Valt natuurlijk wel wat voor te zeggen. Ze zijn optioneel, maar had niet gehoeven. Of dit terug is te leiden naar het afraffelen van deze game zullen we nooit te weten komen
Verhaallijn is dan eindelijk uitgespeeld. Spoiler Heel tof verhaal en het einde met the Real Boss dat zag je al vrij vroeg aankomen, maar toch blijft het een tof verhaal! Heb denk ik nog iets van de helft van de Side opps te gaan en nog een paar van die gare missies,. Ze hadden de missies die je nog niet gedaan had in chapter 1 (oa Quiet Exit ) moeten doen, en chapter 2 volledig met die herhalingsmissies. Totaal geen zin meer om die 3 missies te doen, tijd voor andere games.
Zo; Platinum. Na een maandje pauze (na uitspelen van alle missies) weer echt genoten van de game om alle mission tasks te halen. Manman, wat ben ik benieuwd wat Kojima ons gaat brengen!
Dit dus. Ik heb 80 uur in de game zitten en ik blijf maar spelen. Het enige wat er nog resteert zijn die kleine extra mission tasks. Desondanks start ik toch altijd weer deze game op ipv de tig andere games die ik nog niet eens uitgespeeld heb.
Spoiler: Quiet spoiler Wisten jullie wel dat je Quiet weer terug kon krijgen? Dan moet je missie 11 7x doen en alle objectives halen
Spoiler Omdat heel veel mensen het jammer vonden dat Quiet na die missie dat ze verdwijnt niet meer te gebruiken is als buddy hebben ze het op die manier toegevoegd. Ben nu toch wel benieuwd hoe het met Quiet afgaat in het verloop na The Phantom Pain..
Ik dacht dat het een bug was, bizar. Wie verzint nou zo'n rare constructie? Het lijkt wel een cheatcode, of zo random als je items ver-infinite-voudigen in Pokémon Blue.
Kojima is al een week lang studios van Sony af te gaan samen met Mark Cerny. Leuk om z'n twitter in de gaten te houden over z'n avonturen bij al die studios. Ze begonnen in de VS, maar zitten nu in Londen. Zou Kojima volgende week naar Amsterdam gaan om Guerilla te bezoeken?
Ajb niet, dan krijg je spellen zonder ziel. Killzone is visueel prachtig, maar als je een uurtje ermee speelt, voel je totaal, niks voor de wereld en de game. Hoop dat ze dat recht zetten met Horizon.....