Wat zit er extra bij de LE? En zitten mg1/2 ook bij de normale versie erbij? Ze hadden m nog nergens binnen hier....
De timeline snap ik geen snars van, net zoals elke Porsche auto benaming. Lijkt allemaal op elkaar, maar is toch net iets anders.
Precies, valt weinig aan te snappen lijkt mij? Vind het een hele duidelijke, en simpele manier om de MGS tijdlijn uit te leggen.
Bij mij is het geluid van Peace Walker in de cutscenes niet optimaal.. Ik hoor een statisch geluid.. Ingame voices zijn wel goed :-s Edit: Gewoon opnieuw opgestart
Ik ga eerst Sons of Liberty uitspelen, en daarna Snake Eater. Wellicht dat er mensen zijn die daarna Peace Walker co-op willen uitspelen?
Heb de MGS HD collectie van de week ook gehaald en ben begonnen met Snake Eater (heb Peacewalker en Sons of Liberty ook even kort gespeeld). Deze games blijven zo waanzinnig! Gameplay, verhaal, actie en cutscenes zijn zo top! Zijn maar weinig games op de huidige generatie consoles van dit niveau. Echt een top deal deze HD collectie.
Ik wacht het toch nog even een weekje af, kijken of ik de US Limited Edition nog ergens kan kopen (ik vrees dat ik te laat ben). Mocht ik hem niet vinden. Ga ik gewoon de normale HD Collection halen. Want als ik nu de reacties lees, dan krijg ik ook weer zin om MGS te spelen.
In welke volgorde kun je de games in deze collectie het beste uitspelen? Ik heb nog geen enkele MGS game gespeeld.
Fout. Timeline wise is het: MGS3, Peace Walker, Metal Gear, Metal Gear: Solid Snake en dan pas deel 2.
Op de een of andere manier vind ik deeltje 2 toch niet zo vet als vroeger. Misschien komt dit omdat ik Deel 3 en 4 kapot gespeeld heb en die (imo) aanzienlijk beter zijn qua speelstijl. Nu even Peace Walker uitchecken en daarna verder met deel 2
Niet kunnen laten en gister alsnog de games gehaald. Begonnen met MGS3, maar ook even gechecked wat peace walker en MGS2 zijn. Besturing is grotendeels hetzelfde alleen het aimen is best vervelend. Met de pistols werkt het wel, alleen met automatische wapens breng je met (ls) je wapen op om te mikken (mgs2) dan. Moet zeggen dat ik dat best irritant vind omdat ik gewent ben x niet geheel in te drukken. Nu, zodra je gevuurd hebt, laat hij het wapen direct zakken dus kan je niet verder aimen. Maar ach, zal wel gewenning zijn.
De besturing is inderdaad wat irritant bij dat soort momenten. Maar aangezien het een stealthgame is heb je die wapens toch nauwelijks nodig? Ik zit inmiddels ook weer helemaal in MGS2 alleen blijft die Rose verschrikkelijk irritant, zelfs saven is af en toe een drama