Nee dat niet. Je hebt geen map of radar meer. Je kan enemies spotten als je je verrekijker gebruikt en dan zijn ze getagged.
Oooooh gelukkig man. Ik dacht al...ik vind dit namelijk zo'n kut feature en totaal niet nodig. Tuurlijk is het optioneel in SC, maar soms moet je het wel gebruiken. Net zoals wat ze flikte met Hitman Absolution. Lijkt wel op DOAX joh
Hoe meer ik naar die img kijk, hoe meer ik denk dat hadden die lui van Team Ninja kunnen maken. Beetje té over de top... een pantie met daaroverheen een slip, en dat allemaal om cosplayers te stimuleren? Tsja, De gameplay ziet er mooi uit, zonde dat het lage kwaliteit beelden zijn en het japans gelul
Hahah ja het is absoluut nogal over de top inderdaad. Niet echt realistisch ook om er zo bij rond te lopen. Maar ja...MG is ook niet persé realistisch.
Heb dit niet helemaal afgekeken, want wil me laten verassen. Maar dat stukje waarin snake de licht/wachtoren inklimt @5:45 zag er een beetje fake uit hoe hij dat mannetje naar beneden gooide. Dat mannetje verschoof van het midden naar de rand uit het niets. Niet gewend van mgs!!!! Ook vond ik het een beetje raar dat die mannetjes steeds opgloeiden, zeker om het allemaal makkelijker te maken Maarja I have faith in Kojima
Dat zijn inderdaad twee prima voorbeelden. En dat heeft beide games voor mij geen goed gedaan. Hoop dat dit met MGS niet het geval gaat zijn!
Ben nooit een fan van de MGS solid games geweest en na die geweldige anouncement trailer weet deze gameplay trailer me ook niet te overtuigen... Al dat gesluip...