Zou het misschien komen omdat MGS(1) destijds zo 'nieuw' en 'baanbrekend' was dat deze daarom als de betere game gezien wordt? (Hoewel het natuurlijk verder ging op het succes van MG maar vele zijn pas bij MGS in gestapt)
Verhaal technisch vind ik MGS 3 denk ik wel het beste deel omdat deze nog best plausibel zou kunnen zijn en echt past bij de gebeurtenissen van die periode, de koude oorlog. Daarnaast gaat het wat gameplay betreft gewoon een stap verder met het camo, stamina en medic systeem etc.
Wapens waar de demper op en af valt te zetten(in MGS1 wachten ik altijd zo lang mogelijk met het plaatsen v/d demper op de SOCOM omdat ie zo gruwelijk klinkt)
Vooral dat camo vind ik echt super.
Wat bossfights betreft vind ik van MGS, de tweede keer dat je tegen Raven moest vechten denk ik wel de tofste, Overal claymores neerleggen en vergeten waar je ze ookalweer neer gelegd hebt en er dan zelf overheen lopen, met je nikita missles proberen achter Raven te komen omdat ie ze van tevoren kapot schiet
In deel 3 heb je soortgelijk iets met The Fury.
Moeilijkste bossfight vind ik was absoluut de endfight tegen Big Boss. Wat ben ik daar veel dood gegaan zeg.
@Fiiiii; Geloof dat alles wel goed upscaled is, igg geen storende zwarte balken meegemaakt geloof ik.
Klik om te vergroten...