Ja, had die al gezien.........daaaaaaaaaamnnnnn Never gonna happen though....daar komt een slot op, en Konami gaat het zelf nooit doen.
Je zou Hideo Kojima maar toevallig op straat tegenkomen als je rondfietst. En hij vloog ook gewoon Economy in een KLM 737... je had gewoon naast hem kunnen zitten!
Ik denk persoonlijk dus juist WEL dat de kans groot is dat Konami een HD remake maakt van MGS, nu ze Kojima eruit gewipt hebben.
Juist niet; tenzij ze de hele game her-schrijven, zullen ze Kojima credits moeten geven. En gezien de release rond MGS V, no way.
Precies. Fans zitten al jaren te wachten op een HD Remaster/Remake van deel 1, en Kojima had daar blijkbaar nooit zin in of behoefte aan, maar nu die weg is, is dit natuurlijk een prima mogelijkheid voor Konami om op die manier even flink te cashen. Als ze dat goed doen winnen ze wellicht ook wat fans terug, die nu pissig zijn op Konami, en zodra je die blij hebt gemaakt, kunne. Ze wellicht nieuwe games/spin-off's in de serie maken.
Damn, vanavond even begonnen met MGS5, maar het begin in dat ziekenhuis is echt fucking saai en langdradig....
Qua gameplay vind ik het vrij saai. Het is voornamelijk kijken, jezelf over de grond naar een andere lokatie slepen, daar weer even vrij hulpeloos liggen, etc. Kwam uiteindelijk wel aan schieten enzo toe, maar toch, had allemaal wel iets meer tempo in mogen zitten.
Qua gameplay zal de rest van de game je dan wel liggen, want het is by far de beste MGS game qua gameplay.
Inmiddels dus voorbij die saaie opening, en inmiddels beetje missies gedaan (2 of 3 pas), maar idd een stuk leuker. Heb wel het idee dat het snel saai kan worden, maar voorlopig beleef ik er nog wel even plezier aan 1 van die eerste 3 missies was trouwens wel belachelijk makkelijk. Je moest iemand omleggen, dus gewoon met een snipergun even vanaf een heuveltje gedaan, en done...(!) S-rank.