we hebbenhet toch over sons of liberty? weet ik veel hoe ie op de xbox heet. gasten het verhaal is precies hetzelfde als je oplet. dat is nou het sterke eraan. (niet precies hezelfde maar wel de grote lijnen) en raiden. tja hij zag er gay uit maare hij ws wel nodig voor het verhaal want snake had het al een keer meegemaakt. (zelfs de eindbazen zij bijna hetzelfde )
ja dat is wel zo maar deel 1 had een bepaald pakkend sfeertje 2 heeft het ook wel maar dan anders en er zitten teveel onnodigge codecgesprekken in b.v hoe raiden en rose elkaar ontmoet hebben. wie boeit dat nou maar het is wel een goed spel
dat hoort nou juist bij het verhaal. Aangezein hij niet meer zeker wist of hij nou bestond of dat het allemaal maar een verzinsel was.
Al die gesprekken geven de serie zijn diepte, maar soms is het wel appart: Red de wereld in 1 dag, en neem rustig de tijd om over iemands gevoelens te praten. Maar het is 1 van mn favoriete series, het zit allemaal erg mooi in elkaar. (die baas met zn skates was trouwens onvergetelijk )
DE uitspraak van het jaar. Als je er niks aanvond................waarom dan uitgespeeld?? Dat doe je namelijk niet 1, 2 3
ik heb het ook al en paar keer uitgespeelt en vindt het echt een superrrrr spel niet zo goed als deel een want daar had je veel meer variatie en raiden is een gay
ik heb em al een bijna een jaar liggen ...weet je hoelang ik hem gespeeld heb? 10 minuten..gewoon omdat het me niet trekt...besturing en de hele feel van de game Heeft er niet mee te maken dat het me genre niet is. Splinter Cell, en Pandorra Tommorow vind ik wel cool. Iemand ruilen? stuur me pm hier niet reageren vanwege offtopic
als je het maar 10 min hebt gespeeld, waarom ging je hem dan nie ruilen omdat je het geen leuk spel vind.? edit:/ zag de onderste regel nie.
Nu niet doen of de besturing in Splinter cell zo geweldig is. Wie worstelt er niet met tevoorschijn toveren van de slotenopener??
Ik Bij Pandora Tommorow grijpt Sam automatisch de slotenkraker als een deur op slot zit Bij SC1 duurde het net zo lang om een slotenkraker te pakken als iets anders, echt worstelen is het niet, gewoon knopje ingedrukt houden. Heb MGS1 lang geleden gespeeld maar de gameplay trok mij niet. Alles was zo ingedeeld in blokken, soort van 3D pacman imho. Misschien veranderde dat na paar levels maar een spel moet mij na een korte tijd al snel weten te boeien, anders leg ik hem meteen aan de kant.
Mwoah, het is een redelijk spel, maar Splinter Cell 1 en MGS voor de PSX waren IMO veel beter en leuker