1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Metal Gear Solid 3: Subsistence [ps2]

Discussie in 'Games' gestart door boss, 18 aug 2005.

1. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, als die grafische lijn wordt doorgetrokken naar ps3 en ik heel benieuwd naar de beelden van de TGS over mgs4.

2. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    mm, op tgs gaat er volgens mij niet veel te zien zijn over mgs3, maar hopelij k wel he...

3. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
  4. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    japanse packshot

Looking good he;)

Laatst bewerkt: 22 sep 2005
  5. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik zie alleen maar een kruisje..:eek:

6. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Oke, probleem opgelost ;)

7. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb de officiele site in de beginpost gezet(vanonder), echt de moeite om eens te gaan kijken:)

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las overigens op Gamespot dat MGS3 : Subsistence 3 disc's gaat bevatten ; eentje met de main game erop, eentje met alle extra's, en eentje met een compilatie van alle cut-scenes uit MGS3 zodat je als het ware een soort film krijgt :)

Ik las ook dat de eerste 2 Metal Gears ook bijgevoegd zullen zitten op Subsistence, omdat Kojima als het ware een soort van "Big Boss-trilogie" wou maken van Subsistence....dus dan kun je de oude Metal Gears ook nog spelen als je dat nog nooit gedaan hebt, des te meer reden voor mij dus om zeker te wachten op Subsistence :D

(Oh wat hou ik van deze game serie, wat hou ik van Metal Gear :9)

Laatst bewerkt: 3 okt 2005
  9. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, idd, dit is een must have voor de mgs fans;), dus zeker kopen he Z3R0-P4R4DOX :) ...

10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat snap ik, ik zou deze game voor geen goud willen missen :9
    Dit maakt het wachten op Subsistence meer dan waard, maar zelfs al zou je Snake Eater al wel hebben....dan denk ik dat dit toch nog een mooi collector's item is om aan je verzameling toe te voegen :)

11. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Snake Eater nog niet, voornamelijk omdat ik het onbreken van de camere icm de camera niet echt geslaagd vond in de demo en vandaar wat huiverig was maar MGS3:confused: ga ik zeker halen.

En MGS1 heeft voor mij toch ook nog wel steeds het mooiste verhaal en is imo ook een stuk beter dan MGS2. Vooral de bossfights waren zo vet.

12. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met je eens :) Ik heb MGS dan pas sinds kort gespeeld en uitgespeeld (onder het motto : beter laat dan nooit zegmaar :9), maar het verhaal vind ik idd super. Ook iets makkelijker te volgen dan deel 2, wat op het eind zo ontzettend vaag wordt ;)

De bossfights met Sniper Wolf staan me nog het meest bij als de spannendste....gewoon het feit dat je haar eerder moet raken dan dat ze jou raakt (omdat als ze je raakt je je weer opnieuw moet focussen op het goeie punt) vond ik erg tof, en was ook een uitdaging voor me omdat snipen zeker niet mijn sterkste kant is (dat heb ik wel gemerkt in Halo 2 :9).

Ik weet nog goed, het tweede gevecht met Sniper Wolf had ik nog maar 2 van die pillen over waarmee je je sniper vizier beter kunt focussen....voor het einde van het gevecht waren die pillen dus uitgewerkt en moest ik haar nog een paar keer raken, dit is me uiteindelijk met meer geluk dan wijsheid nog gelukt ook :9

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand trouwens of dit spel een release in Europa voor het einde van 2005 gaat halen ? Volgens Dimensionplus moet ie dit jaar nog wel uitkomen, maar dat soort sites hebben het niet altijd bij het rechte eind....iemand misschien betrouwbaardere bronnen ? :9

Als het zow is dan gaan de laatste maanden van 2005 heeeeele mooie tijden worden voor me op gebied van games :D

14. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    gamespot;):
    ...

15. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja oke daar kijk ik ook altijd (ben er nog lid ook :9), maar is dat ook de Europese release ? Dat vraag ik me namelijk weleens af....

16. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, daar zeg je zoiets...
    *ik ga kijken, sffs post ik de europese datum hier;)
    Edit: mmm veel vind je niet over de release,maar insidegamer beweert dat hij het 1ste kwartaal van 2006 pas komt, maarja, deze game mag niemand missen!!!(tenzij je snake eater hebt uitgespeeld, maar zelfs dan is deze game bijna een must have:))
    Dus Zero Paradox, je zult nog een game van deze generatie moeten uitspelen terwijl je de 360 hebt,maarja, ik zeg het je, je zult enorm blij zijn! Ik ga deze game ook zeker nog uitspelen(voor de extra's, de 3D camera, noem maar op:))
    ...

Laatst bewerkt: 14 okt 2005
  17. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha dat ben ik ook echtwel van plan, zodra ik een X360 heb blijft mijn PS2 gewoon lekker eronder staan voor als dit soort topspellen uitkomen....die wil ik natuurlijk niet missen :cool:

18. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Paar oudere screens

Nog een paar oudere screens om de sfeer te creëren:):
    (het is werkelijk prachtig om met je fakkel door die grot te wandelen, niet normaal die graphics, foto is bijlange niet zo mooi:))
    (Are you scared:p )
    ps: de foto's waren wel low res... Maar het blijft supermooi:)

Laatst bewerkt: 17 okt 2005
  19. Victor

Victor Guest

Ehm boss, met alle respect naar jou én naar Subsistence, maar een foto is toch écht mooier. Daarnaast is het een mooie game, maar je ziet dat het getopt kan worden. Makkelijk. Boss, ik heb niks tegen je, maar je komt vaak echt over als een Playstation fanboy (in mijn ogen) en al helemaal als een MGS fanboy. ''Hijeo Kojimia (of hoe je dat ook schrijft) is een god.'' Dat gaat me te ver. Games zijn cool en fijn dat je het toppers vindt, maar zó kun je er toch niet over denken... :confused:

Heb verder niks tegen je, daar niet van hoor. ;) En als ik een PS2 had had ik het ook gehaald, dus daar geen kwade woorden over. :9

20. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Van dat god vind ik een beetje ietsje pieterig overdreven. Maar de metal gear solid reeks zijn gewoon 0wned. Punt. Amen.

Deel Deze Pagina