1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Metal Gear Solid HD Collection

Discussie in 'Games' gestart door Grave, 3 jun 2011.

1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    'Metal Gear Solid' zou je in feite moeten spelen als je niet 3/4 van het verhaal wilt missen? Misschien dan kijken of het ergens goedkoop te krijgen is.

2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Buiten het verhaal is het gewoon een prachtige game met geweldige sfeer en gameplay. Waarom zou je zoiets uberhaupt willen missen? :)
    En zoals ik zei er zitten ook erg gave (en VEEL) VR missions bij de pc versie. Gewoon een gamemode wat een hele game op zich is. (was ook een uitbreiding toen der tijd van de PS1 dacht ik)

[yt]MNnoXFNlt-g[/yt]

Hele filmpje bekijken voor een goed beeld van alle missies en gameplay in de VR missions.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Of als je je verveeld 7 uur aan MGS 1 gameplay. :9

4. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je je zo erg verveelt heb je een groot probleem :+

Maar top dat die er komt voor de X360!
    Maar toch jammer dat ik het liefste deel 1 speel.

5. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Der is ook een gast die heeft het Storyplot opgeschreven van deel 1 en 2. Keer gedownload om iets te kijken volgens mij, zal eens checken.

Woorden: 54212
    Pagina's: 102 allemaal erg volle pagina's.

6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Of je kijkt gewoon de Metal Gear Retrospective serie op GT. Vertellen het verhaal/background story van MGS tot MGS 4 geloof ik.

7. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Als je een PS3 hebt, en MGS4, krijg je ook een ton aan background info en tijdlijnen etc. Erg interessant!

8. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen MGS1? Waar slaat dat op? Deel 1 vind ik de leukste.

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.718
    Geniaal hoe lelijk de game nu eigenlijk is. :lol:

Ik weet nog goed dat de demo disc bij de Power Unlimited zat. Ik had toen geen PSX en heb de demo toen maar meegenomen naar een vriend om hem te proberen. Damn wat was die game toen mooi, en wat revolutionair. Die wow-factor blijft me bij. :cool:

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ben benieuwd, raak er niet echt warm van. Maar heb dat persoonlijk gewoon met die HD remakes, hoeft allemaal niet van mij. MGS4 was fantastisch op de PS3 en andere MGS games nooit gespeeld, maar nu nog steeds ook niet de intentie om het te gaan spelen ook al komt er een HD remake. En dan nog, niet eens deel 1.

11. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Neeeee, dit meen je niet! :mad:

Ik heb jarenlang spoilers vermijd van MGS3. Onlangs was ik het zat en heb ik het plot gelezen en dan komen ze nú met een remake aanzetten... Ik heb mijn lesje geleerd, over deel 4 ga ik dus echt nooit iets lezen.

12. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    MGS3 moet je dus niet zomaar lezen, je moet het zelf meemaken. Zelfde met MGS1. Echt twee geweldige games. Ik krijg nu weer zin om die games weer opnieuw te spelen. :+

13. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    MGS 1 blijft mijn favoriete game ooit. Wat een fantastische graphics (voor die tijd), muziek, verhaal, gameplay, personages, eigenlijk had die game alles wat een game perfect maakt :+. 4 vond ik dan eigenlijk maar tegenvallen, maar die heb ik niet in één keer uitgespeeld. Act 3 was daar zo klote in dat ik was afgehaakt en een half jaar later weer had opgepakt. Totaal niet in het verhaal gekomen, wat toch wel het belangrijkste is van een MGS game..

Laatst bewerkt: 3 jun 2011
  14. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Had de game zelf ongeveer een jaartje of twee geleden gespeeld, vond hem heel tof, ondanks dat het al bijna 10 jaar na de release was. Als ik hem in 1998 speelde zou ik hem veel toffer vinden, dat weet ik zeker. MGS3 is mijn persoonlijke favoriet.

15. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op de besturing na dan imho. Kon wel smoother.

16. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ja, ik speelde hem in 1999 ofzo. Toen de PS2 nog niet eens uit was :+. Nu alleen nog een DMC 1, 2 (deze hoeft niet) en 3 HD Collection.

17. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Twin Snakes was toch een remake van het eerste deel? Of de tweede?

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.718
    Van het eerste deel ja. Met Hollywood cutscenes waarin Snake door de lucht over raketten rent. :lol:

19. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Geweldig! MGS2 heb ik op de eerste Xbox op de hoogste moeilijkheidsgraad uitgespeeld, kijken of me dat weer lukt :cool:

20. xboxz

xboxz Sinaasappelsap

Leuk Bevonden:
    4
    Geweldig dit zeg! Ik heb deel 2 helemaal kapot gespeeld en meerdere malen gespeeld en ik heb laatst de cutscenes van deel 2 gezien op youtube in de tanker bij de marines wanneer Ocelot verschijnt, super vet

Deel Deze Pagina