1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Metal Gear Solid 3: Subsistence [ps2]

Discussie in 'Games' gestart door boss, 18 aug 2005.

1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Foto mooier dan ingame of wat bedoel je hahahaahaha, daar lach ik mee , heb je de game al gespeeld, heb je al tegen the End gevochten, daar is een gebied met watervallen, juist echt die watervallen, te mooi voor ogen, heb je tegen the Fury gevochten, dat vuur, is abnormaal mooi gewoon! De natuur, van de kikkers en paddestoelen tot de slangen en bomen, alles is mooi! En dan gaat hier even een kerel zeggen die geen ps2 heeft, die mgs3 snake eater nooit heeft uitgespeeld zeggen dat de foto's mooier zijn, dude je maakt je belachelijk! Een foto is wel degelijk niet mooier, tenzij jij een shit tv hebt.
    En ik kom over als en ps fanboy voor jou, en als een mgs fanboy, ja ik ben een mgs fanboy, niets aan te doen, maar het is wel een feit dat de games Goddelijk zijn, het is zelfs met mij zo ver gekomen dat ik elke dag een bandana draag, echt waar, ziek he, maar I don't give a fuck wat anderen denken! En ik weet waarom je deze post juist gepost hebt, ik zal je ook zeggen waarom, je vind de screens zooo mooi,... het knaagt gewoon aan je de game niet hebt, dat je de game niet kunt spelen, en dat je de game nooit hebt uitgespeeld, bij mij zou dat ook knagen, maar dan ga ik zo een post niet posten(wat heb je nu met die post opgeleverd? Mij een beetje uitmaken van fanboy, en je een beter gevoel geven dat je mgs3 niet hebt), dan negeer ik het gewoon(maarja, ik zou allang mgs3 gekocht hebben...)
    ps: de metal gear solid games zijn immens diepgaand, en noem maar op, niemand anders dan Hideo Kojima kan dit brengen in een game, en ja voor mij is hij op gebied van games maken een GameGod...:)

2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Nee wat jij zegt boss is volkomen waar! Alles is gewoon mooi!, het water.. alles, Al is er soms wel een minpuntje aan het moeras.

Laatst bewerkt: 17 okt 2005
  3. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    :), ja, het moeras, ik weet niet, vind de motter heel mooi,... maarja, het is nog niet perfect nee:), dat geef ik toe, maar de game is een zowizo een classic;)...

4. Victor

Victor Guest

Aha. :{
    Boss, je valt veel te veel uit. Alsof ik heb gezegd dat Snake ontheiligt is ofzo... Nee, ik heb de games nooit gespééld, maar wel meerdere malen gezien. (Ja real life, dus stfu voordat je daar weer mee komt) Goed, het is een bijzonder mooi spel, maar een foto is het niet... Daarnaast, misschien zijn de games wel zo diep, maar moet ik daarom mijn mond houden? :confused: Dit is misschien een ''diss'', (Ho's and bitches fo life!) maar moet ik nu mijn mond houden en MGS aanbidden?

Edit: (Om verdere vervuiling te voorkomen)
    _0/

Laatst bewerkt door een moderator: 17 okt 2005
  5. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Heb ik dat gezegd? Niemand moet van mij mgs aanbidden, ik doe het, als anderen het doen, maakt het alleen maar fijner natuurlijk(kan ik er mee babbelen,... zoals ik bijvoorbeeld met zero paradox doe), doe je het niet, kom dan geen "lozerpost" neerzetten hier, en begin niet iemand van fanboy te verwijten... Heeft totaal geen nut jongen, en nogmaals, metal gear solid snake eater is minstens zo mooi of mooier dan die screens hierboven, geen twijfel mogelijk, en ja, dat kan ik zeggen...
    En ga nu maar verder in een andere post neuzen...

Edit: Dag Victor...

Laatst bewerkt: 18 okt 2005
  6. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we elkaars mening respecteren jongens :) Alhoewel ik niet helemaal hoogte kan krijgen van de rede van Victor om over een vorm van fanboy gedrag te spreken....

Ik zie gewoon een jongen (boss) die overduidelijk enthousiast is over deze game (een mening die ik overigens met hem deel, maar dat terzijde) en daarom spreekt hij erover in de misschien ietwat overdreven zin. Dat jij (Victor) dat niet helemaal met hem eens bent is jouw goed recht....maar maakt het boss een "MGS fanboy" omdat hij gewoon heel erg enthousiast is over deze gameserie, zoals sommigen dat bijvoorbeeld met Halo hebben ? Is dan ook iedereen die over het algemeen gewoon enthousiast is over PlayStation titels gelijk een "PlayStation fanboy" ? En wat is dan iemand die alle (of bijna alle) consoles heeft en gewoon op al die consoles het goede achter een (exclusieve) titel kan zien ? :confused:

Ik bedoel boss heeft naar mijn weten zowel een Xbox als een PS2, en boss is ook over de X360 en PS3 razend enthousiast (net als ik overigens)....zoals zovelen die van de Xbox en de PS2 hebben mogen proeven :)

Om een lang verhaal kort te maken : ik denk niet dat hier sprake is van fanboy gedrag. Is er iets mis mee als je gewoon een game of gameserie ontzettend goed vindt ? Laat iemand dan gewoon die maker van die game of gameserie een "god" vinden....zoals sommigen een idool hebben als het gaat om artiesten of net wat :)

Laatst bewerkt: 19 okt 2005
  7. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Amen!!!_O_ Ik kon het niet beter zeggen!;)

8. Victor

Victor Guest

Ik hou mijn bek al. O-)

9. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha kijk das al beter jongens, zo zie ik het graag :9

Ik wou niet als wannabee mod overkomen ofzo, maar onthou dit :
    Smaken verschillen, maar gamen is een zegen of niet ? _O_ ;)

10. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Subsistence pas in oktober

Op de E3 2005 raakte bekend dat Konami een nieuwe studio oprichtte namelijk Kojima Productions met aan het hoofd Hideo Kojima. Het belangrijkste doel van de studio, Metal Gear games maken. De eerste projecten van de studio zijn de PS3 Metal Gear Solid 4, de PSP Metal Gear Acid 2 en de PS2 Metal Gear Solid 3: Subsistence.

Die laatste is nu de volgende game van de studio die in Europa moet verschijnen nadat Metal Gear Acid 2 al enkele maanden geleden kwam. Subsistence komt in oktober naar Europa en wordt geleverd op drie disks. De eerste disk bevat Snake Eater met een nieuw camerasysteem, op disk 2 staan een heleboel nieuwe modes, het online gedeelte van het spel en remakes van Metal Gear 1 & 2. De derde disk bevat een film van 3,5 uur die het verhaal van de game navertelt.

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    OMG!!! Dat wordt weer de PS2 van mn broer lenen voor een lange tijd _O_

12. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    ja, het staat er eigelijk verkeerd, het zijn geen remakes, zijn gewoon de exacte games van vroeger op een ps2 schijfje:)(als extra),maar ik ga ze ook zeker uitspelen :).

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758
    Dan moet ik toch maar de Remake van MGS 1 op de Gamecube kopen, want MGS 1 met de graphics van 2 en 3 is gewoon helemaal geweldig _O_

14. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    ja, maar die metal gear 1 en 2 zijn niet metal gear solid en metal gear solid: sons of liberty he... Het zijn de NES games van vroeger. In metal gear speel je met Solid snake als Roekie. En in 2 hebben ze opnieuw Solid snake nodig, en dan moet je ook tegen Big boss enzo vechten, zo kom je nog meer over het verhaal te weten,...:)

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758

ooow, wacht... Metal Gear van de Nes? Dan las ik verkeerd. En ja, ik wist dat Metal Gear Solid niet de eerste game was in de serie, dus dat hoef je me niet te vertellen O-)

16. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb de game! Hell yeah!
    Ben heel blij met de "existence" disk(film: cutscenes aan elkaar geplakt met exclusieve cutscenes). Kan ik op mijn makke in de zetel met een zak popcorn zitten en rustig een dikke vette film zien:)

17. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik moet ervoor zorgen dat ik die dvd ook eens te zien krijg. Ik heb niet de kans gekregen mgs3 te spelen, zonde! Wat doet Hideo Kojima mij aan met die exclusiviteit, bah. =(

18. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Sorry voor deze kickup, maar damn.. net deze game online gespeeld, en dat is wel erg lol zeg :D Wat een chaos met de game mode stealth. Dik 6 man tegen 1 :lol:

Zijn er mensen die hier deze game online spelen?

19. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee nog niet, heb mn PS2 nooit aan het internet gehangen, maar binnenkort met de PS3 ( via Wifi ) ga ik deze zeker online spelen.

20. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Echt respect voor Kojima _O_, dit is echt een van de betere games die ik ooit heb gespeeld. De cutscene's zijn echt geweldig, de gameplay is top. (Mede door de 360 camera) Grafisch ziet het er geweldig uit, en daarbij komt ook nog een beetje humor, en een dikke verhaallijn. Geweldig gewoon :thumbs:

Deel Deze Pagina