + Daarnaast moet MGS het vaak ook hebben van z'n verhaal. Zal het sneaken met Snake wel erg missen hoor, maar ik verwacht(en hoop het zo) dat Hideo nog wat uit z'n hoge hoed tovert.
Idd is geen MGS game meer, maar ziet er wel erg vet uit. Hoop nog steeds dat ze eens een remake gaan doen van MGS 3 voor de 360, zou echt vet zijn. Net zoals ze bij de gamecube destijds met MGS 1 hadden gedaan was echt vet, en het enige deel dat ik nooit gespeeld heb. Pretty please
Tactical Espionage <> Lightning Bolt Action. Was al van vorig jaar duidelijk dat het niet een MGS game ging worden zoals de vorige. Als er nog een Metal Gear in voor komt en Solid Snake komt er ook nog in (en het past in de MGS verhaallijn) dan is het nog steeds Metal Gear Solid. Was bang voor wat ze er van gingen maken, maar ben toch aangenaam verrast .
Lightning fast action mensen, niet sneak! Vind het er persoonlijk erg vet uit, grafisch ziet het er ook zeer degelijk uit.
Jup ik ook, zag er best tof uit! Tijdens de gameplaybeelden dacht ik te zien dat je op bepaalde momenten volledig zelf kan bepalen waar je aanvalt. Er kwam een blauwe en gele lijn (dacht ik) in beeld, die dan met de knuppeltjes te sturen is.
Klopt het was bekend dat deze Metal Gear 'anders' zou zijn dan de eerdere delen. Ik zelf ben erg onder de indruk!