'Metal Gear Solid' zou je in feite moeten spelen als je niet 3/4 van het verhaal wilt missen? Misschien dan kijken of het ergens goedkoop te krijgen is.
Buiten het verhaal is het gewoon een prachtige game met geweldige sfeer en gameplay. Waarom zou je zoiets uberhaupt willen missen? En zoals ik zei er zitten ook erg gave (en VEEL) VR missions bij de pc versie. Gewoon een gamemode wat een hele game op zich is. (was ook een uitbreiding toen der tijd van de PS1 dacht ik) [yt]MNnoXFNlt-g[/yt] Hele filmpje bekijken voor een goed beeld van alle missies en gameplay in de VR missions.
Als je je zo erg verveelt heb je een groot probleem Maar top dat die er komt voor de X360! Maar toch jammer dat ik het liefste deel 1 speel.
Der is ook een gast die heeft het Storyplot opgeschreven van deel 1 en 2. Keer gedownload om iets te kijken volgens mij, zal eens checken. Woorden: 54212 Pagina's: 102 allemaal erg volle pagina's.
Of je kijkt gewoon de Metal Gear Retrospective serie op GT. Vertellen het verhaal/background story van MGS tot MGS 4 geloof ik.
Als je een PS3 hebt, en MGS4, krijg je ook een ton aan background info en tijdlijnen etc. Erg interessant!
Geniaal hoe lelijk de game nu eigenlijk is. Ik weet nog goed dat de demo disc bij de Power Unlimited zat. Ik had toen geen PSX en heb de demo toen maar meegenomen naar een vriend om hem te proberen. Damn wat was die game toen mooi, en wat revolutionair. Die wow-factor blijft me bij.
Ben benieuwd, raak er niet echt warm van. Maar heb dat persoonlijk gewoon met die HD remakes, hoeft allemaal niet van mij. MGS4 was fantastisch op de PS3 en andere MGS games nooit gespeeld, maar nu nog steeds ook niet de intentie om het te gaan spelen ook al komt er een HD remake. En dan nog, niet eens deel 1.
Neeeee, dit meen je niet! Ik heb jarenlang spoilers vermijd van MGS3. Onlangs was ik het zat en heb ik het plot gelezen en dan komen ze nú met een remake aanzetten... Ik heb mijn lesje geleerd, over deel 4 ga ik dus echt nooit iets lezen.
MGS3 moet je dus niet zomaar lezen, je moet het zelf meemaken. Zelfde met MGS1. Echt twee geweldige games. Ik krijg nu weer zin om die games weer opnieuw te spelen.
MGS 1 blijft mijn favoriete game ooit. Wat een fantastische graphics (voor die tijd), muziek, verhaal, gameplay, personages, eigenlijk had die game alles wat een game perfect maakt . 4 vond ik dan eigenlijk maar tegenvallen, maar die heb ik niet in één keer uitgespeeld. Act 3 was daar zo klote in dat ik was afgehaakt en een half jaar later weer had opgepakt. Totaal niet in het verhaal gekomen, wat toch wel het belangrijkste is van een MGS game..
Had de game zelf ongeveer een jaartje of twee geleden gespeeld, vond hem heel tof, ondanks dat het al bijna 10 jaar na de release was. Als ik hem in 1998 speelde zou ik hem veel toffer vinden, dat weet ik zeker. MGS3 is mijn persoonlijke favoriet.
Ja, ik speelde hem in 1999 ofzo. Toen de PS2 nog niet eens uit was . Nu alleen nog een DMC 1, 2 (deze hoeft niet) en 3 HD Collection.
Geweldig! MGS2 heb ik op de eerste Xbox op de hoogste moeilijkheidsgraad uitgespeeld, kijken of me dat weer lukt
Geweldig dit zeg! Ik heb deel 2 helemaal kapot gespeeld en meerdere malen gespeeld en ik heb laatst de cutscenes van deel 2 gezien op youtube in de tanker bij de marines wanneer Ocelot verschijnt, super vet