[XOne] Metal Gear Solid HD Collection

Discussie in 'Games' gestart door Grave, 3 jun 2011.

1. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Dit is voor ons het belangrijkste hier in Europa denk ik.

In short krijgen wij. MG1, MG2, MGS2, MGS3 en Peace Walker. En moeten we MGS1 zelf kopen "You'l have to get MGS1 on your own"?

Zou MGS1 bij ons los uitgebracht worden dan? Net zoals Peace Walker voor Japan los uitgebracht wordt?

dat zou dan betekenen dat we dus ook MGS1 kunnen spelen maar heb los zouden moeten halen, digitaal of gewoon los.

Zou iedergeval vet zijn :cool: Ben benieuwd hoe wij dan aan MGS1 kunnen komen en of dit ook een echte HD remake is.

Trophy/achievements afbeeldingen

Laatst bewerkt: 12 aug 2011
  2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.721
    Playstation Store. ;)

3. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    En voor de xbox? Die kunnen hem dus niet krijgen, terwijl hij wel gewoon in japan uitgebracht wordt in de xbox versie?

Waarom niet een losse versie uitbrengen, zoals in japan Peace Walker los uitgebracht wordt. Ze hebben klaarblijkelijk de game al af, dus waarom zouden ze hem dan niet in Europa uitbrengen?

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.721
    Geen idee, maar ik ben bang dat wij geen download op de Xbox gaan krijgen.

5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Moet zeggen dat i khet wel jammer vind dat wij (vooralsnog) MGS niet krijgen.
    Maar ik heb toch wel liever Peace Walker. MGS valt nog wel te spelen op pc etc.

6. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    En elke pc kan MGS wel draaien. En je hebt dan ook nog VR missions erbij. Ben je ook wel tiental(len) uren zoet mee.

Toch leuk dat de MG's er ook nog bij zitten.

MGS 1 al gespeeld uiteraard op pc en NGC en MGS 2 op de xbox en dan blijven er met deze collectie geen meer over volgens mij. Ieg geen met een echt verhaal.

7. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
  8. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    En is alleen voor de ps3. Er is niet een xbox versie daarvan.
    Maar misschien komt er ergens nog een special edition van, daarom wacht ik ook nog even met preorderen. Bij Zavvi is ie wel goedkoop, rond de 32 euro. Maar moet je altijd een week tot 3 weken op wachten. En weet nog niet wat de prijzen hier in NL gaan zijn.

9. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Tis nog goedkoper om die collectie, MGS1 en MGS 4 los te kopen volgens mij. Heb je alleen die art cards niet.

Koop de collectie voor de 360 en dan MGS 4 (uiteraard) voor de PS3. Controller is toch een stuk fijner.

10. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Idd, erg interessant. Vooral vanwege het feit (voor mij dan) dat er 4000 stuks worden gemaakt en dat het een genummerde steelbook is.

Prijs is iets te hoog, maar dit wordt een collector's item. 1 dag later zal deze wel worden aangeboden op eBay voor over de 140 euro, gok zelfs meer!

Denk dat ik er een paar koop, ben alleen bang voor de verzending van zavvi. Ze verzenden volgens mij alleen in een enkele bubbelenvelop en heb al een paar keer spellen met deuken mogen ontvangen (steelbooks)

Laatst bewerkt: 14 aug 2011
  11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Duiken allemaal screens op van de HD collection v/à firstlook geloof ik.

12. Grave

Leuk Bevonden:
    520

MGS3 HD

13. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Nice!:)

Persoonlijk vond ik dat door het gras kruipen het minst interessant van Snake Eater, maar het wordt al snel beter.

Kan niet wachten om deze games weer te spelen!\o/

14. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Bron: Eurogamer

Nice, naastco-op ook nog eens gewone multi-player voor Peace Walker.

15. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    MGS op de PC is zeker nog speelbaar qua graphics. Naar mijn mening het beste spel ooit. Ken zowat alle cutscenes én codec gebrabbel nog uit mijn hoofd. Ketchup scene in de gevangenis: _O__O_
    Ik vind alleen dat ze elke keer weer over the top gaan. In MGS zaten nog amper sci-fi enemies. Substance had je al heel wazige eindbazen. En de allerlaatste Metal Gear maakte het wel heel erg bont met al die te wazige enemies.. Doe mij maar gewoon een remake van MGS, de Metal Gear waarin realiteit nog een rol speelde, lol :p

Trouwens, Metal Gear voor de (S)NES is echt heel erg slecht. Een classic, maar vol met irritante bugs.

Laatst bewerkt: 15 sep 2011
  16. Grave

Leuk Bevonden:
    520
  17. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eerste MGS op de eerste PS was master! die heb ik 4 keer uitgespeeld!

18. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Haha, ik ook...minstens.....met alle verschillende pakken.:9

Ik ga deze trouwens wel halen voor de PS3.

Net als Final Fantasy heb ik het gevoel dat deze 'hoort' gespeelt te worden op de Playstation.:+

19. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
  20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dezelfde als op de PS2 waren?

Kijken of ik er 1 kan krijgen. Waarom trouwens PS3 only? Omdat het een oorspronkelijke PS titel was?

Deel Deze Pagina