I second that! En wat betreft de movie; MGS werkt echt zoveel beter als serie...dan kun je echt alles uitwerken tot in detail, geen geknip om de film niet te lang te maken.
en betreft film. dat lijkt me dan juist weer zo nep heh. Met echte mensen werkt het gewoon niet. Als ze een cgi film maken zou het wel cool kunnen zijn.
HIDEO_KOJIMA @HIDEO_KOJIMA_EN There's a rumor about remaking MGS1+2, but that's not true. It has been modified in the thread or something.
Metal Gear Solid 1 zat niet bij de MGS HD Collection, althans de Xbox 360 versie. De Playstation versie kreeg een code zodat je Metal Gear Solid kon downloaden op de Playstation store. Sons of Liberty (deel 2) zat wel bij beide versies. Jammer dat we op de Xbox 360 niet deze collectie krijgen, wat had ik graag deel 1 en 4 op de 360 gespeeld.
Ik heb het over Metal Gear 1 en 2, niet Solid. Metal Gear 1 en 2 zitten namelijk bij de legacy editie. Maar dan staat er dit: Dus vroeg me af of bij de HD collection (die ik al heb) ook MG1 en 2 zitten. Kost trouwens echt geen reet, 50 dollar!
Ze hadden het allang eens een keer moeten porten. En dan alleen digitaal uitbrengen ofzo. Denk dat die dan nog genoeg verkocht word.