metal gear soldid 2: topgame!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alexandrio, 23 mei 2004.

1. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    we hebbenhet toch over sons of liberty? weet ik veel hoe ie op de xbox heet. gasten het verhaal is precies hetzelfde als je oplet. dat is nou het sterke eraan. (niet precies hezelfde maar wel de grote lijnen) en raiden. tja hij zag er gay uit maare hij ws wel nodig voor het verhaal want snake had het al een keer meegemaakt. (zelfs de eindbazen zij bijna hetzelfde )

2. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ja dat is wel zo maar deel 1 had een bepaald pakkend sfeertje 2 heeft het ook wel maar dan anders en er zitten teveel onnodigge codecgesprekken in b.v hoe raiden en rose elkaar ontmoet hebben. wie boeit dat nou maar het is wel een goed spel

3. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    dat hoort nou juist bij het verhaal. Aangezein hij niet meer zeker wist of hij nou bestond of dat het allemaal maar een verzinsel was.

4. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    2 keer uitgespeeld en cker 1 van de beste spellen die ik ooit heb gespeeld :d

5. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    MGS2 is goed maar MGS(1) is beter (supergeweldigfantastisch)
    Zo is het is en niet anders.

6. T4rg3t

T4rg3t -IDR-

Leuk Bevonden:
    1
    Al die gesprekken geven de serie zijn diepte, maar soms is het wel appart: Red de wereld in 1 dag, en neem rustig de tijd om over iemands gevoelens te praten.
    Maar het is 1 van mn favoriete series, het zit allemaal erg mooi in elkaar.
    (die baas met zn skates was trouwens onvergetelijk :D)

7. Alexandrio

Alexandrio Active Member

Leuk Bevonden:
    2

DE uitspraak van het jaar. Als je er niks aanvond................waarom dan uitgespeeld?? Dat doe je namelijk niet 1, 2 3

8. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    die baas met skates lijkt wel erg veel op die dikke boss met die laser pistool uit ninja gaiden

9. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    hahha wat dacht ja van andersom ninja gaiden is ongeveer drie jaar later uitgebracht dan mgs

10. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    te moeilijk voor mij hoor:)

11. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    te moeilijk? tja.... en ninja gaiden lukt je wel?

12. Alexandrio

Alexandrio Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    te moeilijk..............gebruik dan een walkthrough!!

13. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    ja ...... en als het je dan nog niet lukt schenk dan je xbox aan kansarme kindertjes

14. pobo

pobo Ganja User

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het ook al en paar keer uitgespeelt en vindt het echt een superrrrr spel
    niet zo goed als deel een want daar had je veel meer variatie
    en raiden is een gay

15. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb em al een bijna een jaar liggen ...weet je hoelang ik hem gespeeld heb?

10 minuten..gewoon omdat het me niet trekt...besturing en de hele feel van de game
    Heeft er niet mee te maken dat het me genre niet is. Splinter Cell, en Pandorra Tommorow vind ik wel cool.

Iemand ruilen? stuur me pm hier niet reageren vanwege offtopic

16. goakhan

goakhan Uns4n1ty

Leuk Bevonden:
    2
    precies de besturing was gewoon bout...heel jammer het verhaal leek me wel cool.

17. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    als je het maar 10 min hebt gespeeld, waarom ging je hem dan nie ruilen omdat je het geen leuk spel vind.?:confused:

edit:/ zag de onderste regel nie. |:-

18. Alexandrio

Alexandrio Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nu niet doen of de besturing in Splinter cell zo geweldig is. Wie worstelt er niet met tevoorschijn toveren van de slotenopener??

19. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ik :p

Bij Pandora Tommorow grijpt Sam automatisch de slotenkraker als een deur op slot zit :+ Bij SC1 duurde het net zo lang om een slotenkraker te pakken als iets anders, echt worstelen is het niet, gewoon knopje ingedrukt houden.

Heb MGS1 lang geleden gespeeld maar de gameplay trok mij niet. Alles was zo ingedeeld in blokken, soort van 3D pacman imho. Misschien veranderde dat na paar levels maar een spel moet mij na een korte tijd al snel weten te boeien, anders leg ik hem meteen aan de kant.

20. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwoah, het is een redelijk spel, maar Splinter Cell 1 en MGS voor de PSX waren IMO veel beter en leuker

Deel Deze Pagina