Game gisteren weer even opgestart maar dit is wel de beste gameplay die ik heb gespeeld. Erg leuk. Al was ik wel een halfuur bezig om alles te managen, upgrades, challenges die er blijkbaar bij gekomen waren en basis upgrades
Ik had helemaal gemist dat er een nieuwe EP van Lupe Fiasco was. Dus ik zet hem aan op Spotify en plots: Huh?
Ik heb nog nooit een Metal Gear game gespeeld, is deze dan toch leuk? Aangezien er ook wat meer focus op gameplay is ipv verhaal.
Waarschijnlijk snap je er weinig van, maar daar kan Youtube je bij helpen. Wat betreft gameplay vind ik MGS V een fenomenale game. De gameplay is heel soepel en vrij. Daarnaast vind ik het geweldig hoe de game reageert als jij telkens dezelfde technieken gebruikt. Creativiteit loont.
is aan alles te zien,.. na volgens mij mission 25,.... afgerafelde game deel 5 ,... terwijl het de beste game ever had kunnen zijn,..... doodzonde!!
Wtf. Ja het was absoluut te zien dat de game voor geen meter klopte op het eind. Zie ook mission 51 op Youtube. Gestoord dit hoor.
zo gauw die herhalingsmissie verplicht word om verder te gaan met het verhaal,.... daar is hij op nonactief gezet,...... Had nog een jaar of 2 gewacht met uitgeven,... hadden ze met de beste titel ooit aan de haal gegaan,..
Zo erg? Ben atm bezig met Ground Zeroes om daarna aan Phantom Pain te beginnen. Het spel krijgt toch juist erg goede reviews?
Qua gameplay is het een van de beste games van de laatste jaren. Alles werkt zo soepel. Maar de hele progressie in het spel wordt vanaf een bepaald moment volledig verneukt. Je ziet dat daar gewoon issues zijn ontstaan.